וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי אריסון תאהב

לרה רוטר

18.5.2007 / 0:02

עירית גופר-ששון מ"אמארו" עוברת שינוי רוחני. בתכשיטים החדשים שלה יש הרבה סמלים הקשורים לאחד: ין וינג, חי, מגן דוד וכתר

צובט אבל אמיתי, עירית גופר-ששון (46), המעצבת והבעלים של תכשיטי "אמארו", היא דוגמה לאנשים שהעולם נמצא בכף ידם.
עם העסק היא התחילה בשנת 1986 במהלך חופשת הלידה של ביתה הבכורה אחרי שהעבוה כמעצבת גראפית, לא עניינה אותה יותר והיא חיפשה משהו חדש. מכיוון שתמיד היתה לה משיכה לעיצוב תכשיטים, היא התחילה בשזירת שרשראות.

בשנת 1999 היא כבר התחילה לשווק לחו"ל. ב-2001 נפתחה חנותה הראשונה ברח' דיזנגוף. כיום מונה הרשת 5 סניפים ברחבי הארץ, תכשיטיה משווקים ב-28 מדינות בעולם והמחזורים שמגלגלת חברת "אמארו" נמדדים בכמה מיליוני דולרים בשנה.

גופר-ששון מוציאה שתי קולקציות חדשות בכל שנה, כל קולקציה שלה מונה כ-5 משפחות צבעים כאשר לכל משפחת צבע היא מעצבת כ-800 דגמים. "כשאני מתחילה נושא מסוים, קשה לי לעזוב אותו, כך שתמיד יוצאים לי מלא דגמים. אני מתכווננת לקולקציה ומפתחת נושאים. תמיד אני נמצאת בפיגור אחרי עצמי. יש לי כל-כך הרבה רעיונות כל הזמן שלפעמים קורה שאני מעצבת רעיונות שנתיים אחרי שחשבתי עליהם. מהבחינה הזו, אפשר להגיד שאני לא טרנדית. זה לא מפריע לי, להפך, אני חושבת שהגאווה היא ליצור טרנד ולא ללכת אחריו. פעם, כשרק התחלתי, מאוד נלחצתי אם ראיתי שהעתיקו דגם שלי, פחדתי שהמוזה תברח לי ואני לא אוכל להמציא דגמים חדשים. היום, כשאני רואה דגמים שאני עיצבתי אצל מעצבים אחרים, זה מחמיא לי, אני כבר בטוחה במוזה שלי, היא לא נגמרת".

תכשיטי שמש

בקיץ הזה, אפשר למצוא ב"אמארו" קולקציה המחולקת ל-4 משפחות צבעים: SUNLIGHT- תכשיטים בצבעי שמש כמו שרשראות מצופות זהב צהוב המשובצות באבני טורקיז, קוראל, צדפים ופנינים לבנות.

STARLIGHT- שרשראות מכסף מבריק כאור הכוכבים המשובצות באבני טורקיז, פנינים, צדפים ואבני רוז קווארץ.

PINK DESERT- המושפעת ממראה אבנים, חול ושושנים שראתה אירית באחד מטיוליה בעולם ומוילון, שעשתה ביתה, העשוי צדפים וקשור בסרט אורגנזה ורוד. "זה היה הרגע בו החלטתי שאני חייבת להוציא את הקולקציה הזו לפועל" אומרת אירית. בקבוצת התכשיטים הזאת שרשראות נחושת משובצות בצדפים, קונכיות מהטבע, קוראלים, שיני קיפוד ים ורוז קווארץ.

ONE- קבוצה נוספת ובה שרשראות מכסף מושחר משובצות באבנים בשחור-לבן או שחור-לבן ואדום. תכשיטים מאבנים מגולפות מעצם, אבנים מקרני שור מעובדות שבתוכן הוטבעו אלמנטים מכסף, אבנים המשלבות פסיפס צורני העשויות צדף וקרן שור ואבני סנו-פלייק, הם החומרים המרכיבים קולקציה זו.

זה התחיל בהוואי

"הקולקציה ONE, באה ממש מתוך הלב" אומרת גופר-ששון "היא משקפת איזה שינוי שאני עוברת בשנים האחרונות. זהו שינוי שהתחיל בזמן שטיילתי בהוואי. שם, התחלתי להתחבר יותר לרוחניות. השינוי התחיל מהיוגה והבודהיזם ועם הזמן, הלכתי והתקרבתי גם לדת שלנו.

ONE נולדה מתוך ההבנה החדשה שלי של מה זה באמת 'דבר והיפוכו'. הקולקציה מכילה הרבה סמלים הקשורים לאחד: ין-ינג, חי, מגן-דוד, חמסה וכתר. עד לפני 4 שנים לא היתה לי בכלל זיקה לדת, מקריאה ולימוד הבנתי את המשמעות של איחוד הניגודים. בשורה התחתונה, אפשר להגיד שזו עבודה על פרופורציות, להבין שאתה חלק ממשהו ויש גם את השונה ממך וזה בסדר, זה מה שיפה בעולם.

"החשיבה הנכונה בעיני היא לא לפחד להיות ייחודי ושונה, לא להתלהב יותר מדי מכל דבר כמו גם לא לכעוס או להתעצבן בקלות. זו עבודה על המידות שלך, לנסות להישאר אתה בכל סיטואציה נתונה, לא לחרוג למה שאתה לא".

- שאיפות לעתיד?

"הן לא נגמרות. נראה לי שלעתיד הייתי מאחלת לעצמי להיות מוערכת בכל העולם כפי שמעריכים אותי ביפן. לאחרונה, הוזמנתי לשם להשתתף בכנס מעצבים מובילים של ISETAN, יש לי שם חנות מזה כמה שנים במתחם מעצבים והנה, תראי, בקטלוג של הכנס הם הגדירו אותי כמעצבת ותיקה שלהם. זה ממש כבוד בעיני".

בנוסף לתכשיטים הססגוניים בעלי הגימור המושלם של "אמארו", הקיץ, התווספו לקולקציה גם קשתות וסיכות לשיער, משובצות באבנים שונות במגוון צבעים ובדוגמאות כמו פרחים, פרפרים, נקודות ועוד.

מחירים:
שרשראות: 280-900 ש', ענקים: 580-2600 ש', צמידים: 380-1600 ש', עגילים: 190-760 ש', קשתות: 350-450 ש', סיכות שיער: 190-280 ש', סיכות דש: 290-340 ש'.


חנויות "אמארו" : דיזינגוף 226 ת"א, קניון ארנה בהרצליה, קניון גבעתיים, קניון ערים בכפר-סבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully