וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירדנה היפה ממלמלת "זה לא יתכן.."

דניאל אסייג

13.4.2007 / 8:32

הנה זה קורה לנו שוב, קולקציה חדשה של הוניגמן גורמת לנו להתפעל ולרוץ לפגוש בשנית את ירדנה זיו מעצבת הבית

בקטלוג הנוכחי של הוניגמן שמעוצב כמעין פנקס רשימות, מצולמת מלני פרס, אחת הנשים היותר סקסיות והמתוחכמות שיש פה, המוצגת כאישה הרפתקנית, מתוחכמת ותמימה כאחד, המטיילת ברחבי העולם בגפה, יוצרת לעצמה את המראה הייחודי והאישי שלה ומתעדת אותו בפנקס רשימות. הדפדוף בקטלוג מתחיל משמאל לימין כי לרשת האופנה הוניגמן, מתוכננת הקיץ להיפתח חנות ראשונה בחו''ל- בינלאומית.

השבוע צלחתי את העשן והפיח של דרום תל אביב ונכנסתי בשערי המפעל של הוניגמן. המקום ענקי, בין 4 או 5 קומות. בסטודיו העיצוב שבמפעל עובדת ירדנה זיו , בוגרת בית הספר לציור אבני ושנקר, שמציינת השנה 20 שנות עבודה בחברה.

ירדנה מסכמת וחוזה

- תני ציוני דרך.

"כשהתחלתי לעבוד בהוניגמן,החברה הייתה מזוהה עם בגדי ילדים שיצאו גם ליצוא. יחד עשינו כברת דרך ארוכה ומשתי חנויות גדלה הרשת לכ-100 כיום. בקיץ הנוכחי אנחנו פותחים חנות ראשונה בחו''ל."

- מי הקונה שאת מכוונת אליה?

"אני אוהבת לקרוא לזה אישה ללא גיל. אנחנו לא פונים למבוגרות מדי ולא לצעירות או לפרובוקטיביות. זאת יכולה להיות אישה צעירה בת 25 ויותר, שמכבדת ואוהבת את עצמה ולא מעוניינת להיות קורבן אופנה. בת 17 שתבוא לקנות חצאית כי עכשיו הטרנד העולמי הוא חצאיות".


-מה ההשראות לבגדי הקיץ הנוכחיים של הוניגמן?

"ההשראות לקולקציה הנוכחית מגיעות מפרובנס- המראה הרומנטי, מלונדון של שנות ה-60, מצוביל- אתר הנופש הצרפתי של שנות ה-80, ויש נגיעות קטנות של מראה אפריקאי משבט "הזולו".

- מה מזין אותך?

"הרבה דברים: סרט, ציור, ספר, אנשים ברחוב, בארץ ובחו"ל. אני מתעדכנת בעיקר מנסיעות לחו''ל, ללונדון לפריז לברצלונה ולרומא נותנות לי המון השראות לעיצוב. ונוכחת בזמן אמת בתצוגות של מעצבי העל העולמיים."

מתחילים בחובה

- חמישה פריטי חובה לקיץ הנוכחי, לדעתך?

" שמלה שחורה, ז'קט קל עם שרוול קטן, ג'ינס סקיני או קלאסי, טוניקה, תיק גדול וכל דבר שהוא בייסיק שמשדרג כל הופעה."

- איזה מעצב את מעריכה?

"יש הרבה. אני אוהבת את דריס ואן נוטן, קונסואלו קסטליוני ממארני, את מיוצ'ה פראדה, את וואטנבה שעבד בקום דה גרסון."

- מה את יותר אוהבת את תהליך העיצוב או את התוצר הסופי?

"את שניהם באותה מידה. תהליך העיצוב גורם לי ריגושים מסוג אחר של בניית הבגד- הרכב החוט, צבע טקסטורה וכו'. ועד שהוא מגיע בתוצר הסופי אני כבר שוכחת ממנו כי אני עובדת על משהו אחר, ואז מתרגשת מחדש".

אם לא היית מעצבת היית..?

"(מחייכת)... וואי לא חשבתי על זה מעולם... אבל תראה אני באה מבית של אמנות. אז אני משערת שהייתי עוסקת בתחום אחר של עיצוב".

- יש לך שיתופי פעולה עם מעצבים צעירים?

"בטח. עובדות איתי בצמוד 2 מעצבות צעירות, חן בן ציון ומיקי פלמיה. יחד אנחנו דנות, ובודקות כל רעיון או השראה לפני תחילת עבודה על קולקציה".

המומלצים

המשכתי לשוטט כמו חושחש הבלש, בסטודיו שעד מהרה הפך למעין תצוגת אופנה אישית. חצאיות צרות באורך ברך, חצאיות עיפרון הנלבשות עם חולצות סאטן מכופתרת וחגורה דקה וטוניקות נשלפו והוצגו מולי.

בגדלים ובצבעים שונים, ראויה לשבח, הטוניקה עם הדפסים גיאומטריים בשחור לבן עם קשירה בגב (זאת שנפרשה על כל שלט חוצות אפשרי ברחבי הארץ). עוד בלטו מכנסי דגמ''ח במראה צעיר וספורטיבי בגוונים של ירוק לבן וכחול, וז'קט התחרה עם השרוולים הקטנים והתפוחים, בצבע ירוק.
גם הטוניקה בהשראה יפנית, בשילוב הפס הצהוב עם מכנסי הסקיני האפורים היתה יפה בעיקר עם נעלי הבובה הצהובות.

הפריט שאני אישית מאוד התלהבתי ממנו, ואם הייתי אישה מזמן הוא כבר היה תלוי על קולב בארון הבגדים שלי היה שמלה מחויטת באורך הברך ללא שרוולים שניתן לשדרג אותה עם טישרט או סריג דקיק מעל בצבע ירוק בהיר מסוג שהרופאים בבית החולים לובשים. מומלץ עם נעלי סירה או כפכפי ים.

עוד בין המומלצים שלי: התיקים הגדולים, מכנס אפור קלאסי דמוי סקיני, שמלות ערב עם חתך מתחת לחזה המשולבות עם חגורת מותן בצבעי שחור ולבן ומכנסי ברמודה שהולכות עם כל טישרט בייסיק קליל מעל או גופיות לורקס בצבעוניות של זהב, שחור ולבן.

אגב, כל ההדפסים והטקסטורות של הבדים הם פיתוח מקורי של הסטודיו לעיצוב מבית הוניגמן, וראויים לשבח. לסיכום, קולקציה רומנטית ופרקטית שיש הטוענים (אמא שלי) שהיא גם נוחה ומחמיאה לגוף האישה הישראלית.

מחירים :
גופיות החל מ- 79.90 ש', חולצות החל מ – 69.90 ש',חולצות אריג החל מ- 159.90 ש', מכנסיים החל מ – 209.90 ש', ג'ינסים החל מ - 249.90 ש', ז'קטים החל מ - 229.90 ש', חצאיות החל מ – 249.90 ש', שמלות החל מ- 109.90 ש', תיקים החל מ – 149.90 ש'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully