וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישי עושה פה תיקים

21.4.2007 / 10:11

מרב אוחיון "מישי" נכנסה לחנות-סטודיו חדשה במתחם גן החשמל בת"א ומציגה תיקים חדשים, גדולים ומעודנים שרוצים לספר סיפור

מחוץ לסטודיו החדש של מירב אוחיון ניצב שולחן עגול קטן עם שני כיסאות מטבח מבית סבתא. החלל בו פועלת כרגע החנות-סטודיו "מישי" של אוחיון, שהיגרה לכאן משכונת נגה שעל גבול יפו-תל אביב, הוא דירת שני חדרים. החדר המרכזי הוא החנות שבה מוצגים התיקים. חלקם הגדול תלוי על חוטים באופן שמזכיר תליית כביסה. בחדר השני, פרושות יריעות עור ובו עובדים.

עד לפני חצי שנה הסטודיו הזה פעל בדירת המגורים של אוחיון שהיתה פתוחה לקהל הרחב פעמיים בשבוע. סידור חמים אבל לא כזה שחושף את התיקים לקהל מזדמן. "בבחירת החלל החדש יש המשכיות לקונספט הבייתי שהיה לי" אוחיון אומרת "גם האינטימיות של מתחם גן החשמל מתאימה לי. זה שונה מהרעש בדיזנגוף".

התיקים שהיא מעצבת הם גדולים אבל מעודנים ופרקטיים מאד. הם ניתנים לנשיאה באלכסון או על הגב ומגיעים בצבעים ניטרלים או עזים. המחירים שלה לא זולים והיא מודה שכניראה בגלל התמחור היא לא נתקלת הרבה בלקוחות צעירות מאד.

אוחיון מגדירה את עצמה כמעצבת תיקים שקשובה מאד לצרכים של המשתמש "השלב הראשון אצלי בעיצוב תיק הוא קודם כל צורך אישי שלי או של אנשים ברחוב שאני מקבלת מהם פידבקים. אני לומדת דרכים וצרכים של אנשים בסחיבת תיק כל יום לעבודה, ללימודים או למשרד. ואז אני לוקחת את הרעיון מגבשת אותו על גבי יריעת העור ומתחילה לעצב, לרוב ככה נולדת סדרה של תיקים".

סמוקין ולונה

בין התיקים החדשים שלה יש דגם עתיר קפלים בשם "סמוקין", תיקי הצדפה והקונכייה מגיעים בלבוש חדש של טקסטורות עור מחוספסת, מרשים גם "תיק לונה" שעשוי מבד מחוספס עם רצועת עור קשיח שניתנת להארכה או להקטנה, ארנק "פאבל" שמזכיר לאוחיון חלוק נחל ומגיע בחום, כתום (!) ושחור עם גימורים נקיים ואסתטיים, תיקי גב בצבעוניות של חום שוקולד וחום קרמל ועוד.

אוחיון, משתמשת בעור כבחומר גלם עיקרי ומדי פעם משלבת גם חומרים נוספים. בין התיקים שלה גם כאלה שיוצרו בעותק אחד בלבד. התיקים נמכרים גם בארה''ב מאז החורף האחרון.

- מה מאד חשוב לך שיהיה בתיק?

"הגימורים ללא ספק ואיכות חומרי הגלם. לי באופן אישי לא משנה חלוקת התאים ומספרם. חשוב לי שיהיה לתיק איזשהו טוויסט – ערך מוסף. שמעבר לזה שהוא מכיל בתוכו את היום-יום שלי, שיספר גם סיפור".

- איפה את רואה את עצמך בעוד חמש שנים?

"במקום טוב יותר עם יותר ידע וניסיון. ומקווה שעדיין תישאר לי אותה התשוקה שיש לי עכשיו למקצוע".


טווח מחירים: תיקי בד- 269-410 ש', תיקי עור- 460-1,500 ש', ארנקים- 460-550 ש'.

"מישי", לבונטין 17א' מתחם גן החשמל, תל-אביב.
שני-חמישי 11:00-19:00, שישי 11:00-15:00

  • עוד באותו נושא:
  • מישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully