וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריט פופ פה

שני פישר

18.4.2007 / 8:00

גרשון ברם מתפוצץ על הקיץ עם קולקציית גברים יפהפיה, בהשראת החליפת הקלילות מהסיקסטיז. אין סיבות טובות יותר לרדת מהג'ינס

יפה לו, לגרשון ברם. למרות שהוא מעצב אופנה כבר למעלה משלושים שנה, קולקציית הגברים האביבית שלו היא אחת המוצלחות שעיצב בחייו וכנראה גם קולקציית הגברים היפה ביותר של העונה הנוכחית.

בעוד שחברות אופנה רבות לוקות בפיזור יתר, שנע בין השפעות, טרנדים ותקופות שונות, ההשראה של ברם נשארה מובהקת ואחידה לאורך כל הקולקציה: שנות השישים העליזות באנגליה. ברם נותר נאמן לקו הזה, כשהוא מוסיף לו את חתימתו האישית כמעצב ומתאים אותו למזג האוויר והרוח של הגבר הישראלי.

המראה הבריטי בסיקסטיז, התפתח בעקבות הרגלי לבוש של סמלי סקס, סמים ורוקנ'רול כדוגמת חברי להקת הביטלס. אלה נהגו לעלות על הבמה ולהופיע עם חליפות שנראו כאילו היו של האבות שלהם, אבל במראה פחות חנוט ויותר משוחרר. הם גרמו למראה הרשמי של החליפות להתפוגג ולאג'נדה האישית של המתלבש לפרוץ החוצה.

מריחים אירופה

כמו על הבמה של שנות השישים, גם בקטלוג של גרשון ברם מוצעים שילובים בעלי אופי פנימי מעניין, חלקם ספורטיביים, חלקם נונשלאנטיים וחלקם ראוותניים ומתגנדרים. מהקולקציה נודף ניחוח אירופאי, בעיקר כשמדובר בז'קטים המחוייטים עם הגימורים האיכותיים. לצידם אפשר למצוא פריטים עם סממנים ישראלים מובהקים, כמו מכנסי ברמודה בגוון חקי.

בפרטי הקז'ואל מופיעים אלמנטים מחוייטים, ובמחוייטים יש נגיעות קז'ואליות. הטי-שירטים של ברם, לדוגמה, עשויות מסריגים קלילים והז'קטים המחוייטים התקצרו והם בעלי כפתור אחד או שניים בלבד. המכנסיים בעלי הגזרה הישרה הפכו לצמודים יותר ואפשר למצוא אפילו מכנסי צינור. המותן של המכנסיים גבוה והדפסים עדינים על חולצות לבנות ומכופתרות הופכים אותן להרבה יותר צעירות ושיקיות.

קשת הצבעים של הקולקציה סולידית: שחור לבן ואוף וויט הם הצבעים הבולטים. ברם דאג, ובצדק, להימנע מנגיעות של צבעים חזקים שרק היו גורעות.

הרשמיות נשברת

גדולת הקטלוג נעוצה בסטיילינג המוצלח, המדגים כיצד שילוב חכם בין הפריטים יוצר מראות מיוחדים ובלתי נשכחים. סוד הקסם הוא איזון מושלם בין המחוייט לקז'ואל. ברם אוהב את המראה של ז'קטים מחוייטים, אבל שובר את הרשמיות שלהם באמצעות שילובים מפתיעים כמו מכנסי צינור עם הדפס בשחור לבן, חולצת טי מפוספסת ומכנסי ברמודה. גם החליפות השלמות מבד הפשתן לא יוצרות מראה מחייב, מדי בזכות בחירה בצבעים ובבדים עם טקסטורות מיוחדות.

המסר המתקבל מהקטלוג הוא חשוב ורלוונטי לכל גברברי הארץ והעולם: יש ימים שכדאי לצאת מהג'ינסים ומהטישרטים המקושקשות עם מחשופי הוי ולנסות את השילובים הכי פחות מתבקשים בארון הבגדים. תעוזה עם אמירה אופנתית היא תמיד יותר אטרקטיבית וסקסית, תראו את ציון ברוך.

מחירים:
מכנסיים: 390-590 ש'
חולצות מכופתרות: 360-590 ש'
טישירטס: 95-239 ש'
חליפות: 1690-2490 ש'
ניתן להשיג ב"גרשון ברם", דיזינגוף 235 ת"א ומרכז הקרייה, אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully