וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצד אחד זה אופנתי. מצד שני, זה אופנתי

דניאל אסייג

17.4.2007 / 11:00

באמת מעורר רחמים. וואלה! אופנה ממחזרת את קונספט הבעד והנגד והפעם על חגורות מותן. שיקלו והשפיעו

עם תחיית סגנון האייטיז גזרת המכנסיים עלתה וחגורות המותן חזרו והביאו את המראה הנשי של גזרת שעון החול. שפע האופציות של חגורות המותן שקיימות בחנויות (חגורת פלסטיק בצבע אדום לכה, עם נצנצים או בלי, עם אבזם מתכת, מעור עם רצועות ומה לא) עושות חשק לשלב את החגורות העבות בכל הופעה - מאאוטפיט של חולצת טי-שירט שזקוקה לקצת גלאם שיק ועד לשמלת ערב שדורשת אבזור מתוחכם. העניין הוא שלא כל אחת יכולה להרשות לעצמה את האקססורי הלוהט. מערך נימוקים לכאן ולכאן.

בעד

1. המיצוק: חגורת המותן היא אביזר שלתוכו ניתן להכניס, לדחוס למצק ולעצב את אזור המותן. יש בה מהמינימליזם והיא מותירה הרבה מקום לאביזרים נוספים מבלי לגרום לך להיראות עמוסה ומתאמצת.

2. החזה: אם יש לך מותן צר ומהמם, כמובן שהחגורה היא שידוך מושלם עבורך. במקביל היא עוזרת בשנייה להניף את החזה מעלה ולהבליט את העכוז אם אכן הוא שווה הבלטה.

3. הנון שלנטיות: בניגוד לשאר האקססוריז כדוגמת התיק הגדול, משקפי השמש שהולכות לך לאיבוד כל הזמן ועגילי השנדליר שנעלמים מדי פעם בשיער, חגורת המותן נוחה, לא מצריכה שום סחיבה מיותרת או התעסקות אחרת, היא נחה בשלווה על גופך.

5. השדרוג: אם וכאשר פתאום הבגד התרחב או שסתם רזית, תמיד תוכלי לחולצה/שמלה שלך צ'אנס נוסף ומראה חדש עם חגורת מותן דומיננטית. כמובן שהטוניקה היא שמשתלב הכי יפה עם כל חגורת מותן אפשרית.

6. הנועזות: חגורות מותן עבות מאד בולטות בשטח ומשדרות שאין לך בעיה למשוך תשומת לב ולנסות מראות לא שגרתיים. הרושם שנוצר הוא של בחורה הרפתקנית, סקרנית ומתנסה. סחה.

נגד

1. חיסול עודפים: לא צריך אותנו כדי לבשר את זה אבל חגורת המותן לא נראית טוב על בחורות מלאות, אלא משמינה אותן ומגלישה את העודפים וגורמת להן להיראות כמו מי שנלכדו בתוך חגורת הצלה.

2. גירוי: החגורה יוצרת כמעט תמיד מראה מיני, גם אם התכוונת להיות אופנתית בלבד. שלא תגידי שלא הזהרנו.

3. בולטות: על שום שהיא כה אופנתית עכשיו, קשה יהיה לך שלא לבלוט כשאת לובשת אותה. שוב, לא לימים חלשים.

4. תחכום: אם אין לך סטייל או סטייליסטית, קשה להאמין שתצליחי להחליק בהצלחה טוטאל לוק ראוי. לא כל סקיני ג'ינס, חולצת טי דהויה וחגורת מותן מעור מאייתים שיק בהצלחה. די קל ליפול למראה מגוחך עם חגורת מותן עבה אם את לא לגמרי הטיפוס בשבילה.

5. הקורבניות: כי יש בה משהו בן חלוף. לא היינו חותמים על זה שגם בעונה הבאה היא תהיה כאן, מה שהופך את המסתובבות איתה לאופנתיות על הדקה ולקצת חסרות טעם אישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully