וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסה נמוך

3.5.2007 / 2:26

העם אוהב את חגית טסה שגם הקיץ מספקת לו דגמים מעודכנים, לא יוצאי דופן ולא חלילה כאלה שמסתירים את הגוף. זכותו

כבר אולי שנתיים שאני עובר כל בוקר בדרכי לעבודה, מול הסטודיו של חגית טסה שברחוב קלישר בתל אביב ומנסה להבין מה קורה שם. הסטודיו פונה לרחוב וחלון הראווה עשוי זכוכית עמומה כך שקשה לראות מה מתרחש בפנים, אבל ללא ספק מתקבצים בסטודיו מתעניינים רבים.

אך לפני שבכלל אתייחס לפופולריות שלה טסה ולבגדים שהיא עצבת, יש לומר מילה טובה על הקטלוג החדש של המעצבת, שעיצבה ליאת זנטי וצילם גיא כושי. העבודה מאוד נקייה ונותנים פה לבגדים לומר את שלהם וזה יפה.

מאידך, הסטיילינג המינימליסטי של רינת אפרת לדעתי לא לוקח את הבגדים למחוזות מענינים ולא משדרג אותם, אלא משאיר אותם במקומות צפויים ולא מתבלטים. עדיף היה סטיילינג מתוחכם יותר וקצת שונה ממה שכבר נראה בקטלוגים אחרים.

טסה, 35, החלה לעצב בתקופת השירות הצבאי שלה. בגיל 19 היא יצרה מכנסיים ומכרה אותם ברחוב דיזנגוף בחנות קטנה. מידי ערב היא היתה מקבלת טלפון מבעל החנות שהודיע שהכול נגמר וביקש עוד סחורה. לאחר השירות הצבאי נסעה לטיול תרמילאים למזרח. כשחזרה פתחה עסק נייד ובמקביל החלה ללמוד בשנקר קורסים בעיצוב אופנה במחלקה ללימודי החוץ.

היא מספרת שהיא אוהבת את התחום מילדות ואוהבת במיוחד לעצב בגדים נוחים ושימושיים. מעצב העל החביב עליה הוא ג'ון גליאנו ובהתאמה את קולקציית הקיץ שלה מאפיינים צבעוניות, סקסיות מעודנת, גזרות נשיות ומחשופים עמוקים. היא עצמה אוהבת להתלבש בג'ינס וטי שירט.

סקיני אלגנט

הקולקציה הנוכחית שלה מורכבת מדגמי קז'ואל עד קלאסי שיק. בקולקציית הבייסיק הדגש הוא על נוחות ויש בה טי-שירטס וגופיות סבא מבדי כותנה ולייקרה, בתוספות שרוולי עטלף ומחשופים שונים.

פריט שהתחבב עלי במיוחד היתה חולצת טישירטס בצהוב בננה עם הדפס של פיה בחום, שישתלב נהדר עם ברמודת ג'ינס, בחום הקיץ הצפוי.

הרשימו גם הטוניקות והשמלות הקלילות והרומנטיות שלהן כיווץ בצידי הגוף ומגיעות בצבעים מטאליים עדינים, בורוד מעושן, באפור, בירוק תפוח ועוד.

במחלקת המכנסיים המצב היה מלהיב פחות. היו דגמ''חים מבדי כותנה, ג'ינס ומכנסי פשתן כמו של כולם והנחמה נמצאה במכנס כותנה לבן עם פסי סיכה שניצח את כל המכנסיים בקולקציה הנוכחית. הוא אמנם מחויט קלות אבל בכיף שישתלב עם טי-שירטס פשוטה ועם חגורת מותן מתאימה.

הדגמים המחויטים יותר מעודנים ומתאימים לפגישה עסקית וגם לבילוי בערב. יש בינהם מכנסים קלאסיות בגזרה ישרה כצפוי וחולצות מחויטות בשילוב וולאן אבל גם סקיני (תארו לכם סקיני אלגנטי עם נעל סיכה).

מחירי הקולקלציה: חולצות 389-189 ש', מכנסיים 439-539 ש', ג'ינסים 539-659 ש', ז'קטים 499 ש', שמלות 479-579 ש.'


להשיג בדיזנגוף 228, תל-אביב, 03-524221 ובחנויות המעצבים המובחרות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully