וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומסי קומסה

מיכל צדיקי

15.4.2007 / 16:00

חווית הקנייה אירופאית והאיכות ללא פשרות. יצירתיות? רק לגברים. מיכל צדיקי יצאה לבדוק מה מקבלים עבור השקלים, בחנות המותג החדשה "פסונבל"

אווירה חו"לית ממכרת ובגדים יפים.מה עוד צריך בחיים? אה, נכון, כסף והרבה. חווית הקנייה חשובה לא פחות מהקנייה עצמה, ולשמחתנו יותר ויותר בעלי חנויות מפנימים את העניין הזה שבא לידי ביטוי בעיצוב החנות.

חנות הדגל של מותג האופנה הצרפתי "פסונבל" למשל, שנפתחה לא מכבר בכיכר המדינה בת"א, משקפת היטב את המגמה הזאת. העיצוב הקפדני של החנות, החל מהפסיפס בפתח החנות עליו מוטבע הלוגו של החברה, עבור בתאורה המדויקת וכלה באופן קיפול וסידור הבגדים על המדפים, עומד גם בסטנדרטים האירופיים הנוקשים ביותר.

הפתיחה הרשמית של החנות אמנם צוינה לפני כחודש, אך בחצי שנה שקדמה לה החנות עברה תקופת הרצה תחת השגחתו של צוות צרפתי, שהגיע לארץ כדי לעקוב מקרוב אחר ההכנות לקראת הפתיחה ולוודא שכל פרט ופרט בעיצוב החנות יהיה תואם לחלוטין למדיניות העיצובית של החברה.

העקשנות הצרפתית משתלמת

זה אולי נשמע טרחני, אבל לעקשנות הצרפתית יש תוצאות, והן יפות במיוחד. להבדיל מחנויות יוקרה אחרות, שמצליחות לעטוף אותך בהרגשה קרה ומנוכרת בכניסה אליהן, ב"פסונבל" אי אפשר להתעלם מתחושת הביתיות והחמימות שאופפת אותך בכניסה: הפרקט החום, השטיחים הנעימים למגע, כל אלו מצליחים להעניק תחושה נעימה במיוחד.

החנות, שמשתרעת על פני שלוש קומות, מציגה כעת את קולקציית הקיץ של החברה עבור גברים, נשים וילדים, כאשר הדגש הוא על בגדי גברים.

העיקרון שמלווה את בניית הקולקציה הוא עיקרון הטוטאל לוק, כלומר מראה כולל מאלף ועד תו, בין אם מדובר בבגדי קז'ואל סטייל נופש בריביירה או בבגדים מחויטים יותר.

לעוזרות פרלמנטריות

בגזרת האקססוריז "פסונבל" מציעה לגברים הן סניקרס והן מוקסינים מעור מעניינים לצד עניבות משי צבעוניות, חגורות מעור ואפילו חפתים.

ה"קיפוח" הנשי נמשך גם בתחום האביזרים, כאשר מוצעים עבור הנשים רק נעלי סניקרס, שנראות קצת מיותרות לנוכח הקולקציה המחויטת ברובה שמיועדת בעיקר לנשים יחסית שמרניות.

המלצה שלי? אם יש לכם עודף של מזומנים או שסתם בא לכם להשקיע באיזו חליפה טובה אז "פסונבל" זאת אופציה לא רעה בכלל לבגדי גברים, בדגש על המילה גברים. חולצות הפשתן הצבעוניות וה-“Special Shirt” עם האפליקציות הפרחוניות העדינות בהחלט מספקות את הסחורה.

לעומת זאת, הקולקציה הנשית היא לחלוטין "ליד". יפה אבל לא כוללת פריטים מעוררי התפעלות, ותתאים בעיקר לעוזרות פרלמנטריות עם שאיפות מינסטריאליות.


מחירים לדוגמה:
חולצות גברים: 690-1890 ש'
נעלי גברים: 1049-2200 ש'
חולצות וסריגים נשים: 450-1090 ש'

"פסונבל", ה' באייר 20, כיכר המדינה, ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully