וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומלץ: להכנס לפקקים

6.5.2007 / 7:58

אדם סרור מאבד את זה נוכח הכניסה של נעלי ביקמברגס האירופאיות לארץ. יכין מעותיו הפרסומאי הנרקסיסט שראוי לדגם הזהב עם סולית הפקקים

לפני נסיעה למילאנו בירת האופנה הבלתי מעורערת הציע לי היחצ"ן של נעלי ביקמברגס שאקפוץ לשואו רום שלהם ואחווה את דעתי. הוא גם ניסה לארגן שם תצוגה קטנה במיוחד לכבודי. מכיוון שלצערי אינני אנה וינטור ידעתי מראש שאין סיכוי שמישהו יטרח לארגן לכבודי תצוגה בסופ"ש ואכן צדקתי גם שלצערי גיליתי רק כשהגעתי לשואו רום הסגור.

מכיון שאכן אינני אנה ווינטור לא לקחתי את העניין קשה מדי. הנחתי את האגו בצד ונשברתי יותר מכך שאני לא יכול להיכנס לקנות 2-3 ואולי 10 זוגות נעליים, מאשר מכך שהחמצתי תצוגה פרטית עם כריכוני סלומון. בכל אופן חזרתי לארץ עם החלטה נחרצת: בשנייה שהנעליים נוחתות כאן אני עט עליהן כמו לביאה המגנה על גוריה והנה במהלך החודש הקרוב מתחילים להגיע דגמים של ביקמברגס לארצנו הקטנה. היסטוריה רבותיי.

המותג קרוי על שמו של המעצב דירק ביקמברגס יליד גרמניה. לאחר סיום לימודי האמנות בבלגיה הקים דירק ביחד עם חבריו את קבוצת העיצוב הבלגית SIX ANTWERP ולאחר זכייתו בתחרות העיצוב הבלגית ב1985 התפנה לעיצוב קולקצית נעליים נועזת לגברים. לאחר שתפס תאוצה בבלגיה היגר ביקמברגס לפריז שם השיק את קולקציית הגברים שלו ב-1989. קולקציית הנשים של דירק לא איחרה להגיע ויצאה לאור ב- 1993, וכך לאורך השנים הפך ביקמברגס למותג יוקרתי שמעצב בגדי ספורט טרנדיים לנשים וגברים.

השיא הגיע בשנת 2000 אז נבחר ביקמברגס לעצב את בגדי נבחרת הכדורגל אינטר מילאן. כניראה שההישג הזה הוביל לכך שדירק היה המעצב הראשון שזכה להציג את בגדיו באצטדיון החדש של ברצלונה.

מה שמייחד את הקולקציה הכה שווה של ביקמברגס הן לפני הכל סוליית הפקקים שלהן - סוג של מוטיב חוזר כמעט בכל הנעליים שלהם. הברקה נוספת היא הגוונים המשובחים. לביקמברגס יש צהוב חרדל עדין כמו שאין לאחרים, כחול רויאל מקסים, סגול משופשף ועוד.

הדגם הכי נועז של ביקמברגס שיתאים מאד לרוק סטארים או לפרסומאים על קוק הוא דגם של נעל פקקים בצבע זהב . יש מי שיגידו שזהב זה נורא החורף האחרון , אבל יש משהו בשילוב של זמש מזהב שלא ניתן להתנגד לו.

ראוי לציון גם דגם אלגנטי של סניקרס עם סקוטצ'ים ובכלל הדגמים עטורי הסקוטצ'ים נראים כהבטחה של השנה הנוכחית. שילוב שלהם עם מכנסי ברמודה הוא כניראה הלוק הנכון לקיץ הקרוב .

יתכן וההתלהבות מהמותג העבירה אותי על דעתי ואני גולש לחוסר אובייקטיביות, אבל מה לעשות כשאוהבים משהו נהיים עיוורים לכל הדברים השליליים. לא שחלילה יש כאלו בביקמברגס.

את הנעליים ניתן למצוא בחנויות אמפוריום ופקטורי 54 ברחבי הארץ. מחירים: 500-1200 ש'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully