וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב עוד היום

שני פישר

16.12.2008 / 14:25

קווים לדמותה של תספורת בוב שהפכה את שפרה קורנפלד לסמן אופנתי

צריך אומץ כדי להסתובב עם תספורת שפרה קורנפלד. היא בולטת, יוצאת דופן ולא ניתן להיבלע איתה בהמון. מי שמעזה להסתפר ככה מביעה בעצם אמון גדול בתוי הפנים שלה, כי תספורת כזאת מדגישה אותם ולמעשה מתאימה רק לבעלות תוי פנים סימטריים, הרמונים וחזקים. שפרה למשל.

היא דורשת תחזוק כי חלק גדול מהכוח שלה הוא בגיאומטריות חסרת הפשרות ובקווים ההנדסיים הברורים. השם הרשמי שלה הוא תספורת "בוב". שמות חיבה: תספורת קסדה או פטריה וסיר, ויש להניח שכמה מכם מחזיקים באלבום תמונות ילדות, שמנציחות תספורת כזאת, מגיל 3-4. החידוש שהביא הספר של שפר, הוא בשילוב של תספורת הבוב עם קארה מחודד שפיצים הפונים פנימה. הוא השכיל להתאים את הגזירה לפנים של שפרה ולכן האפקט החזק.

בזכות וידאל ששון

אבל שפרה לא המציאה את הגלגל, היא רק סובבה אותו קצת. תספורת "בוב" כבר עשתה קאמבק באופן עצמאי, בלי העזרה של "האח הגדול", בקיץ 2007.

תספורת בוב הופיעה לראשונה בשנות העשרים של המאה שעברה כחלק מאמירה פמינסטית, בצורה של פוני קצר ותספורת קארה קצרה ומעוגלת. התספורת הגיעה לשיאה בשנות השישים. וידאל ששון, מעצב השיער האגדי, פיתח אותה ונתן לה ביטוי משלו כחלק מזרם אמנות הפופ הגיאומטרית. הביטלס, אבבא, הקארפנטרס ועוד רבים התהדרו בפטריות שיער מבריקות וגזורות למשעי.

לאורך השנים עברה התספורת תהפוכות רבות, השיער ארך והפוני קוצר. עד שבשלהי שנות השמונים התספורת הלכה ודעכה אם כי לא נשכחה ואינספור אתרי מעריצים של תספורת "בוב" ברחבי הרשת קראו במהלך השנים ועדיין קוראים לבעלי הטען הטוב לסגוד לתספורת הסיטקומים הרשמית של שנות השבעים והשמונים.

בוב זוהר

קובי בורכוב למספרת "קובי ואלי בורכוב" שברחוב בן יהודה בתל אביב, השגריר הרשמי של חברת לוריאל פרופסיונל בישראל, בחר להציג בקטלוג קיץ 2007 של לוריאל אינטרפטציה משלו ל"בוב" והציג את תספורת ה "ניו-בוב". תספורת ה"ניו-בוב", עפ"י בורכוב מתקצרת בהדרגה עד איזור הפוני ומתעגלת כלפי פנים באיזור עצמות הלחיים. החדשנות של התספורת היא בדירוגים הא-סימטריים, לצד דירוגים ישרים וסימטריים אה-לה קלאסה בוב. "הניו-בוב מתאימה במיוחד לבעלות פנים מאורכות, נאות ומוצקות" הספר מסביר ומוסיף "התספורת הולכת מצויין עם סקיני ג'ינס ונעלי אולסטאר או סניקרס מדליקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully