וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועה של קרירות

מיכל צדיקי

14.5.2007 / 2:25

יש מי שיתחברו לרצינות של הקולקציה הרביעית של אילת שקד ויש מי שיחפשו בה לשווא קלילות ואת האמוציונליות של הקיץ המקומי

לאט-לאט, מתוך בליל המותגים העצמאיים ששטפו אותנו בעת האחרונה יש כאלה שמצליחים להתבלט ויש כאלה שפחות. מותג עצמאי שאין לו גיבוי של פרסום מסיבי דורש רמות גבוהות יותר של הקפדה, מקוריות ודמיון. מעצב צעיר שמנסה לפרוץ בסצנת האופנה המקומית חייב לבוא עם אג'נדה אופנתית מאוד ברורה ומגובשת, אחרת הוא פשוט עלול להיעלם בין כל השאר.

מהתבוננות בקולקציה החדשה והרביעית במספר, של המעצבת אילת שקד, יש תחושה של פספוס. מצד אחד, אין כל ספק לגבי איכות התפירה והגימור של הקולקציה החדשה שלה. מצד שני, יש תחושה שהמעצבת חוזרת על אותם הרעיונות מפריט אחד לשני: אותם כיווצים, אותם ליפופים שכבר ראינו אינספור פעמים, כל אלו הופכים את הקולקציה לעייפה ונטולת מעוף.

אבל, ויש פה אבל גדול מתקרב, יש פה ושם פריטים שווים, כדוגמת שמלת השיפון השחורה ושמלת הכותנה הלבנה עם הקפלים, שמייצגות שני קטבים שונים, ולמעשה מוכיחות שנעשה ניסיון אמיתי ליצור קולקציה עשירה ומגוונת.

כאמור, הבעיה היא לא ברמת הקונספט – אין ספק שהוקדשה מחשבה רבה לבנייה של קולקציה רחבה ככל האפשר, הבעיה היא שבתהליך הביצוע משהו מתפספס. יותר מדי פריטים הם בעלי אותה גזרה וממחזרים את אותם הגימיקים. דוגמא טובה לכך היא ליין המכנסיים של שקד, שלמעשה מבוססים על גזרה אחת, מכנסי צינור. המכנסיים מגיעים בשני אורכים: עד הקרסול ועד הברך. גם ליין השמלות של שקד מוצלח ומציג ניצול ראוי של סוגי בדים וגזרות.

אפור ומוקה

מעבר לכך, סקאלת הצבעים של הקולקציה משדרת תחושה קלה של עגמומיות. בהתחשב בעובדה שמדובר על קולקציית הקיץ, הצבעים הבולטים הם חמורים משהו ונטולי כל עליצות וקלילות ההולמים את העונה החמה. המונוכרומטיות של הירוק זית, האפור והמוקה מתאימה בהחלט יותר לחורף. לסיכום מעצבת מוכשרת, שיש מי שיתחברו לרצינות המסוימת של בגדיה ויש מי שיחפשו בתוך הלך הרוח האירופאי של הקולקציה של שקד את הקלילות הישראלית ואת שמחת הקיץ המקומי, לשווא.


מחירים-
חצאיות החל מ- 450 ¤
חולצות החל מ- 289 ¤
שמלות החל מ- 489 ¤
מכנסיים החל מ- 499 ¤


את קולקציית הקיץ של אילת שקד ניתן להשיג בתאום מראש בסטודיו בטל' 050-8618618
ובבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ, בינהם רזילי, עלמה, קולבים מאיו ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully