וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואגים לתחת שלכם

שני פישר

23.4.2007 / 13:21

שני פישר יצאה לבדוק האם קרוקר מסוגלים להציע יותר מתחת נחמד וגילתה קולקצייה אנמית מהניינטיז שמתחבאת מאחורי סלוגן מפוצץ

נסיעת שישי בערב, מבית הורי שבפרברים, לביתי שבמרכז תל אביב, היא תמיד חוויה נעימה ורוגעת. אולם, ביום שישי אביבי אחד מודעה אחת, בכלל לא קטנה, קטעה את שלוותי. הייתה זאת מודעה של חברת הג'ינסים "קרוקר" שהתנוססה בפינת הרחובות קפלן ואבן גבירול, שאיחלה לי ולשאר בני ישראל "have a nice ass". ואם זה לא הספיק, הופיע לצד האיחול העסיסי, קלוז אפ אימתני של דוגמן עם הבעה מלחיצה, שלא נאמר עקומה, שברך אותי בברכת השבת שלום ההזויה הזאת.

גם בחלוף שבועיים, נותר הקמפיין הפרסומי של קרוקר מטריד. הסיסמא, have a nice ass, "שיהיה לכם תחת נחמד", פראפרזה על הברכה האמריקאית המתקתקה have a nice day, רחוקה מלהיות הברקה. אם מישהו מאחל לי יום נחמד, ניחא, אבל אם מישהו מאחל שיהיה לי תחת נחמד – זה כבר מבאס. מי רוצה תחת נחמד? למה לא תחת נפלא? Great ass? הרי המטרה של תחת נחמד אינה נעלה כמו מטרה של תחת מוצק, תפוחי וחטוב. לא נותר לי אלא לתהות האם קרוקר מסוגלת בכלל להציע לעולם יותר מתחת נחמד?

פסעתי לחנות הקרובה למקום מגוריי:

מכנסוני פרחות

באופן כללי, קולקציית הקיץ של קרוקר, לא מצליחה להשתחרר מכבלי הניינטיז ולהסתכל למילניום הנוכחי בעיניים. הג'ינסים לא בולטים לטובה או לרעה ולא משאירים חותם מיוחד. אמנם חברת קרוקר הפנימה את משולש הטרנדים של העונה - ג'ינסים גבוהים, צמודים וכהים, אבל ללא שום ערך מוסף. אפשר אולי רק להודות על כך שהם לא משופשפים או מקושקשים יתר על המידה.

מחלקת הג'ינסים עברה את הסקירה בשלום יחסי, אך מכאן המדרון הפך תלול והוביל מטה. כל פריט מג'ינס, שאינו נמנה על מכנסי הג'ינס הקלאסיים, בלט לרעה. אוברולים נשיים בגובה הברך, הופיעו בגוון בהיר מדי ובגזרה לא עדכנית. מכנסי ג'ינס קצרים לגברים בגזרת בלון ובגובה של אמצע ירך, נראו ליצניים אפילו על הדוגמן בקטלוג. המכנסונים לנשים קצרצרים ופרחים, ושוב, גם בקטלוג וגם על המדפים לא הסתמנו כמחמיאים.

חולצות הטי, לגברים וכמוהן החולצות המכופתרות עם וללא השרוולים, מעוטרות בכיתובים מונומנטליים כמו killer driver ו full bored. אפשר אפילו למצוא חולצת לייקרה שחורה, שהוכיחה סופית שהכי רטרו בקרוקר זה סוף שנות השמונים.

וסט ג'ינס צמוד. אורגינל

במחלקת הנשים המצב לא טוב יותר. אפשר למצוא מגוון חולצות וגופיות מפוספסות בצבעים קודרים ועם הדפסים גסים, והנורא מכל: וסט ג'ינס צמוד. אורגינל.

לקינוח, מאחורי הקופה, מוצגים לראווה שלושה חוטיניים כעורים שכילו סופית את שארית הסנטימנטים שנותרו בליבי לחברת קרוקר, עוד מהתקופה שבה הייתי בת טיפשעשרה עם חצ'קונים ופריזורה רעה במיוחד.

מחירים:
ג'ינסים: 299-699 ש'
חולצות טי: 129-179 ש'
חולצות מכופתרות: 229-279 ש'

ניתן להשיג ברשת חנויות "קרוקר" ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully