וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסודות של יואן מקגרגור

אלינור בשן, לונדון

29.4.2007 / 14:53

מוצאים את קולקציות האביב הקיימות בנאליות? צאו ללונדון. אלינור בשן, שופוהולית מוסמכת, עם ההמלצות הפנימיות השוות באמת

Paul Smith - חליפה אחת של פול סמית שווה אלף חליפות בזארה. חליפות צרות שתפורות בקפידה, חולצות צבעוניות ומשוגעות, חפתים שווים, שעונים מגונדרנים ומשקפיים מתוחכמים - זה רק חלק מהמבחר העצום שאפשר למצוא אצל פול סמית'. מי שלא מכיר, מדובר במעצב בריטי מהולל ואקצנטרי עם חנויות שמעוצבות סטייל שנות הארבעים. לגברים מומלץ לבקר בשני סניפים, האחד בחנות הדגל שבנוטינג היל והשני לגברים בלבד בקובנט גארדן.
חנות הדגל - Westbourne House
122 Kensington
Tube – Notting Hill Gate

חנות הגברים - 40/44 Floral Street London
Tube – Covent Garden

יפנים בוחרים לבריטים

Designworks -חברה יפנית שהחליטה לפתוח חנות בגדי גברים של מעצבים בריטים. חגיגה של קורדרוי, מעילי גשם ונעליים דהויות. הכל מאוד מיוחד ו"אחר", כמו שהיפנים יודעים. גם גו'ד לאו ויואן מקרגור קונים שם. מומלץ.
24-44 Broadwick Street
Tube – Piccadilly Circus

בגדים אורגניים

Equa- אם אתם אורגניים בנשמה אז אתם בטח מחפשים בנרות בגדים אורגניים. כידוע, בגדים מהסוג הזה קשה למצוא בחנויות, בד"כ אפשר למצוא אותם רק באינטרנט. אז באקווה הבינו את הצורך הזה ופתחו חנות בקמדן שבלב לונדון. מבחר גדול של מעצבים ידועים בעולם האופנה המצפונית. כל הבדים הם מכותנה אורגנית והאמפ בריטי אורגני משובח, תיקים מעור סינתתי ותכשיטים.
28 Camden Passage, Islington
Tube - Angel

תכשיטים מעולים

Kabiri- לחובבות התכשיטים המיוחדים, קאבירי היא חנות קטנה ומטריפה של תגליות עולות בשמי עיצוב התכשיטים העולמי. הקולקציות מתחלפות מידי עונה אבל בעלי החנות דואגים לשנות את סדר ההצגה שלהם כדי שכל פעם שתכנס תמצא משהו חדש. חלון הראווה תמיד מעוצב בצורה מטורללת ומגניבה. והערך המוסף הוא שבטוח שלא תמצאו את התכשיטים שהם מחזיקים בשום מקום אחר. הם עד כדי כך מיוחדים. לא זול כמו טופ שופ ולא יקר כמו קרטיה.
37 Marylebone High Street
Tube – Baker Street

בגדי מעצבים וג'ינסים מגניבים

Start - נוסד ע"י זוג עם עבר מפואר בחיי הרוקנרול הבריטי, בסטארט מוכרים בגדי מעצבים מוכרים ומעצבים מתחילים עם סטייל מחוספס, שונה ועכשוי. מבחר מעולה של ג'ינסים מלייבלים מגניבים. נעליים מיחדות ואקססוריז שווים. לא לוותר על ביקור בשלושת החנויות שלהם באותו הרחוב. אחת לנשים, גברים ואקססוריז.
42-44 Rivington Street
Tube – Old Street

תמרוקים לסטייליסטים

Kiehl's - חברת קוסמטיקה אמריקאית עם ותק של 150 שנה. מוצרי הטיפוח שלהם לעור הגוף, הפנים והשיער אהובים בקרב סטייליסטים ברחבי העולם. החנויות והאריזות כולן בלבן עם תויות שמספרת את סיפור המוצר בפרטי פרטים כולל כל המרכיבים שלו. מומלץ לנסות את מרכך השפתיים המעולה.
29 Monmouth Street
Tube – Covent Garden

העילית

Maison Martin Margiela - בלי חלון ראווה, דלת קטנה ופעמון (ככה זה מגניבים, לא צריכים חלון ראווה כדי למצוא את החנות), נמצאת החנות המבוכית, הלבנה והנעימה של מרטין מרגי'לה.

מעצב בלגי שעבד תחת גוטייה בשנות השמונים. הוא ידוע בעיקר בזכות החנויות המסתוריות שלו וקולקציות הבגדים שלפעמים נראים חצי גמורים. אם אתם אוהבים את הסגנון, אל תפספסו גם את Dover Street Market עם 6 קומות של בגדים פרי יצירתה של מעצבת הבית של קום דה גרסון וגם עוד מותגים כמו Lanvin, Dior Homme ועוד מליון מעצבים אחרים ומשוגעים. למגניבים אמיתיים.
1-9 Bruton Place
Tube – Bond Street

קוסמטיקה ידידותית לסביבה

Neal's Yard Remedies - בית המרקחות המפורסם הזה נוסד לפני 25 שנה ומאז, הפך לרשת חנוית מצליחה באנגליה וביפן. בנילס מאמינים בלקיחת אחריות על עצמנו ועל הסביבה ע"י שימוש במוצרים אורגניים. בין המרקחות שלהם, קרמים לגוף ולפנים, תוספי מזון, שמנים לארומה ולגוף. הם גם מעניקים יעוץ וטיפולים בחנות עם הרצפה החורקת בקובנט גארדן.
15 Neal's Yard
Tube – Covent Garden

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully