וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנלופה - אייקון אופנה

החברה הספרדית גאה להעביר את שרביט הפרזנטורית ממילה גובוביץ, לפנלופה קרוז הקסומה, ילידת מדריד, שתעצב עם אחותה גם 25 פריטים לקולקציית הסתיו של מנגו

פנלופה קרוז ואחותה מוניקה יעצבו פריטים לקולקציית סתיו-חורף 2007 של מנגו. פנלופה תהיה גם הפנים החדשות של מנגו ותחליף את מילה גובוביץ' שלטעמנו לא הבריקה כפרזנטורית מרשימה. לא כל כך בגלל נתוניה הטבעיים כמו בגלל סטיילינג שמרני וחסר מעוף.

קרוז, ילידת מדריד, היא סיפור אחר. המראה הפגיע, סקסי, לטיני שלה הוא נדיר באיכותו וכמעט בלתי אפשרי שלא להיכבש ברגישות, העדינות והיופי שהיא משדרת.

היא נבחרה כניראה גם מתוך רגש גאווה לאומי של החברה הספרדית על הכוכבת המקומית, ילידת מדריד שזוכה להצלחה גדולה ומוצדקת כל כך.

קרוז היא מתלבשת מעניינת וטובת טעם שלא נתנה לטעם ההמוני של הוליווד להשחית את השיק האירופאי איתו באה מהבית. גם אחרי שסרטיו של פדרו אמודובר בהם כיכבה הצניחו אותה בלב תשומת הלב של שוק השואו-ביז האמריקאי, היא שמרה על מראה מתוחכם ואינדבדואלי.

הקולקציה שעיצבו האחיות למנגו כוללת 25 פריטים ואקססוריז שיוצגו עם כניסת סתיו 2007-8. הרעיון לבחור בפרסונה מוכרת שידועה בטעמה האופנתי הטוב, שתעצב פריטים לרשת אופנה מסחרית, ותיתן להמונים את האפשרות לרכוש פריטים שעוצבו בידי דמות שלובשת אופנת עילית וכל מעצבי העל נגישים לה, הולך ומתפשט.

גם במיקרה של מדונה שעיצבה לרשת H&M וגם במיקרה של קרוז, מדובר בדמויות פופלריות ואהובות מאד ובבחירות מדוייקות ומוצלחות להפליא. הקולקציה של קרוז ללא ספק תעורר עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully