וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה שתמיד אפשר לבלות איתו

הגר כהן

10.5.2007 / 9:15

הגר כהן מהרהרת בקשר שבין קניית בגדים לאהבות מתנפצות ומפתחת יחסי אינטימיות חשודים עם כרטיס האשראי שלה

הנה הוא שוב נשלף ידידי המר-מתוק, כרטיס האשראי. שוב הוא יוצא לקניות מסחררות של בגדים בכל רחבי תל אביב. חוויה כה נעימה ומלטפת, שבאה לפצות על אכזבה חדשה.

נכון, גם אני קיבלתי תלושי קניה בחג האחרון שבוזבזו כולם על קניה של ג'ינסים ואקססוריז הולמים ביותר בזארה – במיוחד הטייץ ב-40 שקלים. אך ידידי היקר הוא אליטיסטי מעט יותר מזה. לא תמיד מספק אותו לרוץ על קופות של רשתות מסחריות. הוא מייחס לעצמו אופק כלכלי הרבה יותר גדול מהמציאות העגומה שבה אני חיה יחד איתו, במינוסים אינסופיים.

כרטיסי החביב הכי אוהב להישלף בבוטיקים קטנים, בהן נערה ענוגה ועצובה יושבת מאחורי שולחן קטן שעליו צנצנת עם פרחים קטנטנים בהתאמה ודואגת להחמיא לך, במיוחד על טעמך המשובח שהוביל אותך לחנותה של המעצבת הצעירה שעושה דברים "כל כך מיוחדים".

בסיום הקנייה אחרי שביקשת לחלק ל-10 תשלומים הנערה הענוגה עוטפת למענך בשימת לב ובריכוז שקט את הרכישה החדשה בנייר עדין ונעים, עם עדיפות לסגירה בסרט בד ומניחה את הפריט הנאצל שרכשת, בשקית עם לוגו מינימליסטי. טקס אסתטי עילאי.

אח... ההתרגשות, תחושת שיכרון החושים שמגיעה עם עוד קנייה של חולצה מבד נשפך בצבע ורוד עדין או אפור בהיר אולי, עם טוויסט קטן או קשירה קטנה. כן, למרות שהן חוזרות על עצמן, המעצבות הצעירות "שעושות דברים מיוחדים" גם את נדבקת קצת "במיוחדות" הזאת אפילו אם היא שקרית.

הזמן הזה, הנוכחי, שמגיע עם סיומן של אהבות החורף הוא העת המושלמת להתחדש בגרדרובה חדשה. ואיזה שפע יש בחנויות, כמה נעימה ומשמחת היא חזרתן של השמלות - שנמצאות שם בבוטיקים בשלל צבעים עם הרבה דוגמאות ושרוולים קטנים ותפוחים. שמלות ששוות את טיפוח וחשיפת הרגל מהברך ומטה.

זה שתמיד נשאר נאמן

אז מה מהות הקשר בין בגדים ואהבות, האם כשהן נגמרות, הבגד - התחפושת הוא דרך מצוינת להמציא את עצמך מחדש? אולי הבגדים הממלאים את הארון עוזרים למלא את החלל הענק שנפער לך בלב, ואולי זאת הראייה קדימה - סוג של הכנה לדיטיים רומנטיים עתידיים עם חתיכים שופעי שיער.

קניית בגדים חדשים כרוכה בהרהורים נעימים כמו למשל האם תתאים לטיול ערבי השמלה החדשה שקנית אצל דורין פרנקפורט שהיא הפריט היפה ביותר שנמצא כרגע בחנויות המעצבים, או אולי הסקיני (שהוא בכלל לא מאוס) עם חולצה לבנה של ג'רי שי ועם נעלי בובה כסופות או עם נעליים בסגנון הפיפטיז בצבעים בוהקים, כמו אלה שנמצאות עכשיו בחלון הראווה של גזית ויתאימו כל כך יפה ליום פיקניק מושלם. במיוחד עכשיו כשהכל פורח.

אכן בגדים הם נחמה רגעית. סחרחורת משכרת ועוד איזו סחרחורת. כזאת שגורמת לנו לחלום, להפליג רחוק, להמציא את עצמנו מחדש ולשוב ולהתאהב בדמותנו הניצבת במראה כאשר היא לבושה היטב. קניות האביב הן הבטחות חדשות. הן שאיפות לקיץ שבו את לא מזיעה. זה רק את והוא, אתם יוצאים לסיבובים, את שולפת אותו והוא מתגהץ בהכנעה, תמיד נאמן לך תמיד עושה אותך מאושרת.

(בצילום הראשי: תיק של ארזה גלעד)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully