וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קייט מוס

שני פישר

17.5.2007 / 3:29

כשאת דוגמנית שגם מעצבת למותג אופנה משלך וגם מדגמנת לו, אנחנו, איך לומר את זה, מרגישים קצת מיותרים. דנה פרימן המסקרנת ב"דיט אן דוט"

כשמותג אופנה חדש נולד נשאלת השאלה (לרוב בנימה חסרת סבלנות): "מה הוא מחדש לנו?". המותג "דיט אן דוט" (בשפת האוחצ'ות: היא והוא) יוצא עם קולקציה ראשונה בתזמון מושלם - היישר לתוך הקיץ הישראלי ולזכותו ייאמר שבמיקרה שלו, התשובה לשאלת החידוש ברורה למדי. לעומת קולקציות קיץ רבות, שסובלות מכבדות ומאפרוריות מסוימת, דיט אן דוט הוא כולו ים, אור, אווריריות והמון פאן. לא דבר שיש להקל בו ראש.

הבגדים לא רק שהם לא מחויבים לטרנדים, הם נטולי עקבות באופן כללי. הגזרות הן חצי אורבניות וחצי בהשפעות מזרח רחוק, מעוצבות ב"פרי סטייל" ומדיפות ניחוח נעורים.

הקולקציה קפצה הישר לבריכה של הגדולים. היא נמכרת בחנויות מובחרות ובמחירים גבוהים. תמחור הפריטים מוגזם ואפילו קצת יומרני ביחס לפריטים עצמם ובהתחשב בכך שמדובר בסך הכל בקולקציה ראשונה של המותג.

על הפרק בגדים בגוונים בהירים בינהם שמלות בגזרת נשיות כמו שמלה בהשראה יפנית, שחלקה העליון בגזרת מעטפת עם שרוולי קימונו ואיזור המותן מהודק עם כיווצי בד. לעומתה, השמלות בגזרות אמפייר מתאימות בעיקר לגזרה נערית ומגיעות באורך קצר מדי ולא ריאלי. המכנסיים הארוכים יפים מאוד ומגיעים בגזרה גבוהה. המכנסיים הקצרים פחות מוצלחים, צרים מדי וארוכים מדי. הטופים נחמדים ביותר, בין אם מדובר בחולצה באורך טוניקה בגזרה ישרה ומשוחררת או בחולצה עם גב חשוף עם רצועה שמסתירה את קו החזיה.

אנרגיה, ניתוק ופיזור

המעצבת ובעלת המותג היא דנה פרימן אחת הדוגמנית המעניינות של הזמן האחרון. לפרימן יש מראה שברירי, סקסי ויוצא דופן. היא נוטה לפרובוקטיביות מרתקת, כיכבה בכמה הפקות אופנה מערכתיות קינקיות ומשובחות ודגמנה בחו"ל.

מסתבר שכבר 8 שנים היא גם מעצבת בגדים ותיקים. עשייה שהתחילה אחרי טיול בן שנה בחו"ל. ובאמת, התחושה היא שטיול ארוך בחו"ל ואווירת החופש הלא מחייבת שבו, הם אלו שנתנו את אותותיהם בקולקציה שמאופיינת בהמון אנרגיה יחד עם ניתוק, פיזור ואפילו סוג של ותרנות או עצלות שמתבטאים באורכים ובגימורים הלא מושלמים. לסיכום, לא ברור איך פרימן תיכנס לחורף כמעצבת ותתמודד עם גזרות מסובכות יותר, אולם ניראה שתהליך הניסוי והתעייה החל בכיוון הנכון.

מחירים:
חולצות: 380-550 ¤, טוניקות: 400-600 ¤, מכנסיים: 400-600 ¤, מכנסונים: 300-400 ¤, שמלות: 500-700 ¤.


את "דיט אן דוט" ניתן להשיג בכ-20 חנויות מעצבים ברחבי הארץ, ביניהן: עלמה, מרכז בעלי מלאכה 9, ת"א, בנקר, דיזינגוף 210, ת"א, רשת "רזילי" ועוד. לבירור החנות הקרובה: 054-4222124.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully