וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפוף בבית הבובות

דניאל אסייג

16.4.2007 / 1:30

לא ברור איך ויתרתן על יתרון הגובה, אבל אחרי שנים של התמכרות לפלטפורמות, הבחורות פה נכנעו לגל של נעלי בובה שטוחות. הבעד והנגד

ללא ספק הטרנד העולמי של נעלי הבובה אכן תפס פה ובגדול. בתחילה היו קולות סקפטיים שגרסו ששילוב של סקיני ופלטפורמה יפה רק למגזר מצומצמם של בחורות רזות ותמירות.
בפועל כולן הולכות עם נעלי בובה שטוחות, לרוב עם מכנס צמוד או טייץ, או חצאית ונראות נהדר. גם ממוצעות הקומה, גם המלאות קמעה.
יש משהו במראה הטבעי של בחורה בקומתה האמיתית שהוא שובה לב, אותנטי, כנה ומקסים. לאלה שעדיין לא השתכנעו נגיש את מערכי השיקול בעד ונגד. שקלו והצביעו.

בעד

1. עדינות - אודרי הפבורן, איקונת הסטייל, נחשבה לחסידה של נעלי הבובה שתרמו למראה המעודן והקוקטי שלה. גם על מושלמות פחות ממנה, הנעליים משרות תחכום אלגנטי נעדר מאמץ. מדובר בשיא האלגנטיות העדינה.

2. השילוב - סקיני עם סטילטו זה נורא דיסקו. סקיני עם פלטפורמה זה ערסי ומסקיני עם מגף נוצר מראה של אסרטיביות יתר. מכל סוג שהוא. השילוב של הסקיני עם נעלי הבובה הוא הכי רגוע וסטייליש.

3. בובתיות – טרנדים שיש בהם נאיביות ילדותית, לעד יהיו אהיבים ובצדק. נעלי הבובה יושבים על אותו המדף עם השרוולים התפוחים והדפסי הנקודות. את שלושתם שלגיה היתה אוהבת.

4. שמחת החליצה - בניגוד לסנדלי ערב מעוטרי רצועות או סניקרז, את נעלי הבובה יש רק להדוף בקלילות רבה מהרגל או לחלוץ אותן באותה אדישות מתפנקת. בלי הצורך לפרום שרוכים או תיקתקים. גם ככה החים שלך מסובכים.

נגד:

1. שפשופים - אם לא תהיי אנינה בנוגע לחומר הגלם של נעלי הבובה, להוצאה על רכישת הנעליים יתווספו הוצאות נלוות על פלסטרים ומשחות נגד שפשפת. נעל בובה מחומר לא איכותי וגמיש , תנסר לך את עור כף הרגל.

2. טמפרטורה - נעל הבובה היא חסרת פרקטיות לחלוטין. לימי הקיץ היא סגורה מדי ומהווה מצע נוח לגידול פטריות, בימי החורף היא מרשם להצטננות. זוהי נעל קלאסית לאביב ולסתיו. האם תשקיעי את סכום קנית הנעליים העונתי שלך בנעליים שטובות לחודש?

3. הזעה – את יודעת וכולם יודעים שאת מזיעה בפנים. לא ממש נעים לראות כף רגל בנעל סגורה ללא גרב סופגת. העניין הוא שנעלי בובה + גרב לבנה דקה וקצרה, מכניסה אותך עמוק לסצנת הפיפטיז. נעלי בובה עם חצאית וגרביונים בעונת המעבר, משדרות שיש לך מה להסתיר או סצנה של דתיות. במה את בוחרת?

4. רפיון – כמו שהנעל נוחה לנעילה, כך היא גם עשויה להתרחב עם הזמן ולהחליק החוצה באותה הקלות, ברגעים בלתי צפויים. כשאת רצה אחרי אוטובוס למשל. לא, אין לנו להלוות למונית.

בקיצור וואלה! אופנה עומדת על תיקו. עוד נימוקים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully