וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן לשלטון הבריטי

מיכל צדיקי

6.5.2007 / 6:34

פפה ג'ינס הם כרגע מהמותגים האורבנים היקרים בשטח. הלונדוניות הבלתי ניתנת לחיקוי שלהם, מצדיקה את המחיר

אז נכון, הרבה שנים חלפו מאז ש"פפה ג'ינס", המותג הלונדוני הוותיק, היה מהשליטים היחידים והמשפיעים בתחום האופנה האורבנית. המותג הפך בינתיים לאורבני-יוקרתי ואנין ועדיין הוא ממשיך להנפיק קולקציות משובחות וצבעוניות. קולקציית הקיץ הנוכחית מצליחה להשאיר את פפה ג'ינס חזק בתמונה עם צבעוניות מודגשת, גזרות נכונות ומינון מוגבר של הפרזנטורית סיינה מילר נוטפת סקס מכל כיוון אפשרי.

הצילומים לקמפיין החדש בכיכובה של מילר מזכירים בצורה מצערת את הקמפיין הקודם של המותג בו צולמה השחקנית/דוגמנית שרועה על חוף הים, כשהיא שיכורת חושים בפוזות אייטיז. גם הפעם, מילר ממחזרת את אותן הפוזות אלא שבקטלוג זה, אולי מטעמי חיסכון, במקום לשכב על חוף ים באיזה אי אקזוטי, היא צפה במים על מזרן ים ושולחת מבטים חודרים השמיימה, איך לא, בחולצה פתוחה.

תרבות החוף המערבי

אבל מספיק לדבר על מילר. נעבור לבגדים. קולקציית בגדי הנשים מתחלקת לשלוש קבוצות עיקריות: קו הרטרו, ששואב את מירב השראתו מהגזרות הבולטות של שנות ה-50, ה-60 וה-70: ג'ינסים בגזרת צינור ושמלות עם שרוולים מנופחים בהשראת ה"פרום" האמריקאי, שמלות בגזרת A, מכנסיים גבוהים וז'קטים מכווצים. ההדפסים הבולטים הם פרחים ונקודות, שתאמינו או לא, חוזרים חזק לתמונה, ויוצרים ביחד עם הצבעים הפסטליים הבהירים מראה נאיבי, ילדותי משהו ועליז. בכלל, האווירה הכללית של הקולקציה מאוד מושפעת מימי הרוק הפרועים בארה"ב בשנות ה-70 ותרבות החוף המערבי.

הליין השני של קולקציית הנשים שואב את השראתו מהחיים בעיר הגדולה וממוזיקת הרחוב שהתפתחה במהלך שנות ה-80. כיאה למקור ההשראה, בד הג'רסי משמש כבסיס להרבה פריטים, כאשר ההדפסים הגיאומטריים והמפוספסים בולטים בצבעוניותם ובגודלם.

קולקציית 73, שכוללת את ליין הג'ינסים של המותג מעט מאכזבת. אמנם אפשר למצוא בה אחד לאחד את כל הטרנדים העכשוויים בתחום: מכנסוני ג'ינס קצרצרים, סקיני ג'ינס משובחים ומכנסים צינוריים שמגיעים עד הקרסול, אבל התחושה היא שאם לא ניחנת בגוף מושלם ואם את לא עונה על ההגדרה של כוסית הורסת אין לך שום סיכוי להיראות טוב בהם.

הג'ינסים שלהם שאורכם בין מכנסונים קצרים למכנסי ברך, הם חמודים להפליא, אבל הדבר היפה הוא שובם של המכנסיים בעלי המותן הגבוהה, שהם הרבה הרבה יותר סקסיים מהמכנסיים הנמוכים, ובכלל הרבה יותר נעימים לעין.

קולקציית הג'ינסים לגברים מעוצבת בקו נקי יותר עם גימורים וצבעים מאופקים יותר. יש בה דגמים צרים, שחורים בעלי גימורים נקיים ההשפעה היא מלהקות רוק בריטיות מודרניות. בגדול אין בשורות חדשות אצל הגברים. מדובר בליין מכובד אך נטול מעוף.

בסך הכל מדובר בקולקציה מאוד צבעונית, קצבית וצעירה. כמובן שמעצם היותה מאוד אופנתית היא לפעמים שוחקת עד היסוד טרנדים מוכרים, אבל אפשר בהחלט למצוא בה לא מעט הברקות מעניינות, בעיקר בקולקציית הנשים. האם פפה ג'ינס שווים את הכסף הלא מועט שהם דורשים עבור הבגדים? ובכן, ככל שקולקציות הקיץ המקומיות ממשיכות להגיע לחנויות וחושפות שרוב המעצבים והחברות יצרו פחות או יותר את אותם הדגמים, יש ערך, כיף ויתרון גדול בטאץ' האחר, הזר והמעניין של פפה ג'ינס. קולקצית החורף האחרונה שלהם היתה אמנם מבריקה יותר מזו הנוכחית אבל אנחנו לא באמת מצפים מהבריטים להבריק עם בגדים לעונות חמות. יחסית לטיפוסי ערפל, מדובר בהחלט בהישג עם סטייל.

מחירים: ג'ינסים 1190 ש' - 690 ש', מכנסי בד 769 ש' - 679 ש', טופים 399 ש' - 239 ש', שמלות 590 ש' - 490 ש'.


ניתן להשיג –
FM אבן גבירול 132, ת"א
FM קניון גבעתיים
FM תל גיבורים 5, ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully