וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן החשמל

שלי איבגי-תבק

7.4.2007 / 4:36

הם מאמינים בעבודת יד על פריטי אופנה ולא בעשייה המונית ומתועשת, ניזונים מאורבניות וצמחו מקומיקס. המותג "220 וולט"

העיר במתקפה. לא, הכוונה איננה רק לארוחות החג וכמויות האוכל שנגרסות בהן, אלא דווקא למספר המותגים והחנויות המתמקצעים בטי-שירטים. בכל פינה מתעוררים מותגים חתרניים וגרוביים, המתהדרים בעיצוב גרפי ייחודי ומובילים קו אלטרנטיבי למיינסטרים המרושת של אופנת הקניונים.
כמו תמיד עם טרנדים מחתרתיים, תמיד ימצא מי שידאג להפוך אותם לסטטוס קוו ולמסחר להם את האמא עם עוד שוק הומה אדם ונטול תאי הלבשה. כך גם בגיזרת הטי הבסיסית כל כך, המתהדרת גם היא בשוק משלה.

כי זה פאנק

מי שעדיין נשאר מחתרתי ולא מוכר ביער הזה הוא המותג "220וולט" של פאולינה פוגל ומרב וייס. מקורם וערש יצירתם האנדרדוגי הוא הקומיקס האורבני של חבורת A4 שייסד לפני 6 שנים דודו גבע תנצב"ה.

פאולינה ומרב הכירו שם ולפני כשנתיים החליטו לייצר גם אופנה. פאולינה, שעלתה משבדיה שם התעסקה בתיאטרון ובימוי. היא מייצרת את האימג'ים עם ניר מיטרסו, בן זוגה של מרב, בוגרת לימודי אופנה במילאנו, שמביאה את הידע בעיצוב אופנה.
"המעבר לחולצות היה אקספרימנטלי בהתחלה, ראינו בחולצות בשלב הראשון עוד קנבס להתנסות עליו בשיטת הדפסת הרשת שאיתה עבדנו בתחום הקומיקס", מספרת פוגל, "אנחנו מתעניינים מאוד בטכניקת ה-DIY – Do it yourself זה אלטרנטיבי ויצירתי."

השיטה הזו מתחברת, לדברי פוגל, לתרבות שוליים כמו תרבות הפאנק ומחזקת בכך את תפיסת הבסיס של המותג. "באתר שלנו אפשר לראות איך השיטה הידנית, הלא ממוחשבת והלא מתועשת מתבצעת. זה חלק מתפיסת עולם ולרוב, מי שעובד ככה הוא מיסיונר לדרך הפעולה הזאת".

מטי-שירטס, "220 וולט" התפתחו להדפסה על פריטי אופנה נוספים שהן תופרות לבד כמו ג'ינס, שמלות וסריגים מעוטרים בהדפסי האימג'ים שלהם. "העיר בכלל ותל אביב בפרט - היא ההשראה שלנו לאימג'ים . אלמנטים כמו עמוד חשמל וצינור מים חשוף יכולים להיות מכוערים מאוד בחלל הציבורי, אבל בקונטקסט הגרפי, על החולצות, הם מקבלים יופי משלהם ומעבירים את האווירה של העיר".

למותג דוכן בימי חמישי ושישי בבוטיק המעצבים בדיזינגוף סנטר. הבגדים של "220 וולט" נמכרים גם בחנויות: "החשמל 15" בשנקין 34 פינת יוסף הנשיא, ב"סיסקה" בעלי מלאכה 17, "רזיסטאנס" בקינג ג'ורג' ו"אורלי ירון" בכיכר רבין 9 וכן באתר שלהן.

מחירים: שמלות ומכנסיים-380 ¤, טופים: 200-260 ש"ח
חצאיות-250-300 ¤.
בטי-מרקט יוצגו הטי-שירטים של המותג במבצע: חולצת גברים אחת תימכר ב: 70 ש"ח, 2 ב-120 ¤. חולצת נשים אחת תימכר ב-120 ש"ח, 2 ב-200 ש"ח, 3 ב-250 ¤.

\(בתמונה הראשית: פאולינה פוגל ומרב וייס באיור של נגה ראוך)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully