וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במילה אחת- גלאם

שני פישר

27.4.2007 / 8:16

רבלון נתפשת כחברה יציבה ומשעממת להפליא, אלא שעכשיו מגיעה המהדורה המוגבלת והמרגשת, שמפילה גם מאפרים מקצועיים. קבלו השתלת גרוב

לא כל מוצר איפור חדש הוא סיבה למסיבה ולא כל קולקצייה חדשה של גלוסים מוציאה אותנו מגדרנו. אולם, כשמגיעים שמונה מוצרי איפור חדשים למדפים שמצליחים לשנות את פניה של חברה אחת ובכלל לא קטנה, יש לשים על כך את הדעת.

רבלון, עד היום חברת איפור יציבה ומשעממת להחריד, הצליחה לשנות תדמית עייפה בזכות קו איפור חדש, צעיר ונועז
REVLON LIMITTED EDITION COLLECTION
הוא שם הקולקציה ומדובר בהרבה יותר מאסופה של פיגמנטים יפים באריזות מושקעות, כי אם בקולקציית איפור מקצועית ברמה הגבוהה ביותר. לכן, יש לקוות שהיא רק יריית פתיחה לשינוי תדמיתי של החברה, ושהקולקציה תתקבע כקולקציית הדגל ולא רק כמהדורה מוגבלת.

השמינייה

לא צריך להיות מאפר מקצועי כדי להתרשם מטיב המוצרים של הקולקציה אבל מסתבר שגם מאפרים מקצועיים, כדוגמת עומר אסף, מצאו עצמם מתאהבים. "קולקציה מהממת ומקצועית, צלליות נוזליות יפהפיות וגלוסים מעולים", אסף משתף.

מראה האיפור של המהדורה המוגבלת של רבלון הוא במילה אחת- גלאם. מקצוות הריסים ועד עצמות הלחיים, פריטי הקולקציה הם כמו אקססוריז, משדרגים בברק ובנצנצים הרבה איזורים שלא הושקעו בהם די מחשבה והתייחסות עד היום.

שמונה המוצרים של הקולקציה ראויים וחלקם אפילו בגדר הברקות (תרתי משמע). להלן מרכיביה של הקולקציה החמה ביותר שנמצאת כיום על מדפי התמרוקיות הנבחרות.

השלישיה הפותחת

Molten Metal - צללית נוזלית שמגיעה בבקבוק זכוכית שקוף (ראו הוזהרתן, זה לא גלוס!). הצלליות מגיעות במגוון גוונים מטאלים ומנצנצים, ולא נדרשת יותר ממשיחה אחת על העפעף כדי שיתקבל צבע חזק ואחיד וגם עמיד לאורך שעות רבות.
בנוסף, הצללית אינה דביקה ומציקה כמו צלליות משחה שמזכירות את הצללית הזאת במרקמם. מחיר: 80 ש'.

Midnight Swirl - גלוס המכיל שני גוונים שונים כהים יחד, ויוצר מראה שפתיים רטוב ועסיסי במיוחד. מחיר: 80 ש'.

Bare It All Powder – שימר אבקתי במרקם פודרה - המצאה גאונית לכל מי שמעוניינת בנגיעות ברק אך לא נהנת ממגעם של מוצרים נוזליים על הפנים. אמנם אפקט השימר המתקבל הוא יותר סולידי מהשימר הנוזלי, אך יש בו איכויות חיוניות ויומיומיות זוהרות בזכות מיקרו קריסטלים זוהרים שנמצאים באבקה. מגיע בגווני אפרסק, ורדרד, וזהוב. מחיר: 105 ש'.

להיטים נוספים

Diamond Lust Sheer Shadow- צללית אבקה במרקם משי. לכאורה נראית כמו כל צללית רגילה על המדף, אולם עושר הפיגמנטים הזוהרים והנוצצים שבה עושים את ההבדל בין חובבנות שמתבדרת עם הרוח לבין נוכחות מקצועית ועמידה. מגיעה בצבעי לבנדר סגלגל, פלטיניום כסוף, זהב וברונזה. מחיר: 75 ש'.

Bare It All Lotion - שימר נוזלי באריזה פשוטה לשימוש פשוט. לא הברקה אך בהחלט מבריק. מגיע בגוון ברונזה טבעי, ורדרד, וזהב. מחיר: 115 ש'.

Powder liner – יחודו של האיילינר של רבלון הוא במראה המעושן שהוא מקנה בזכות מברשת עבה ומרקם אבקתי ולא נוזלי. המתקבל הוא קו גס יחסית ומעושן, כך שמי שאוהבת את הקו שלה דק ומרוכז, עלולה להתאכזב, ומי שלא תקפץ באושר. מגיע בצבעים חום ושחור. היה נחמד אם היה מגיע גם בצבעים חיים יותר כמו סגול חציל. מחיר: 80 ש'.

Golden Affair – סומק שנראה כמו סומק, אך שוב, בשל איכותו האפקט המתקבל הוא חזק ומנצנץ יותר מהרבה סמקים שמסתובבים בשוק. מחיר: 115 ש'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ולסיום, קישוטים

Lash Jewles - נוזל שקוף המגיע בעט עם אפליקטור שמייצר טיפות "יהלומים" המיועדים לקישוט הריסים. מומלץ לבנות מתגנדרות. מחיר: 90 ש'.

Sugar Sugar - נוצצים לציפוי השפתיים. טאץ' אחרון על הגלוס לפני היציאה. תכל'ס, לא מוצר שהוכיח את חובת הפצתו, אך בשל המחשבה היצירתית והאריזה היפהפיה הוא שווה התייחסות. מגיע בגווני לבן שלג, לבן זהוב, ורדרד ולבן תכלכל. מחיר: 80 ש'.

את הקולקציה ניתן להשיג במהדורה מוגבלת ברשתות הפארם המובחרות עד סוף 2007 או עד גמר המלאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully