וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא קשור אלי

17.5.2007 / 15:06

אדם סרור מתוסכל: "רונן חן לא קורא אותי ולא מפסיק עם גזרת מעטפת והקשירות". מצוקה נוספת: הכתב לא מתחבר לליאל דניר

כשהוציא את קולקצית החורף האחרונה שלו, כתבתי כאן שחבל שמעצב האופנה רונן חן מסור כל כך לגזרת המעטפת ולבגדים עם אלמנט של קשירות. והינה גם בקולקציה הקיץ הנוכחית שלו המעצב משבץ את האלמנטים האלה בנדיבות. האם הוא לא קורא אותי ואם כן ההתעלמות מעליבה מאד. באמת, יעידו כולם, שיש לי טעם מצוין.

אבל חן בשלו, מסביר ש"בתהליך העיצוב מצאתי את עצמי נהנה מהמשחק - מהיכולת לתכנן בגדים המשתנים סביב הלובשת בהתאם לרצונה ונראים בכל פעם אחרת".

הקו של חן גם העונה הוא נקי, מפוסל ושלו. הוא מנסח זאת כך "חיפשתי דרך לשלב בין המראה הקליל והנקי המתאים כל כך לקיץ הישראלי, לבין מראה מסוגנן ומוקפד יותר".

שלושה צבעים שולטים בבגדים: אפור, לבן ושחור. לא יותר. מרשימה מאד רמת הגימור הגבוהה של החצאיות והמכנסיים. בולטת במיוחד אצל חן העונה שמלה שחורה צמודה לגוף עם מפתח צוואר א-סימטרי, שנפתחת לכדי פעמון עם גימורי כיווצים. דגם יפה נוסף הוא שמלת כתפיות בצבע חום אפור שנצמדת לגוף ובסופה קיפולים מפוסלים.

הנועזות יאהבו ובצדק, את החולצה עם המחשוף שמגיע עד לאזור הפופיק ואת חולצת המעטפת שלה פסים לבנים ומחשוף עמוק. אהבתי גם את המשחקים עם הכפתורים שמאפשרים שינוי של הגזרות.

ועדיין, התחושה הכללית היא שחן לא הולך לשום מקום ולא ממש מנסה לאתגר את עצמו, שהרי גם בקולקציה האחרונה מצאנו קיפולים מעטפות ושאר קשירות. לקוחה קבועה שאוהבת יציבות בחיים, תהיה מרוצה מהעניין. לקוחות שאוהבות גיוונים, קצת פחות.

אישה, את עייפה

אלמנט ויזואלי נוסף שהיה לי קשה להתחבר אליו הוא הבחירה בפרזנטורית ליאל דניר, שהמראה האריסטוקרטי-עייף משהו שלה, לא הוסיף חיים לבגדים אלא להיפך.

דניר נראית טוב והיא נורא יפה, אבל משהו בלוק שלה לא עובר. הפנים הקרירות והרציניות לא ממש מעוררים רצון לקנות את הבגד. בנוסף לא ניכר חיבור אותנטי בין דניר לבין הבגדים הנוזליים, רגועים ונקיים, של חן.

בתוך צאוורוני מלמלה נוקשים וז'קטים קצרים מקטיפה, ירוקה דניר היתה יושבת בטבעיות רבה יותר. לקולקציה הזאת היתה מתאימה דוגמנית בעלת מראה רך ומפוייס ולא מלכה דיווה המחפשת עבד מרצה. משהו במראה אירופאי של דניר לא מאפשר להאמין שהיא באמת תלבש מרצונה, בזמנה החופשי, את הבגדים של חן. ואם היא לא תלך אז למה לעזאזל שאתן תלכו איתם?

לסיום אציין שכמו שרונן חן כניראה לא קורא אותי או מתעלם ממני, כך כניראה גם אתם. המעצב משיק בימים אלה חנות מותג בירושלים בפרויקט "ממילא" היוקרתי אל מול חומות ירושלים. עם פתיחת החנות החדשה, תמנה הרשת שלו 9 חנויות.

עלויות וכתובות

טווח מחירים:
ז'קטים: 440 ש', חולצות: 199-299 ש', חצאיות: 380-540 ש', מכנסיים: 360-540 ש', שמלות: 560-799 ש', חגורות: 290-380ש'.

רשת חנויות רונן חן:
דיזנגוף 155 ושנקין 49, תל אביב / קניון גבעתיים/
קניון ארנה, הרצליה / קניון מלחה, ירושלים/ פרויקט ממילא, ירושלים/ "גלריית מעצבים": בקניון רננים, רעננה / קריון, קרית ביאליק ובחנות העודפים: בית טפר, תל גיבורים 5, תל אביב.
ובכ-60 חנויות אופנה נבחרות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully