וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הטיפול הפסיכולוגי הצליח

מיכל צדיקי

1.5.2007 / 8:41

נעלים שטוחות של "טריפן", גווני שמנת וגזרות לא מלחיצות – "בודואר" חנות חדשה עם בגדים לנשים שיודעות להירגע

כשרואים את קולקצית בגדי האביב-קיץ בחנות הבגדים החדשה "בודואר" שבמתחם בזל בתל אביב, אי אפשר שלא להתפלא על כך שלמעשה מדובר בשתי קולקציות נפרדות ולא באחת. החנות, שמעוצבת בקפידה כחדר ארונות נעים וביתי, מציגה שילוב בין שני בתי אופנה, הראשון "קריאה קונספט" הצרפתי והשני "איילן פישר" האמריקאי.

חמוטל ויעל, זוג חברות, האחת תרפיסטית והשנייה עו"ד המתמחה בגישור, שהחנות היא עבורן מיזם משותף, השכילו לשלב את שני המותגים תחת קורת גג אחת, במידה ניכרת של תבונה ורגישות. שתי הקולקציות מצליחות להתקיים זו לצד זו בהרמוניה מופלאה, מבלי שהאחת תאפיל על השנייה. שתיהן מייצגות קו דומה מבחינת ה"ניקיון" והנינוחות שהן משדרות.

שלטון הפשתן

בגדי המותג האמריקאי "איילין פישר", הנושא את שמה של המעצבת הותיקה משקפים את המוטו של פישר לפיו הבגדים שאנו לובשים צריכים להתאים לכל אחת ממגוון הפעילויות שאנו לוקחים בהן חלק במהלך היום. העיקרון הוא לשנות אך ורק פריט אחד ולא את האאוטפיט כולו, כשהפעילות במהלך היממה משתנה – מעבודה, לשיעור יוגה או לאירוע בערב.

"קריאה קונספט" הוא מותג צרפתי המחזיק שלו כ-20 חנויות ברחבי אירופה. 4 מהן ממוקמות בפריס. ביחד, שתי הקולקציות יוצרות קו אחיד של בגדי נוחות בעלי גזרות נינוחות כגון: מכנסי פשתן רחבים בגזרה גבוהה עם פנסים במותן, סריגי כותנה הנלבשים זה על זה במראות שכבות, חולצות טי חלקות, חולצות ז'קט לבנות, סריגי פשתן א-סימטריים, מכנסי חצאית רחבים, וסטים ושמלות באורך הקרסול עם כתפיות דקות.

גם מבחינת סקאלת הצבעים, שתי הקולקציות מדברות באותה שפה. הצבעים הדומיננטיים הם לבן, קרם, כחול מעושן, חום אפרפר, חאקי ותכלת. גם "קריאה" וגם "איילין פישר" עושים שימוש עיקרי בפשתן, לצד הכותנה.

כל מידה בשתי גרסאות

החסך בחנות בגדים לנשים מבוגרות ומלאות הוא שהניב את הרעיון לפתוח את החנות המשולבת. החנות מיועדת בעיקר לנשים שמחפשות בגדים מחמיאים שמסתירים את מה שצריך, אך עם זאת נשארים נשיים.

הפריטים המרכיבים את הקולקציות של שני בתי האופנה לא עוקבים אחרי טרנדים מסוימים, לא מבחינת הגזרות שלהם ולא מבחינת ההדפסים או הבדים שלהם. אלה לא בגדים חד-עונתיים, אלא בגדי איכות לשנים רבות.

למרות שהלקוחה האידיאלית של "בודואר" היא אישה מבוגרת, חשוב לציין שהבגדים הם לחלוטין חסרי גיל, וגם בחורות צעירות יוכלו בהחלט למצוא בחנות בגדים לטעמן. בהתאם לקשת הגילאים הרחבה, כך גם טווח המידות שנע בין 38 ל-44, כאשר ל"קריאה" יש גם מידה 46.

החידוש המרענן הוא שכל מידה ניתנת להשגה בשתי ורסיות: פטיט ורגיל, כך שלדוגמא שתי נשים במידה 38 בעלות מבנה גוף (גובה) שונה יוכלו ללבוש את אותו פריט ושהוא יראה עליהן טוב.

מלבד הבגדים, ניתן למצוא בחנות נעלי נוחות שטוחות מעור של המותג הגרמני "טריפן", פריטים נבחרים מהקולקציה של רינה צין, צעיפים של "איילין פישר" ו"קריאה" ושרשראות בד מקסימות פרי יצירתן של בעלות החנות.

מחירים:
בגדים 2500 – 250 ש', נעליים 960 ש', צעיפים 770 – 540 ש', תכשיטים 340 – 120 ש'.

"בודואר – חדר של נשים", רחוב איבשיץ 10 , מתחם בזל תל אביב, 5460662 – 03. שעות הפתיחה: א-ה 11.00 - 20.00, יום ו' 10.00 - 15:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully