וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לעוד גולש מאושר

26.4.2007 / 14:08

חבר של רואי צמח, בוגר שנקר, ראה את הכתבה בוואלה! אופנה על העזיבה של חנן ששון מעצב הבית של "כאוס". עכשיו צמח מתחיל לעבוד

רואי צמח בן 30 מעפולה, בוגר שנקר בשנת 2005 במגמת עיצוב אופנה הוא מעצב הבית החדש של "כאוס" במקום חנן ששון, שכמעט עבר לארה"ב לעבודה בחברת האופנה של ניקי (האחות) הילטון ונסוג לבסוף לעמדת מעצב הבית של "קרוקר".

לשנקר הגיע רואי לאחר ש"ישבתי עם בחור שלא ממש הכרתי ששאל אותי מה אני רוצה לעשות בחיים. עניתי לו שאני רוצה משהו כמו תקשורת חזותית כי זה מה שבאמת חשבתי באותו זמן ואז הוא אמר לי שאני צריך ללמוד עיצוב אופנה. למחרת הגשתי טופס הרשמה לשנקר".

עוד בזמן הלימודים החל רואי לעבוד כאסיסטנט אצל מעצב האופנה ששון קדם. לאחר הלימודים ולאחר תקופת מלצרות של חצי שנה הוא נקלט כמעצב בחברת האופנה סאקס שם עבד כשנה. בעקבות "חבר שראה את הכתבה שעשיתם בוואלה! אופנה על זה שחנן ששון עוזב את "כאוס" והציע לי להגיש מועמדות, הגשתי ואכן התקבלתי".

צמח בשמח

בשבוע שעבר נבחר רואי מתוך עשרות מועמדים לתפקיד מעצב הבית החדש של "כאוס". הוא עבר חפיפה מחנן ששון ("חנן הוא הכי מקסים בעולם. הוא העביר לי את החפיפה בצורה הכי ברורה והאמת היא שאנחנו לא ממש שונים בטעם שלנו. זו היתה כניסה מאוד טבעית לתפקיד, הוא היה צמוד אלי כל הזמן ועד עכשיו אני פונה אליו אם יש לי שאלות") וכבר מתכנן את קולקצית החורף.

"הכיוון לא הולך להשתנות בצורה דרסטית" מצהיר צמח "הכל הולך להיות טיפה פחות מטופל בחורף הזה. אני מתכוון יותר לפשט ויותר להתייחס לגזרות, לדיטיילים. מאוד חשוב לי להיות מעודכן במה שקורה בעולם. אני רוצה הרבה כהה, שחור עם נגיעות של צבעוניות קצת יותר עזה. אולי נגיעות של כחול רויאל או ג'ינס". צמח מבהיר כי "הג'ינס עדיין יהיה אחד הדברים הכי מובילים בקולקציה".

בנוסף בכאוס עובדים כיום על פיתוח של מחלקה אלגנטית קצת שונה או כמו שמסביר צמח "אנחנו מפתחים קבוצה של פריטים יותר מחויטים אבל עם טוויסט, כלומר מחויט אבל צעיר ורענן". לצמח חשוב להדגיש כי "אני הולך להקפיד על הקטע של איכויות הבדים, זה משהו שנורא חשוב לי".

הוא אומר כי את ההשראה שלו הוא לוקח ממראה הרחוב האירופאי ומבית האופנה הצרפתי jirbaud, שהחלום שלו הוא להצטרף לשורותיו.

את המעבר מעיצוב לנשים לעיצוב בגדי גברים, הוא ממש לא רואה כסבוך מהסיבה שהמשיכה העיקרית שלו לדבריו היא לעיצוב לבנים. "אפילו בפרויקט הגמר שלי עשיתי 4 פריטים לגברים ורק אחד לאישה אני חושב שזה מסביר שבמהות שלי אני מעצב יותר לגברים, אבל כיום אני מאמין יותר במראה היוניסקס".

- מה הפריט הלוהט לחורף הבא?

"בהחלט ג'ינסים כהים וסריגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully