וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב הגיע

דניאל אסייג

18.4.2007 / 13:27

אביב אברמוב עובד בשוק כסטייליסט כבר שנה וחצי וכבר מקבל כתבת אופי בוואלה! אופנה. נגמרו לנו החומרים או שעלינו על משהו טוב?

אביב אברמוב עובד לא רע כסטייליסט בתקופה האחרונה. בן 28, ילד טוב חולון, למד בשנקר קורסי עיצוב במחלקה ללימודי החוץ. הוא חייכן מלידה, פרופקסציוניסט אמיתי ויצירתי לעילא. עבודת הסטיילינג הראשונה שלו הייתה לפני ארבע שנים בדיוק, לפני חזרתו לישראל מניו יורק.

ההפקות שהוא מעורב בהן מנסות לספר סיפור וסגנון הסטיילינג שלו הוא תיאטרלי ואמנותי. הוא מתייחס לדבריו לכל הפקה כמו אל פרויקט ראשון ושקוע בה מבחירת הקונספט ועד בניית הקונסטרוקציה על סט הצילומים.

"כשהגעתי לניו-יורק הכול פתאום נראה לי גדול ויפה. גרתי שם 3 וחצי שנים, ורק בחצי השנה האחרונה שלי שם, קישרו אותי למישהו ממגזין אופנה והוא נתן לי לעשות לו עבודה וככה התחלתי. כשחזרתי לארץ ידעתי בוודאות שזה הכי מתאים לי וזה מה שאני רוצה לעשות.

"צלצלתי לצלם האופנה יריב פיין, הוא היה נחמד אלי והסכים להיפגש. באתי עם תיק עבודות לא גדול, דיברנו והחלטנו לעשות הפקת אופנה של מעילים ל"סגנון". יצא שזאת העבודה שאני הכי אוהב בגלל שהיא הכי בולטת מבחינת סטיילינג. יש שם שילוב של מעילים עם חצאיות משי וגרביונים. הצבעוניות שהלכנו עליה מכניסה מימד ועומק לכל מה שקורה מסביב".

אני והעקשנות

כבר שנה וחצי שהשם שלו חתום על הפקות ב"סגנון", "זמנים מודרניים", "את","לאישה" ו"קוסמופוליטן". הוא אחראי לסטיילינג בקמפיינים לכאוס, לדופלו, לבליסימה, ללורד קיטש, למאדרלנד ולמעצבת האופנה לילך אלגרבלי מ"לילה מיסט", שלסגנון העיצוב שלה הוא מתחבר במיוחד. "הקו שלה והסטיילינג שלי משלימים אחד את השני. העיצובים שלה מעלים את הרף למעצבי האופנה המקומיים".

הוא מסביר שהוא טוטאלי ו"תמיד מעדיף לסחוב כמה שיותר פריטים להפקות כדי לא להיות תקוע עם פריט שאני לא ממש מתחבר אליו. אני מעדיף לסחוב עוד שקית מאשר להרגיש אי נוחות ביום הצילומים ליד שאר אנשי ההפקה".

לדבריו הוא מעורב בכל פרטי ההפקות שהוא מעורב בהן, החל מבחירת הלוקיישן וכלה בצבע הלק שעל ציפורני הדוגמנית. לא מוותר על פרטים קטנים ולא נסוג גם ברגעים בהם מישהו מגבוה מחליט שללא ספק צריך לוותר על תכשיט מסויים, למורת רוחו.

אני והצלמים העולים

- איך תגדיר אתה את הסגנון שלך?

"סגנון הסטיילינג שלי בעיקר נורא תקופתי, ומעצבת אחת אמרה לי שהסגנון שלי ארטיסטי. אני חושב שבהגדרה זה הסגנון שלי. למרות שאני עובד בכל הסגנונות- הכול ברוח ההפקה,
אני מתאים את עצמי לקונספט המבוקש".

- איך אתה מתעדכן?

"מאוד מחובר למה שקורה עם אנשים ברחוב, נסיעות השראה בחו''ל, אוהב להסתובב במקומות מחתרתיים וכמובן קצת מגזינים".

- מה אתה אוהב בתחום ומה פחות?

"אוהב נורא שיש מקום ליצירתיות ולהביא כל פעם דברים חדשים. להכיר אנשים חדשים מהתחום והכרתי כמה אנשים נחמדים. יש הרבה דברים שאני שונא בתחום אבל אני מעדיף לא להגיד אותם".

- פרויקטים שאתה עוד חולם לעשות?

"קמפיינים בינלאומיים ולעבוד במגזינים המובילים בעולם".

- אם לא היית סטייליסט היית?

"מעצב פנים או אדריכל".

- סגנון סטיילינג שאתה לא יכול לסבול?

"להלביש מישהי בשמלה ולהגיד הנה סטיילינג. אני לא מתחבר לזה, בעיני זה לא סטיילינג".

- צוותים שאתה מעדיף לעבוד איתם? צלמים?מאפרים?מעצבי שיער?

"אני אוהב לעבוד עם כל הצוותים, עד היום לא נתקלתי בבעיה מסוימת. אבל בעיקר אוהב לעבוד עם שי יחזקאל ואלון שפרנסקי ששניהם מהצלמים העולים שיש כיום בתעשייה בארץ,עינת סברלו מעצבת שיער והמאפרים תומאס וענת רזמוביץ".

הרסתי קוואלי

- קרה פעם שנפגע בגד שהשאלת?

"וואו כן. זה סיפור שאני לא אשכח כל חיי. בשנה שעברה צילמנו הפקת בגדי-ים, והלוקשיין היה סלעים בחוף ים. נעל של קוואלי שעלתה 2,500 שקל נפגעה לי עוד לפני הצילומים, הדבקתי אותה ומיגנתי אותה.

"וכשהגענו לסט, הדוגמנית היתה סוג של פסל בצילום, כולנו עמדנו לידה ואני הייתי בטוח שכלום לא יקרה לנעל כי הדוגמנית לא זזה, וכשהיא ירדה מהסלע פשוט פניי החליפו את כל צבעי הקשת בענן בשנייה, כי כל הנעל היתה חורים וסדקים. לאחר אלף ואחד תיקונים הנעל חזרה כמו שהיא יצאה מהחנות. סוף טוב הכול טוב".

- יש לך אוסף פרטי, מה יש בו?

"שמלות, בגדי-ים, אקססוריז, נעליים, תיקים וכובעים. האוסף הוא שלי אישי מכל מיני מסעות בעולם ומהתקופה שחייתי בניו יורק".

- איפה אתה רואה את עצמך בעוד חמש שנים?

"שאלה שקשה לי לענות עליה, מכיוון שהענף מאוד קשה. אבל מקווה שבתחום האופנה בארץ או בחו''ל".

- הפקות שאתה הכי אוהב לעשות?

"הפקות שהסטיילינג בא לידי ביטוי בבניית דברים. לקחת אלמנט מסוים ולבנות קונסטרוקציה על הראש או הבגד, ולא לקחת בגד ולהלביש אותו וזהו."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

משהו לסיום

"אני לא אוהב את כל האמירות על פריטי חובה בארון אבל לדעתי אשה צריכה להצטייד בתיק שווה ויוקרתי של בוטגה ונטה או גיי'קובס, נעליים איכותיות ומשקפי שמש בסטייל. אלו 3 הפריטים הבסיסים שאם תלכי איתם עם ג'ינס וטישרט תמיד תראי מיליון דולר".

- עוד משהו לסיום?

אברמוב נותן בי מבט בוחן: "אתה צריך להרגיע קצת עם הצבעים שלך (לבשתי ג'ינס, חולצה שחורה עם הדפס זהב, קפושון כתום וכובע חום בשילוב כתום - נשמע רע אני יודע). צריך לשבור עם צבע אחד, אם אתה איש של כובעים היית צריך כובע חלק ולא עם ציורים. וגם עם החולצה הייתי הולך על משהו ניטרלי. בכלל...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully