וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוניטה יוצאת לחו"ל

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

2.5.2007 / 13:53

סניף ראשון של הרשת יפתח בקייב, אח"כ מתוכננת כניסה לארה"ב, במקביל מתוכננת התפרשות גדולה יותר ברחבי ישראל

פרידה ראובני המעצבת הראשית, המנכ"ל והבעלים של רשת בוניטה מסרה היום כי תקים רשת חנויות במזרח אירופה ובארה"ב. חנות דגל ראשונה במזרח אירופה תפתח בעיר קייב בירת אוקראינה וחמש חנויות יפתחו בחוף המערבי בארה"ב.

גם בארץ מתכננת הרשת להתרחב. כיום מונה הרשת 30 סניפים וחמישה נוספים צפויים להיפתח עד סוף 2007. מיקומי הסניפים העתידיים; קניון רמת אביב, מתחם ביג בבאר שבע, קרית אונו, מתחם איקאה בראשון לציון ובקניון סיטי באשדוד. התכנית היא לגדול ל- 40 סניפים עד סוף שנת 2008. מפלצת רעבתנית? אתם אמרתם.

חמשת החנויות הראשונות של בוניטה יפתחו בארה"ב בהשקעה של מיליון וחצי דולר, במיאמי ובלוס אנגל'ס בשל מזג האוויר של הערים האלה שדומה לזה הישראלי. החנויות במיאמי ובלוס אנגל'ס ימוקמו בקניונים גדולים ויעוצבו בפורמט החנויות הישראליות של הרשת.

עד סוף שנת 2007 מתעתדת הרשת לפתוח 2 חנויות נוספות במזרח אירופה בהשקעה של חצי מיליון דולר. החנויות ייפתחו בשני הקניונים המובילים בקייב: "גלובוס" ו"פיצרסק".

מרוויחה נוספת מהגדילה השאפתנית היא הפרזנטורית של הרשת מלי לוי. מטעם הרשת נמסר כי לדעתם הקטלוג האחרון בכיכובה מדבר בשפה בינלאומית, וכי התכנית היא להפיץ אותו בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully