וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לא שכבות

לרה רוטר

23.4.2007 / 0:25

אחרי שנקר וסטאז' בטובל'ס, שני לסר, דתיה חובבת סנואו בורד, סוסים ומכנסיים, מעצבת מהשומרון בגדים רומנטים לצנועות טובות טעם

אם אומרים את השם שלה הרבה פעמים ברצף מתקבל שם המותג. שני לסר היא שעומדת מאחורי העיצוב, הייצור, השיווק והתדמית של הבגדים היפיפיים שהיא מעצבת למותג שהקימה לפני שנה, "סרשנילה".

לסר (27), בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, עשתה את הסטאז' שלה בטובהל'ס אצל נעמה חסין, איתה נשארה לעבוד שנה נוספת גם לאחר שסיימה את הלימודים. אחר-כך היא עיצבה ל-portou, עם הני ועדי יעקובסון וכיום היא מתגוררת בשערי –תקווה, אשר במערב השומרון, שם היא שוקדת על כל פרט ופרט של הקולקציה השלישית של "סרשנילה".

"אחת המחשבות שהנחו אותי בעיצוב הקו של "סרשנילה" היא לתת פתרון לבנות שרוצות להתלבש בצניעות. אם אישה מסורתית הולכת לקנות בגדים בחנויות סטנדרטיות, רב הסיכויים שהיא תצטרך לצאת לבושה בשלוש שכבות לפחות כדי להסתיר את כל מה שצריך להסתיר. גם אני והאחיות שלי היינו לבושות שכבות כל הזמן עד שהתחלתי לעצב".

שמלות בגובה הקרסול

שני מצהירה על עצמה כעל דתייה. היא שומרת תורה ומצוות אבל מרשה לעצמה לבוא לפגישה איתי במכנסיים. "אי אפשר תמיד להקפיד על הכול" היא אומרת "בעיניי זה בסדר ללבוש מכנסיים כל עוד הם לא צמודים או חושפניים. בטח יש כאלה שלא יראו את זה בעין יפה. אבל בגדול אצל הדתיים הלאומיים יש פתיחות מסוימת, המבט הוא רחב יותר".

מלבד הקו הצנוע, מודה שני שהעולם היהודי באופן כללי מאוד משפיע על העיצובים שלה. זה מתבטא בהדפסי המשי על החצאיות והשמלות שהם בהשראה הויזואליה היהודית המסורתית, בתגיות המוצמדות לבגדים, שמצוטטות עליהן הילכות שונות הקשורות לבגדים ובחגיגיות האופפת את הבגדים, שמזכירה את האווירה של יום השבת.

הצבעוניות של הבגדים רגועה, בהירה ובעלת מוטיבים מעושנים. בקולקציה חצאיות ושמלות בגובה אמצע הברך העשויות כותנה שעליהן הדפסי משי, שמלות בגובה הקרסול הבנויות משתי שכבות נפרדות ומשלבות כותונת כותנה אשר עליה שמלת תחרה וחולצות בעלות שרוולים קצרים, העשויות מסריגי כותנה נעימים.

חלק מהחולצות חלקות עם שרוולים תפוחים, חלקן חולצות פסים בשילוב רצועות ויש גם חולצות עם קישוטי תחרה חגיגיים. בכל הבגדים ניתנה תשומת לב רבה לפרטים ולנוחות.

לחגיגיות

בשעותיה הפנויות, שני רוכבת על סוסים, משחקת טניס, שוחה, מתאמנת בחדר כושר ואפילו גולשת סנואו בורד. "הספורט הוא בדם שלי" היא אומרת וחולמת להקים ליין של בגדי ספורט בעיצובה.

- איך היית מגדירה את הקו של הבגדים שאת מעצבת?

"אני חושבת שהבגדים הם רומנטיים, קלאסיים עם נגיעות אורבניות. אלו בגדים שאפשר גם לחגוג איתם וגם ללבוש אותם סתם ביום יום. זה הכול תלוי בשילוב שעושים. אם לובשים את חולצת התחרה עם ג'ינס, זה מוריד ממנה את ההדר החגיגי, למשל. וזה נראה טוב".

האחיות מרוויחות

- תארי את חייך כמעצבת מתחילה.

"המון לחץ, זו ממש עבדות מנטאלית ופיזית. אני פרפקציוניסטית ומשקיעה תשומת לב מטורפת בכל דגם שאני עושה. האחיות שלי, למשל, מסתובבות עם עיצובים שלי שאני מתביישת בהם, כי מבחנתי הם לא הגיעו לשלמות, למרות שהן לא מבינות על מה אני מדברת. אני עושה הכול לבד: מעצבת, מפקחת על הייצור, עושה את השיווק ודואגת לתדמית. זה קשה. עכשיו אני בדיוק בשלב שאני רוצה להתחיל להאציל סמכויות, כי אם אמשיך ככה אני לא אשרוד.

"חנויות לא לוקחות סיכונים, אם הם לוקחים ממך פריטים זה תמיד בקונסיגנציה, כך שהשקעה הראשונית היא שלך והיא מאוד גדולה, בעיקר כשאיכפת לך שהבגדים יצאו ברמת גימור גבוהה ויהיו עשויים מבדים טובים".

- מעצבי אופנה שאת אוהבת?

"וואו, יש הרבה. פראדה, דריס ואן נוטן, ג'וניה וואטאנאבה, ויקטור אנד רולף, לאגרפלד".

מחירים: חצאיות: 400-500 ש', חולצות: 250-350 ש', שמלות: 600-800 ש'.

את הבגדים של "סרשנילה" ניתן להשיג בחנויות:
"זורם"- בית טפר, תל גיבורים 5, ת"א ; "בורדו"- התות 6, מחנה יהודה, ירושלים; "שדרת המעצבים"- פנקס 45, נתניה; או בסטודיו של המעצבת: גרניט 71, שערי תקווה. 050-8551160

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully