וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם רך, גם נמתח

לרה רוטר

8.4.2007 / 10:56

ביאנקו ג'ינס הוא מותג מקומי, קטן ובועט שגדל בהדרגה וממצמץ כבר לכיוון אירופה. סקיני 7/8 עם ריצ'רץ' במכפלת, למישהו?

לפני שבע שנים, הקימו גיא לוי ויוסי אברני חברה שמתמחה בג'ינסים לנשים. אז, הם מספרים, רוב הג'ינסים שהוצעו למכירה בארץ היו מיובאים מחו"ל והיה מחסור בייצור ג'ינסים מקומיים. הם התחילו בקטן וייצרו רק ג'ינסים לנשים. לאט-לאט גבר הביקוש והם התחילו לייצר גזרות נוספות, ג'קטים וחצאיות.

לפני ארבע שנים, הצטרפה לחברה כמעצבת ראשית בחצי-משרה, נילי שרון שעיצבה בעבר לקסטרו, לג'אמפ ולמשביר-לצרכן. הכל עוד התנהל אז על מי-מנוחות. אלא שהביקוש לג'ינסים של החברה הקטנה, הלך וגבר עד שהיום, טוענת נילי שרון "אין לי כבר זמן לנשום, אני עובדת פול-טיים".

המותג הקטן הפך למותג גדול שנמכר בעשרות חנויות ברחבי הארץ, בניו-יורק. עכשיו מתחיל גם השיווק לאירופה. "ביאנקו ג'ינס"- נא להכיר.

הג'ינס והלייקרה

הג'ינסים של ביאנקו עשויים מבדים המכילים 3% לייקרה הנארגים במיוחד עבור החברה. מעצבת החברה מסבירה שהיא מקפידה על עיצובים שלא יפגעו בנוחות אבל גם בגזרה.

לכל ג'ינס הם מצמידים אביזר נלווה שמוסיף למראה הכללי. בעונה הקרובה אלה יהיו סיכות בצורות אבסטרקטיות בצבעי זהב וכסף. את הסיכות ניתן להסיר מהג'ינס ולהשתמש בהן לפריטי לבוש אחרים. לתוויות של כל ג'ינס מוצמד גם מחזיק לטלפון סלולרי.

לעונה הקרובה הכינו בביאנקו ג'ינסים בסטייל שנות השישים והשמונים עם הרבה משחקים של כיסים גדולים, כפתורים, תפרים צבעוניים, ובטנות צבעוניות וכמובן גם ניטים. הדגם שהם מגדירים כמסעיר במיוחד הוא סקיני באורך 8\7 עם רוכסן במכפלת.
יציאות טובות נוספות: ג'ינסים בצבע לבן, שחור ואפור בנוסף לסקאלת הכחולים הרגילים.

את הג'ינס של "ביאנקו ג'ינס" ניתן לזהות לפי הלוגו שלו: משולש שמוצמד מאחור. משולש שמוכיח שכשעושים משהו טוב ועושים אותו לאט, אז אפשר גם להגיע ולהיות אלטרנטיבה סבירה בהחלט לחברות הגדולות באמת.

מחירים: 279-319 ש'.

רשימת החנויות, בהן ניתן להשיג את המותג בארץ, מופיעה באתר הבית של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully