וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבא בתור הוא שוס

מיכל צדיקי

20.5.2007 / 16:20

איילת קפואנו המעצבת שמאחורי מלאנז' מציגה קולקציה שנייה, מתוקתקת ומעניינת ומוכיחה שהיא כאן כדי להישאר

הראיון הראשון שערכתי לוואלה! אופנה היה עם איילת קפואנו, המעצבת שמאחורי המותג היוקרתי מלאנז'. אני זוכרת שהגעתי אז לראיון עם לחץ גבה גלי שמא אשאל את השאלות הלא נכונות או אפגין בקיאות דלה מדי.

השבוע, כשעשיתי את דרכי בפעם השנייה לסטודיו של קפואנו בהרצליה (הפעם בלי להתבלבל שלוש פעמים בדרך) לא יכולתי שלא לחשוב על סגירת המעגל. הראיון הראשון עם קפואנו סימן עבורי את תחילתו של תהליך של התבוננות פנימית וקבלת החלטות גורליות בנוגע לעתידי המקצועי. תהליך שהסתיים בדיוק ביום שבו נערך המפגש השני.

כמו שעתידי הפך בהיר יותר בזמן שחלף כך גם דרכו של המותג התחדדה ונסללה בזמן שעבר. השקתה של הקולקציה החדשה והשנייה של מלאנז' מהווה את דריסת הרגל הרשמית של המותג בסצנת האופנה המקומית וקובעת סופית שלא מדובר ביציאה חד-פעמית אלא בסנונית ראשונה שמסמנת פעילות סדירה ומוצלחת.

בעיני הקיום של מלאנז' והטמעת המותג ההדרגתית אך הבטוחה בסצנת האופנה הישראלית היא עדות נהדרת לכך שהטעם של הלקוחה הישראלית הולך ומשתפר, ושלאט-לאט מתפתחת כאן תרבות צריכה של בגדי ערב איכותיים והזמנה אישית של שמלות לאירועים מיוחדים.

להבדיל משמלות הערב של רשתות האופנה להמונים
(או של מעצבים עצמאיים אחרים) כאן אי אפשר לטעות ברמה הגבוהה ובאיכות הניכרת גם לעין לא מקצועית, של העיצובים של מלאנז'. ההקפדה על הפרטים הקטנים, הבדים העשירים והשילובים המעניינים ביניהם – הופכים את מלאנז' לאחד המותגים החזקים בסביבה לנישת בגדי הערב.

הצמד שמאחורי המותג, קפואנו ושרון אגם האחראית על הצד הניהולי, לא נח לרגע ולאחר שהשלימו את שיפוצו של הסטודיו בהרצליה והפכו אותו לחלל מקסים ונעים, הן כבר מתכננות שיתוף פעולה עם מעצבת תכשיטים בוגרת בצלאל, שתעצב במיוחד עבורן תכשיטים שיתאימו לשמלות של מלאנז' בשאיפה לטוטאל לוק. התכשיטים גם ישובצו בחלק מהשמלות ולמעשה יצרו בגד שהוא מעין תכשיט.

חולצת 40 החלקים

הקולקציה החדשה מורכבת משלושה סגנונות מרכזיים: קז'ואל, שמלות ערב ושמלות כלה. הפעם הורחב ליין הקז'ואל והותאם לקשת רחבה יותר של גילאים.

מצד אחד יש במלאנז' חצאיות שיכולות להפוך גם לשמלות סטרפלס קלילות, מצד שני לטובת קהל הלקוחות הצעירות פחות, יש שמלות ארוכות שעד מתחת לקו החזה הן בדוגמה של חולצה מכופתרת והמשכן הוא סריג טריקו.

עוד פריט מתחשב: טוניקה משודרגת מטריקו בעלת שתי רצועות בד ארוכות שניתן לקשור אותן בכמה אופנים, בין אם מתחת לחזה להדגשת הפיגורה או סביב הכתפיים להסתרת אזורים בעייתיים.

כדי לענות על הביקוש הגובר לשמלות ליומיום, קפואנו השתמשה בגזרה של שמלת ערב והמירה את הבד שלה בסריג. בכך למעשה יצרה שתי שמלות בעלות גזרה זהה מבדים שונים. קו שמלות הערב מבוסס על בדי שיפון משי, סאטן משי וטולים, שיוצרים מראה רומנטי, רך ונשי. בולטת ביופייה חולצת וולאנים (בלבן, אדום, סגול בהיר וגוון פודרה) המורכבת מלמעלה מ-40 חלקים שונים שיוצרים מראה שכבות עשיר.

זהבית ושני הבדים

שמלה מוצלחת נוספת היא "זהבית" - שמלת סטרפלס נוטפת גלאם המשלבת בין שיפון משי וסריג, הנכרכים סביב הגוף. בלטה בפשטותה וביופיה גם "כנפי מלאך" - שמלת סאטן קצרה וסקסית, מין קומבינזון משודרג. ליין הערב כולל גם שמלות וינטאג' רומנטיות המשלבות בדי תחרה עם שיפון וסאטן. בקולקציה גם גופיות עשירות מבדי משי צרובים בהדפסי פרחים וגופיות סבא צבעוניות עם פרנזים שובבים מסביב למחשוף.

בערב החג, יום שלישי ה-22.5, בין השעות 9:00 – 15:00, תתקיים מכירה מיוחדת לכבוד החג בסטודיו של מלאנז' ויוענקו 25% הנחה על הקולקציה החדשה.

טווח המחירים:
קו שמלות הערב 1200-5000 ש', קו הקז'ואל 249-849 ש'. הסטודיו: הגפן 5, נוף-ים, הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully