וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסקפיזם בקיסריה

שני פישר

1.5.2007 / 9:36

מוקפת בטבעת חברים נאמנה הציגה נאית, על שפת בריכה בקיסריה, קוקלציה שלא מתחשבת בטרנדים ומצייתת רק לשיקיות אירופאית אישית

גדולתם של אמנים היא ביצירת יצירה, פסל, ציור או צילום, שהכותרת שלה מחדדת את משמעותה ואת אופן ההסתכלות עליה. על שפת בריכה בוילה בקיסריה, עם פיסת ים באופק, הציגה נאית בשבוע שעבר את קולקציית הקיץ שלה תחת הכותרת "אתנחתא" ומילהזו, כמו מטה קסם, איגדה תחתיה בדיוק רב את פרטי הקולקציה.

נאית רוזנפלדר, בוגרת המגמה לעיצוב אופנה בויצ"ו חיפה ובעלת המותג כבר חמש שנים, מפורסמת בעיקר כחלוצת מתחם גן החשמל. היא הראשונה שהגדילה לראות את היהלום שגלום בחורבה שהיתה אז המתחם. העיצובים האירופאים משהו שלה, וגם אופייה הלא מתפשר והלוחמני, הקנו לה אפיל של איכות ששמורה ומסוגרת בתוך מעגל רחב ומגונן של חברים, מכרים ולקוחות קבועים.

להתקרב למונקו

לתצוגת האופנה הראשונה שלה שהתרחשה רק ביום חמישי האחרון, הגיע קהל מצומצם שמנה בעיקר המון חברים והוכיח שלנאית יש את הפריווילגיה לפעול מחוץ למושגי הזמן והמקום המקובלים. ניתן רק לקנא בה על כך.

על אף מגוון הגזרות, הבדים והצבעים, נאית היא אינה מעצבת אימפולסיבית ואסוציאטיבית. קולקציית הקיץ שלה היא שלמה, מהודקת ושונה אלף מונים מכל קולקציה אחרת בשוק. התל אביביות של נאית היא סממן מאפיין אך נאית לא מעצבת קולקציות "תל אביבית", והבחירה בקיסריה כלוקיישן לתצוגה זה המקסימום שהיא יכלה לעשות כדי לקרב את הנוכחים למונקו.

על יאכטה, על שפת הבריכה או בקוקטייל בשעות ערביים, הבגדים שלה ייראו הכי טוב. קרני השמש שחודרות דרכם מקנות להם ערך מוסף.

נאית היא מהמעצבים הוירטואוזיים ביותר בכל הנוגע לשילובי בדים בדוגמאות ובטקסטורות שונות בפריט אחד. היפים מבין פריטי הקולקציה היו השקופים. למשל שמלת סריג שקופה עם מחשוף עמוק בצבע חום שנהב וחולצה צהובה עם משחקי אטימות ושקיפות, הציגו שילובים מעניינים בין קלילות ליוקרה.

שמלות יפות נוספות היו מכותנה עם הדפסי פרחים ונקודות בהשראת שנות החמישים והשישים שעוצבו בגזרות A משוחררת שמתכפתרות מקדימה, מגיעות מתחת לברך ומתהדקות עם חגורות מותן שמקנות את הטאץ' המהודק הסופי.

בלטו גם חולצות קיציות אווריריות מכותנת וואהל עם הדפסי פרחים או עם עיטורי זהב שהיו מקסימות וז'קטים קיציים שלא יתאימו לחמסין הישראלי, אך היו יפים מושקעים.

שני פריטים היו מיותרים לטעמי: חצאית ג'ינס בגזרה גבוהה, שהייתה מאוד מעניינת קונסטרוקטיבית, אך לא התאימה לרוח הקולקציה, ומכנסיים נשיים קצרים, שהיו קצרים מדי וצרים מדי, מין גרסה משודרגת לשורטס של "פוקס".

שקט נטול דאגות

יש קסם במעצבת שיוצרת מחוץ לטרנדים ומחוץ להוויה הישראלית המצוייה. בגדיה האסקפיסטיים של נאית מתרפקים על הפנטזיה הכל-ישראלית והלא מושגת ובאמת מספקים אתנחתא אמיתית, שקט וחופש נטול דאגות. אם יותר אנשים יחתכו מהשעבוד לטרנדים וירשו לעצמם בגדים שניראים קצת אחרת, הרחובות עשויים להיראות נעימים הרבה יותר. כמעט אירופה.

טווח מחירים:
גופיות: החל מ-95 ש'
חולצות: החל מ- 280 ש'
מכנסיים: החל מ-485 ש'
חצאיות: החל מ- 450 ש'
שמלות: החל מ- 650 ש'
ז'קטים קיציים: החל מ- 575 ש'
שמלות ערב בהזמנה אישית: החל מ- 1,800 ש'
"נאית", רח' מקווה ישראל 10 ת"א, טלפון 5600402 - 03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully