וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטוץ קצר עם נעל יפה

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

17.4.2007 / 16:37

כדי להנות כמו שצריך מנעלי Togo צריך לזכור שאצלם מקבלים בדיוק את מה שמשלמים עליו. לא שקל יותר

בכל פעם שעולה כתבה בוואלה! אופנה על נעלי טוגו עולה לדיון עניין משך החיים של הנעלים היפות והזולות הנמכרות ברשת.

מטבע הדברים אין לוואלה! את האפשרות לבדוק אם מאחורי כל אותן תגובות נרגשות עומדים אנשים אמיתיים, כותבי תגובות בתשלום מטעם המתחרים, או קרובת משפחה מרירה של הבעלים (לכן גם אם תגיבו לכתבה זו עם תיאור מקרה פרטי, כל הסיכויים הם שהתגובה לא תעלה), ולכן ההמולה הזאת נלקחת בספקנות. אבל עדיין, השאלה אם כדאי לנו לחוש מרומים כל כך כשאנחנו קונים מוצר יפה אבל זול - היא מעניינת.

ראליות

כותבת שורות אלה למשל, היתה סקרנית כבר לבדוק מה קורה בחנויות הרשת המדוברת. כשנכנסתי בחורף האחרון, לראשונה לסניף של "טו גו" היתה באוויר תחושה טובה של הכנסת אורחים. ההיצע היה גדול במיוחד, שפע הסגנונות היה לא מצוי יחסית לחנויות רשת אחרות והמחירים שידרו "אנחנו אוהבים אותך ובאים לקראתך. לא נדרוש מימך 800 ש' שאין לך, לזוג מגפיים. קחי 2 זוגות מגפיים ב-140 ש' ותהי שמחה".

ממבט ראשון הנעליים ניראו המוניות משהו, אבל המבחר הבאמת גדול, מאפשר לעין בוחנת להתרכז ולשלוף דגמים מאופקים ושיקים שמוצאם העממי הפתיע אחר כך את כולם.

בתום 14 יום

אחד משני זוגות המגפיים שקניתי סבל כבר מההתחלה מריח סינתטי חזק ונוראי במיוחד שגרם אפילו לצמחוניים שסביבי להתחנן שאעבור למגפי עור. אחרי שלושה שבועות של שימוש סביר הם התפרקו ונזרקו לפח.

להחליף לא יכולתי, כי לפי מדיניות הרשת מקבלים להחלפה רק זוגות נעליים שלא נעשה בהן שימוש ותוך 14 יום בלבד, ואילו שלי התפרקו אחרי שלושה שבועות של הליכה. הזוג השני שורד עד היום ואנחנו חברים טובים.

אחרי כעס ראשוני הגעתי להשלמה. יש שיגידו שמדובר בחשיבה בלתי כלכלית בעליל, אבל לדעתי כשמשקיעים מעט צריך גם לצפות למעט.

לו הייתי רוכשת נעליים ב- 800 - 1000 ש' מאיכות מעלה יתכן באמת שהן היו משרתות אותי לחמש שנים. במקביל החור בכיס היה גדול והיה מגביל את הרכישות הבאות שלי.

זה נוגד לחלוטין את תורת ה"וואבי סאבי" ושאר הקריאות של שוחרי כדור הארץ שקוראים לנו להפסיק לרכוש מוצרים חדשים, כי יש כבר מספיק סחורה בעולם ושהתעשייה מזהמת.

אבל אני קונה די והותר בחנויות לבגדי יד שנייה ואני אוהבת להחליף נעליים מדי עונה. אני מתכוונת גם בקרוב להתחיל ללכת לקניות במכולת עם סל מהבית, כמו שי אביבי, כדי לא לחסל כמויות מיותרות של שקיות ניילון בלתי מתכלות.

יכול להיות שלא יהיו לי נעליים עמידות להוריש לילדיי, אבל הימרתי על שני זוגות נעליים וזכיתי בחצי מהקופה. בסדר. הרשת הזאת נותנת לכל סוגי המשתכרים, הגאים והגאים פחות, את האפשרות לנעול נעליים עדכניות שניראות מצויין והמחירים בחנויות העודפים שלהם, שם אפשר לרכוש נעליים שניראות כמו של כולם בכ-29 ש' הם בכלל אפיקומנים להמונים.

הקומוניקט שנחת השבוע על השולחן במערכת סיפר של"טו גו" יש העונה כפכפי אצבע שטוחים, הרבה נעלי בובה ומבחר גדול של צבעים: מפסטלים, דרך מטאליים ועד לצבעים חיים ועזים. עכשיו אתם תגידו שהאמת נמצאת אי שם באמצע ושעדיף להוציא 300 ומשהו ש' ולא מאה ש' לזוג נעליים ולהיות בטוחים יותר. מי שהשוק זורם לו בדם, יתפתה בכל זאת לנסות.

פרטים:

טווח מידות: 41-36
מחירי תחילת עונה: 150-200 ש'.

סניפי הרשת: קניון מול הים- אילת; קניון אורות- אור עקיבא; רח' שבי ציון 23, קניון הסיטי- אשדוד; קניון גירון- אשקלון; מרכז B7-באר שבע; קניון בת-ים- בת ים; רוטשילד 17- חדרה; שנקר 42, שנקר 52- חולון; קניון לב המפרץ; החלוץ 32 – הדר-חיפה; קניון חיפה- חיפה; גליל 52- טבריה; קניון אם הדרך- יוקנעם; התחנה מרכזית בתל אביב; רח' יפו 46- ירושלים; ויצמן 121 כפר סבא; ביג כרמיאל- כרמיאל; ישפרו סנטר- מודיעין; קניון הצפון- נהריה; קניון לב העיר- נצרת; רח' הרצל 27 נתניה; הרב לוין 16- עפולה; הקניון הגדול - פתח תקוה; קניון שמונה באמצע - קריית שמונה; קריון- קריית ביאליק; קניון לב העיר- קרית גת; ביאליק 67 – רמת גן; רוטשילד 39, קניון הזהב- ראשון לציון; קניון רמלה- רמלה; אחוזה 93- רעננה; דיזינגוף סנטר תל אביב; אלנבי 82- תל אביב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully