וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואה את הלבן בעיניים

לרה רוטר

11.5.2007 / 1:01

שמחת מבצעים תוקפת היום את רחוב אבן גבירול לרגל חג השבועות. נמליץ להנות מהם בחנות של ג'רי שי שמציינת קולקציה חדשה והנחות על פריטים לבנים

ג'רי שי שריג, מעצבת מוצר ואדריכלית בעברה, הגיעה לתחום עיצוב האופנה ללא כל רקע לימודי מקדים בתחום. אחרי שנסעה לאמסטרדם, כדי לעבוד שם על תערוכת רהיטים בעיצובה, החליטה לעשות שינוי ולהשתלב בעולם האופנה. את הידע הטכני היא רכשה תוך כדי עבודה. היום היא מוכרת בחנות הנעימה שלה בקינג ג'ורג' בגדים עם שיק מעניין, מאופק אך נוכח שהם נוחים מאד ומעוצבים בהשראת צורות ארכיטקטוניות.

"כשאני מעצבת בגד, אני חושבת על סקיצות שיוצאות מצורות גיאומטריות. אחר-כך, אני מפשטת או מרכיבה אותן. בעצם מבחינתי תהליך העבודה די זהה לעיצוב פנים של חלל או מבנה. אני חושבת בד בבד על החומרים והצורה".

הדיטיילים הקטנים מאוד חשובים לה, באופן כללי היא סבורה שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, זה מתבטא בקולקציה. הרבה קפלים וקיפלונים מאוד מחושבים ומדויקים שמקנים לבגדים נפילה מחמיאה על הגוף, כפתורים וצווארון ז'אבו המשווים לחולצות מראה בארוקי מוקפד, הבדים רכים, מאיכות גבוהה ומיובאים מצרפת ואיטליה. כל אלה יוצרים קולקציה אלגנטית, נקייה, ומתוחכמת בצבעוניות מונוכרומטית שלא גוזלת את תשומת-הלב מעיצוב הפרטים של הבגד ומסתכמת בצבעי שמנת, חאקי, אפור, לבן וקריצות של כחולים.

קדימה לחו"ל

שי יושבת בחנות שלה כשבחוץ אדמה הפוכה ולבנים שבורות שמספק השיפוץ הגדול שנעשה ברחוב אבן גבירול מזה חודשים.

- איך זה להיות בעלת חנות ברח' אבן גבירול?

"אני בסך הכול מאוד מרוצה מהבחירה שעשיתי. המטרה שלי מההתחלה היתה להביא את הלקוחות אלי, שיכירו אותי ויגיעו אלי במיוחד. ואני חייבת לציין שזה בהחלט קורה. יש לי חוג של מעגל לקוחות שכולל נשים מגיל 20 עד גיל 60, שמגיעות לחנות במיוחד. הן יכולות להגיע, למשל, ביום שישי וסתם לשבת בחנות כי נעים להן שם. יש לי שתי מוכרות מקסימות שיוצרות בחנות אווירה כייפית ולא מלחיצה. כך שלמרות השיפוץ המחריד, עד כה, לא ממש נפגעתי".

- מה היו השאיפות שלך כשהתחלת לעצב אופנה והאם הן תואמות את התוצאות שאת רואה היום?

"כשהתחלתי מאוד לא רציתי להיות מושפעת מעולם האופנה אלא להשפיע עליו. זה היה מלווה בהמון חששות, כי כשאת מעצבת באופן לא מסחרי אלא הולכת עם הראש שלך, את לא יכולה להיות בטוחה איך העיצובים שלך יתקבלו. היום יש לבגדים שלי סוג של חותמת, אפשר לזהות אותם ונשים אוהבות את הסגנון. מבחינתי, אני מילאתי אחר השאיפות שלי".

- מה השאיפות שלך לעתיד?

"אני מסתכלת קדימה, לחו"ל, ולפתיחת חנות נוספת בארץ. אבל בינתיים, אני בעיקר מתרכזת בילד שלי, שהוא בן חודשיים וחצי ובחנות באבן גבירול, שניהם מייצרים לי מספיק עבודה".

מחירים: מכנסיים 480-600 ש', שמלות 580-950 ש', חולצות 300-500 ש', חצאיות 460-500 ש'.

היום ומחר - מבצע

לרגל חג השבועות שי עורכת מכירה מיוחדת ומעניקה 10% הנחה על קולקציית הקיץ החדשה ועוד 15% הנחה על הפריטים בצבע לבן. המכירה מתקיימת בימים:
שישי – 11.5.07 - בין השעות 9:30-20:00
שבת – 12.5.07 - בין השעות 12:00-21:00


JERRY -אבן גבירול 48 תל אביב. 03-6966058

מבצעים יהיו גם בחנויות השכנות: חנות האופנה המשובחת BRAVO, חנות הנעליים המעולה OSSI, חנות הפרחים המשמחת "פרח הגפן" וחנות השוקולדים האנינה "דסקלידס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully