וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא אגדה אורבנית

לרה רוטר

20.5.2007 / 14:44

חשבתם שאי אפשר להשיג בגדים של H&M בארץ? טעות. הפתעות בחנות "אורבן לג'נד" החדשה בטשרניחובסקי

כן, זה כבר נאמר, רחוב טשרניחובסקי התל אביבי הופך לאחד הרחובות המהנים והמעניינים לשיטוט בכרך. כזה שיש בו גם פארק! גדול וגם חנויות אישיות ומיוחדות. בינתיים יש בו רק סניף אחד של רשת גדולה (קפה קפה) ונקווה שהוא יהיה גם האחרון.

אחת החנויות שמחזקות את הצביון המיוחד של הרחוב היא חנות האופנה הטרייה (3חודשים) "אורבן לג'נד", המאגדת בתוכה בגדים של מעצבים שונים מרחבי העולם. את האופי האקלקטי של החנות מסבירה שרה רקח, בעלת החנות בכך שהיא עוד לא גיבשה קונספט סופי. החנות עדיין בשלבי הרצה, היא לא עשתה פתיחה רשמית וגם לעיסוק ביחסי הציבור של החנות, טרם הספיקה להגיע. בינתיים, היא בעיקר מנסה לבדוק את הטעם ואת הרגלי הצריכה של הישראלים.

פורטוגזים עם מסר

ל"אורבן לג'נד" מביאה רקח, שעלתה מרומא בשנת 2004, בגדים של שלל מעצבים מרחבי העולם, המוכרים בעיקר בנישות שבהן הם עובדים. למשל מעצבת ברלינאית בשם "שרה הארטבו" המוכרת בברלין, דנמרק, יפן, קוריאה ואנגליה ומעצבת גופיות קולר א-סימטריות ושמלות עם ביטנה מכותנת וול, אווריריות ונעימות למגע בצבעוניות עדינה.

"A FOREST DESIGN" הוא מותג פורטוגזי, המייצר בגדים ידידותיים לסביבה. בין בגדי המותג מכנסי בלון, מכנסי חצאית, מכנסיים בעלי שלוש שכבות וגופיות, כולם מכותנה בצבעים מונוכרומטים, שעליהם הדפסים מינימליים או ציורים שנעשו בעבודת יד וחוגגים את יופי היערות והצמחייה.

מספרד, הביאה שרה את המותג "TITIS CLOTHING" שלו פריטים מכותנה בצבעים חזקים כמו פוקסיה, טורקיז, שחור וקורל ועליהם הדפסי מכונה ענקיים בצבעים עליזים ובולטים.

רקמה בחוט זהב טהור

מותג קצת יותר מוכר שניתן למצוא בחנות הוא JEANSENG מותג איטלקי אשר יוצריו התרכזו בעבר בתפירת חליפות לפי מידה והחליטו בשנים האחרונות לייצר גם אופנת רחוב בשיתוף פעולה עם אמן רחוב ידוע בשם ZERO-T שעיצב את הקו הצעיר שלהם. את סרט המידה, שמשמש להם בתפירת החליפות, הם טורחים להכניס כמעט לכל פריט.

ב"אורבן לג'נד" יש ג'ינסים של JEANSENG בשלל גזרות, החל מברמודות וכלה בסקיני מדהים בירוק לימון או בלבן וג'ינסים בגזרה ישרה שעל אחד מהכיסים האחוריים נרקמה רקמה פיגורטיבית בחוט מכסף אמיתי או בחוט מצופה בזהב טהור. בהחלט שווה בדיקה.

גיי פרנדלי

ואחרונים חשובים הם בגדי H&M, שממש במקרה הגיעו לחנות. "באחד מהסיבובים שלי בעולם, עברתי גם ברומא לבקר את אמא שלי, נכנסתי ל-M&H, כדי לקנות לעצמי בגדים ואז החלטתי לקנות כפול ולנסות למכור את זה.

"חשבתי שאם זה לא יצליח אני אתן את הבגדים במתנה לחברות שלי. הבגדים עפו. אלו הפריטים שנמכרו ראשונים מכל מה שהבאתי. מזל שאמא שלי גרה ברומא ממש ליד סניף שלהם, ככה שהיא משמשת כקניינית שלי". כרגע בחנות לא נשארו הרבה פריטים של M&H למעט טייץ וטוניקת סטרפלס סגולים השזורים בפסי כסף דקים, קפוצ'ונים וטי-שירטים.

עוד בחנות גם בגדי ים לנשים ולגברים של "INDIVIDUALS" – מותג של מעצב איטלקי שמשווק בעיקר באיטליה ובלונדון וכל בגדי הים שלו נעשים בהזמנה ובעבודת יד. מדובר ב-150 בדים ו-13 גזרות. הלקוח בא, בוחר שני בדים מתוך ההיצע, בוחר גזרה ותופרים לו את מבוקשו.

לשרה יש למשל בחנות בגד ים שלם של INDIVIDUALS בגזרת סטרפלס, העשוי שתי שכבות, כאשר השכבה העליונה היא רשת שניתן להוריד ולמתוח על הירכיים כחצאית. גם בגדי הים לגברים שווים בדיקה.

שרה מבטיחה בהמשך בגדים של מעצבים נוספים. "מכל נסיעה אני מביאה בגדים שאהבתי, לחנות, לניסיון. אני מנסה גם לחשוב על הגברים שלא יצאו מקופחים. בכלל אפשר להגיד שהחנות היא מאוד גייז פריינדלי".

"אורבן לג'נד", טשרניחובסקי 27 ת"א. 03-6200801
שעות הפתיחה: שני-חמישי 12:00-20:00, שישי 12:00-16:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully