וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירים בשרשרת

לרה רוטר

7.5.2007 / 8:25

מירל'ה מחברת חרוזים מכל הסוגים ושוזרת מהם שרשראות ושירים נפלאים. איה אחראית על הצד העסקי. פגישה לרגל קולקציה יפנית חדשה

אוצר

"יום אחד לפני הרבה שנים,
חיטטתי בטבורי.
לא עשיתי זאת כך סתם,
משהו דקר לי שם.
באותה עת,
גמלה בי החלטה
עיקשת, נחושה.
הייתי חייבת להבין
את התופעה.
אז רכנתי אל ביטני,
קרוב קרוב
משכתי משם,משכתי מכאן,
וגיליתי כוכב זהב
קטן
שהסתתר שם
עוד מתקופת מלכותי
בימי אחשוורוש
מאז היותי
ושתי."

(מירל'ה משה-אלבו)

חיבה לנשים סוערות

זכוכית מורנו, אמייל סיני, פנינים, אבני לבה, בזלת וטורקיז, קריסטלים צ'כיים ושיבוצים של אבני סברוסקי הם החומרים המרכיבים את שרשראות השירה של "מירל'ה ואיה". מירל'ה מעצבת שרשראות בדמיונה. היא רואה אותן, רואה איך כל חרוז מצטרף למשנהו "זה כמו לכתוב שירה" היא אומרת "כשאת חושבת על שורה של שיר, את כל הזמן חושבת עליה, באמבטיה, בזמן שאת מבשלת או רוחצת כלים, עד שהיא מופיעה בשלמותה, אז אפשר לרשום אותה. ככה בדיוק קורה לי עם עיצוב השרשראות".

מירל'ה היא משוררת בכל רמ"ח אבריה, לפני שהחלה לעצב שרשראות, חשבה שתתפרנס מכתיבת שירה, היא מעריצה משוררות ורוצה ללמוד אצל המשוררת אגי משעול. היא אוהבת נשים. "ההנאה הכי גדולה שלי היא לשבת בחדר עם הרבה נשים ולשוחח שיחות כנות, לצחוק, ללכת עם הרגשות עד הסוף. אני מתחברת להמון סוגים של נשים וכשאני בונה קולקציה, אני מנסה לחשוב על כולן. מה יתאים לזו ומה לזו. נשים סוערות, אבל כאלה שלא רואים את זה עליהן מיד, הכי מעניינות אותי".

הסטודיו של מירל'ה ואיה ממוקם בבית פרטי עם חצר, בדרך השלום הסואנת, מבודד מכל מרכז מסחרי. את החדר שמשמש כחנות הן עיצבו כסלון נשים מהמאה הקודמת. לקוחה שמגיעה לסטודיו, מגיעה לשם במיוחד. היא יודעת שיוגש לה קפה, שתהיה שיחה מעניינת ושבסוף היא גם תצא עם שרשרת או צמיד. החלום של מירל'ה ואיה הוא להרחיב את הקונספט שלהן, שאיפתן לעתיד היא ליצור סלון נשי, שיהיו בו רהיטים עתיקים, כלים מקרמיקה, ספרים ותכשיטים, ושאפשר יהיה לקיים בו ערבי נשים עם משוררות או שעות סיפור לילדים.

מה שהאביב עושה לעצי הדובדבן

הקולקציה החדשה של "מירל'ה ואיה" עוצבה בהשראת משפט מתוך שיר של פבלו נרודה "הייתי רוצה לעשות איתך מה שהאביב עושה עם עצי הדובדבן". עצי הדובדבן תמיד הקסימו את מירל'ה. השורה הזו זרקה אותה לאסוציאציה נוספת, היא הזכירה לה את הסרט "מאדאם באטרפליי", שממנו לקחה את כל הלוק היפני של הקולקציה. אל סוף הסרט היא לא התחברה, היא רוצה שהתכשיטים שלה ישדרו אמון באהבה.

"התכשיטים הם העולם הבריא שלי, הם צבע, מיניות, שמחה, צלילים. אני אוהבת שהתכשיטים משמיעים מוזיקה, שהם נוקשים ומרשרשים. לכן קל לי להיחשף דרכם. השירים שלי, למשל, זה סיפור אחר לגמרי, שם עוד קשה לי לצאת החוצה, כי זה נוגע בצדדים האפלים יותר".

הקולקציה הנוכחית מאופיינת בצבעי פריחת האביב, אדום, לבן, טורקיז, זהב וצהוב מעטרים את השרשראות המגוונות. הייחודיות של "מירל'ה ואיה" מתבטאת בשילוב החומרים מהם עשויים התכשיטים. בשרשרת אחת ניתן למצוא שילוב של שרשרת מצופה זהב 24K עם חרוז מזכוכית מורנו, שאותו הן מייבאות בעצמן, אבני רוז קווארץ (אבן האהבה) ושיבוצי סברובסקי. שרשרת אחרת, הנלבשת גם כצעיף, עשויה בסיס בד, בעיצובו של רוברטו קוואלי, ומשולבת בה אבן ירקן, קורל או קוורץ. הגימור של השרשראות הוא טוב, מלבד טכניקת הדבקת האלמנטים לאבנים.

ומה עם איה? איה גרוסמן היא הצד הארצי של המותג. היא דואגת לכל הצד העסקי, להוצאה לפועל של הדמיונות של מירל'ה. בלעדיה לא היה קיים דבר מכל זה.

מחירים: שרשראות 260-520 ש', צמידים 260-420 ש'.

לחברות מועדון הלקוחות של "מירל'ה ואיה" ניתנת הנחה של 25% על קו מסוים מהקולקציה ביום רביעי האחרון של כל חודש. ניתן להירשם למועדון הלקוחות גם בטלפון.

הסטודיו של "מירלה ואיה", דרך השלום 54, ת"א. 03-5732156.
שעות פתיחה: א'-ה': 10:00-19:00, ו': 10:00-13:00.

חנויות נוספות בהן ניתן להשיג את התכשיטים של "מירל'ה ואיה":
"חדר משלך"- עמק רפאים 8, ירושלים.
"מקום משלך"- חורב 4, חיפה.
"פוזה"- קניון רננים, רעננה.
"נעמי"- הרצל 194, רחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully