וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרעלה של קיץ

8.5.2007 / 10:47

בהתאם לטרנד הענקים של הקיץ, משקפי השמש של קוואלי מכסים את כל הפנים. ועדיין, כדי להיראות איתם טוב, דרושים תווי פנים מושלמים

משקפיים גדולים תמיד היו החולשה שלי. בשבילי אישה חזקה עם טעם טוב, תמיד אבל תמיד, תרכיב משקפי שמש ענקיים שיכסו את פניה ויתנו לה את לוק ה"הארד טו גט".

משום כך היה לי קל להתחבר לקולקצית משקפי השמש של קוואלי. כמו הבגדים, כך גם המשקפיים של המעצב החושני, מעוצבים בקווים פשוטים יחסית אך עם הרבה שיק וסטייל. הגוונים, כמו ברוב הבגדים של קוואלי הם כהים: חום, שחור, גוונים של כחול – אפור וגם זהב.

קוואלי הכריז השנה שהקולקציה שלו תספק את הצורך של הנוודים המודרניים, המסוקרנים מהצבעים ומהמסורות השונות בעולם, תוך שהוא מדגיש את הנשיות והאומץ להעיז.

מאידך ניראה שקוואלי הוא לא מאלו שממש נוטים להעיז בגדול. הוא אמנם עיצב השנה דגמי משקפיים מאוד גדולים בהשראת שנות השמונים, אשר מכסים חצי פנים וגורמים להרגשה של דיסטנס מוחלט. למרות הגודל, הדגמים לא מתפארים באיזושהי עליצות או אקסטרווגנטיות מעניינת אלא מתאפיינים יותר בניקיון.

עם זאת יש בקולקציה דגמים עם קצת יותר חוצפה, כמו דגם שהמוטות שלו מסולסלים. על הדגם שמסגרתו בצבע כסף עם חורים וסמל גדול במרכזה, ניתן לומר שלא כל הנוצץ זהב הוא. המשקף אומנם יקר ובאיכות גבוהה מאד, אך המסתכל מן הצד יכול בקלות לבלבל בינו לבין עוד דגם שנקנה ב-50 שקלים בחנות של פיצ'פקעס.

טייס אבל שונה

בגזרת הגברים ניתן למצוא את דגמים אלגנטיים שמאפיניים כל מעצב, כמו משקפי הטייסים. אבל קוואלי יודע להיות מיוחד גם כשהוא כמו כולם. ואת משקפי הטייסים שלו מאפיין טאץ' עדין יותר מהנמצא בשוק.

עוד אלמנט מוצלח שמאפיין את דגמי הגברים של קוואלי הוא צבע העדשה. קוואלי החליט לשחק עם הגוונים של הצבע וכך ניתן לראות ברוב העדשות מעבר מבהיר לחום או להיפך, והכל בגוונים של חום אפור וכחול עמוק .

הקו של קוואלי לא מתאים לכל פרצוף וחוטם. הגבול בין נועזות לפרחיות הוא דק, לכן כדאי לחשוב טוב לפני שרוכשים משקף של המעצב המוחצן, כדאי גם לקחת בחשבון שבאותה מידה שיגידו לך שהמשקף הורס כך גם יכולים להגיד שהוא מזעזע , הכל תלוי בגנים שאיתם נולדת. בקיצור, כדי להיראות איתם טוב, קבלי תובנה שעוד לא שמעת, רצויים תווי פנים מושלמים.

את קולקציית משקפי השמש החדשה של "רוברטו קוואלי" לאביב קיץ 2007 ניתן להשיג בחנויות האופטיקה המובחרות ברחבי הארץ.

טווח מחירי הקולקציה: 1760 – 2695 ¤.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully