וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיוחד לנשים עם שדיים

שני פישר

16.4.2007 / 11:44

הם צילמו סטייליסטיות כדוגמניות ונתנו לשמלות שלהם לבלוט על רקע כיכר אתרים האפורה. DAFKA&SHAIN בעד נשים עסיסיות

מבט ראשון בקולקציית הקיץ של DAFKA&SHAIN, מגלה כי היא מורכבת ברובה משמלות אביביות בגזרות די סטנדרטיות והדפסים פשוטים. מבט שני מוכיח שהקולקציה חשובה ונחוצה דווקא בשל איכויותיה הבסיסיות והיומיומיות, והיא נושאת עימה ניחוח קלאסי, שעשוי לרענן כל מי שעייפה ממראה הטוניקות והטייצים הכמעט-מאוס.

בעידן אופנתי בו אפילו רשת "עונות" למידות גדולות, מספקת סקיני ג'ינס לכל עגלגלה, נדיר למצוא מותג שנותר נאמן לקימורים נשיים, למחשופים נדיבים ולשפע בד. בכך מכריז שלומי תמים-מימון, המעצב של SHAIN, כי הוא אוהב את הנשים שלו במגוון רחב של מידות.

SHAIN, קיים כבר 4 שנים. ולמען הסר בלבול, יש את “SHINE” ויש את "SHAIN”, שני מותגי אופנה שונים, וההבדלים - שמיים וארץ. ה-SHAIN של תמים-מימון התאחד לפני כחצי שנה עם מותג התיקים DAFKA, בבעלותה של דפנה גת, מתוך חזון משותף להפוך לרשת של אופנה ותיקים. במקביל לחזון, שומרים השניים על הבדלים קונספטואליים בעיצוב, וזה לא מקרה שהתיקים של גת לא מככבים בקטלוג של SHAIN.

לא מתוחכם אבל עובד

הצלליות של שמלות הקיץ אינן מתוחכמות או חדשניות, אבל עושות את העבודה. השמלות בגזרות מעטפת או בגזרות משוחררות הנצמדות באזור המותן, נשיות וצבעוניות ולא מתיימרת להציע יותר מבגדים יומיומיים. אזורי המחשופים מטופלים בצורה דקדקנית ומחושבת, מה שבא לפעמים דווקא על חשבון האורך הבלתי מדוייק של השמלות: חלקן היו זקוקות לחמישה סנטימטרים יותר וחלקן לחמשה סנטימטרים פחות, וחבל.

ההדפסים, גיאומטריים או פרחוניים, שומרים על פשטות ולא עמוסים מדי. דווקא השמלות מהבדים החלקים בצבעים הנועזים כמו סגול עמוק וכחול-רויאל, מותירות את הרושם האביבי העדכני החזק ביותר.

הקטלוג צולם בכיכר הכי סקסית בתל אביב - כיכר אתרים, שמתגלה בקטלוג כפוטוגנית כמעט כמו חוף בתאילנד. הרקע האפרפר והצילום התלת מימדי החזק, גרמו לצבעים העזים של הקולקציה לבלוט החוצה מתוך התמונות בצורה הטובה ביותר.

הבחירה בדוגמניות הקטלוג מכוונת באופן מובהק לקהל היעד של המותג, והמציגות הן אינן דוגמניות מקצועיות, אלא סטייליסטיות במקצוען: אביבית למדן-ספיבק ולילך כהן אינן וואנבי-סלבס כמו סנדרה רינגלר ודורין אטיאס והמידות הלא מושלמות שהן מדגמנות והעדר שעות נוספות במכון השיזוף מחזקות את הסיבות בבחירה בהן. השמלות יושבות עליהן נפלא, בעודן מתרחקות מהגלאם וניחנות באלגנטיות סולידית של אישה אנונימית שמודעת לגופה ולאופנה אך אינה רעבה לאור הזרקורים.

מחירים:
שמלות: 200-600 ש'
חצאיות: 120-400 ש'
טוניקות: 120-350 ש'

DAFKA & SHAIN. רח' דיזינגוף 142 תל אביב; רח' אבן גבירול 125 תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully