וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבירות צווארון לבן

מיכל צדיקי

22.5.2007 / 9:06

כדי ללבוש לבן צריך להסתובב במקומות נקיים שמלצרים מסורים מרחפים בהם. בגדים לריץ' ביץ' האמיתית או המדומה

משהו טוב עובר על בית האופנה "מאוזנר", אחד הוותיקים באזור שפועל כבר למעלה משלושים שנה. כחלק מתהליך המיתוג מחדש של הרשת, נראה שנעשה ניקוי אבק רציני ומרשת אופנה שמרנית ועיפה, מאוזנר הפכה לרשת צעירה ועדכנית.

הערך המוסף כאן הוא הפנייה לקהל של נשים בוגרות, שלמרות שעברו מזמן את שנות ה-20 לחייהן (והן בחיים לא יודו בכך), אין להן שום כוונה להסתיר את הפיגורה הלוהטת שלהן, שעלתה להן בהרבה דם, יזע ודמעות בבתי העינויים המודרניים, המכונים בפי כל "מכוני כושר".

אז כמו שכבר יכולתם להבין, הקולקציה החדשה של "מאוזנר" הולכת עד הסוף עם הרעיון של הריץ' ביץ', סטייל הכוכבות הגדולות של הוליווד. "מאוזנר" אמנם לא ממציאים את הגלגל מחדש, אבל בהחלט מציגים קולקציה ראויה לשמה ועדכנית: ז'קטים מחויטים קצרים, מכנסיים בגזרה ישרה, מכנסיים בגזרה גבוהה ומחשופים עמוקים. לבגדים, בצירוף האקססוריז הנכונים, יש פוטנציאל לא רע בכלל.

אני ממליצה במיוחד על הז'קט המחויט הקצר עם הדפסי הפרחים הכסופים. מעבר לזה שהפרחוני מככב חזק העונה, ההדפס הוא גם מאוד עדין וסולידי ולכן יכול להתאים לכל מיני אאוטפיטים. הז'קט הפרחוני, כמו גם ז'קטים אחרים בקולקציה, מתאפיין בגזרה מאוד נשית ומחמיאה, במחשוף "וי" עמוק ובשרוולי 3/4 צמודים.

לעומתו, ז'קט אחר - הכסוף עם הדפס הנקודות התפספס מעט בגלל ריבוי הדפסים וצורות חסרי כל מכנה משותף. הכוונה היתה אמנם טובה אבל התוצאה הסופית מעט מבולגנת.

בצורה דומה, גם הז'קט הלבן הקצר עם האפליקציות הפרחוניות נראה מעט חסר צורה ולא מחדש לא ברור למה צוות הסטיילינג שעבד על הסט החליט לתגבר אותו לקראת הצילומים בעוד אקססוריז.

בגדול, המסר של הקולקציה עובר לא רע בכלל: אם את בת 30 פלוס ומחפשת חתן עשיר ומזדקן (סליחה, מאותגר גילאית), הגעת למקום הנכון.

הגזרות הנכונות, הבשלות הנשית המתפרצת והדי ה"בלינג-בלינג" שנשמעים עד למרחוק, כל אלו יהפכו אותך לכלה עשירה בפוטנציה, אמן סלע.

"מאוזנר" ללא ספק נותנים פייט ראוי להערכה במרדף אחר קהל הביניים המקופח שבין מגזר הצעירות הפוחזות לקהל הנשים הבוגרות. במיוחד לאלה ששואפות לגור בהרצליה פיתוח או לפחות להיראות ככה.

מחירים לדוגמא:
ז'קטים מחוייטים: החל מ- 799 ¤ ועד 1,199 ש'
חליפות מחוייטות : 2349 ש'
מכנסיים: 499 ש'
חולצות מכופתרות: 599 ש'
חולצות T: החל מ- 299 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully