וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקסי קז'ואלי

שני פישר

25.5.2007 / 5:19

היא מוכרת לקהל לקוחות מצומצם יחסית אבל גילה אילוז, מעצבת המותג "נלה", בטוחה מאד בעיצובים שלה, בתמחורים ובאיכות

חמש שנים עברו מאז שיצאה לדרך מעצבת האופנה גילה אילוז עם המותג NELA, אך היא עדיין רחוקה מלנוח על זרי הדפנה. האינפלציה ששוררת בשוק האופנה בארץ פוגעת בכולם, בגדולים כמו בקטנים, במוכשרים יותר ובמוכשרים פחות. כרגע חלומה של אילוז הוא להמשיך וליצור עוד הרבה שנים יפות. היא כבר לא חולמת להתעשר.

את קולקציית הקיץ של NELA אי אפשר להגדיר כמיינסטרים או כאוונגרד, היא אינה מכילה 'בגדי קז'ואל' ולא 'בגדי ערב' אלא כוללת שמלות מבדי סאטן מרשימות ביותר עם הדפסים פרחוניים וגיאומטריים.

ישנן מספר גזרות לשמלות אך בכולן אלמנט הנפח הוא מקורי ודומיננטי. לצידן אפשר למצוא חצאיות בלון וחצאיות קפלים פרחוניות בגובה ברך מבדי סאטן או טישו, קלאסיות ויפות מאוד. בגזרת הטופים חולצות וטוניקות בצללית עטלף שכידוע, מתאימות לכל המידות ומתאימות במיוחד להדפסים המקושקשים והצבעוניים של 'נלה'.

הפריט הייחודי ביותר שנמצא בקולקציה, זה שאין ספק שאם היה נמכר ברשתות הגדולות היה הופך ללהיט של הקיץ, הם מכנסיים קצרים ורפויים מכותנה בגזרת בלון. המכנסיים מגיעים בצבעים פסטליים אפרפרים וערכם המוסף הוא העובדה שהם דו צדדיים.

בלי עצות

אילוז לא צילמה קטלוג העונה ולא ששה לשטוח בפניי את הסיבות לכך. הסטייליסטית לילך כהן, שבמקרה נכחה בחנותה במהלך הביקור שלי כדי לשאול בגדים להפקת אופנה, הסבירה בעצמה: "גילה לא יכולה לעשות דברים סתם או כמו כולם. נסענו פעם לצלם קטלוג שלה בגוש קטיף, בחיים היא לא תעשה דברים בנאליים".

בדיוק כמו שאין דבר בנאלי בעיצוביה, אין דבר בנאלי באילוז עצמה. היא אם חד הורית בת ארבעים, שנראית בת עשרים ושבע ושרחוקה מלהתאים לטייפ קאסט של "מעצבת אופנה צעירה" או לטייפ קאסט של ויקי כנפו.

אילוז משדרת אג'נדה אישית ועיקשת וביטחון מלא בדרך שלה, "בחצי השנה הראשונה של העסק, שמעתי הרבה עצות של אנשים. אם הייתי עושה את מה שייעצו לי, את מה שכולם עושים, אז לא הייתי שורדת. אני עדיין כאן כיוון שאני מנסה לשים את הראש שלי במקום אחר".

לא מוערכת מספיק

- מה היו ההשראות לקולקציה?
"ההשראות שלי תמיד מגיעות מבדים והעונה הבדים מאוד דיברו אלי. הבדים נותנים לי את ההשראה לגזרות, והגזרות שאני אוהבת הן רחבות עם נפח. לקחתי את הטרנדים הקיימים למקום שלי."

מדבריה של אילוז משתמעת הטענה כי היא חשה לא מספיק מוערכת בשוק הישראלי ואני נוטה להסכים. אילוז יוצאת כל עונה עם פריטים מושקעים, עדכניים ויחודיים, אבל במציאות הקיימת, 'נלה' עדיין מוכרת רק לחוג מצומצם של לקוחות נאמנים. בכתבות שנכתבו על NELA במהלך השנים, עניין המחירים הגבוהים עבור פריטים "פשוטים" לכאורה, תפס את המרכז.

כיום אילוז לא מתנצלת ולא מצטדקת. ההשקעה לדעתה מצדיקה את המחירים (השכיחים בקרב מעצבות עצמאיות צעירות ואכן יקרים יותר מהבגדים בייצור המוני הנמכרים ברשתות האופנה). "אני דבקה באיכות הבד, בגזרה טובה ובאיכות התפירה. יש כאלה ששואלות למה אני חושבת את עצמי, אבל רק אני יודעת כמה אני משקיעה במוצר. כשאני מתחילה לדגם, אני יכולה לדגם 80 פעם דגם אחד עד שיצא פיקס. מדובר במוצר לא זול כי הדרך בה אני בוחרת היא לא הדרך הפשוטה. אני לא מוכנה להתפשר".

מחירים: טופים 240 ש', מכנסיים 500 - 450 ש', שמלות- 1000 - 500 ש', חצאיות 520 - 450 ש', טוניקות 400- 300 ש'.

להשיג ביצחק אלחנן 5 נווה צדק, תל אביב ובחנויות המעצבים המובחרות .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully