וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקדחים ועוגיפלצת

25.5.2007 / 23:10

בלי התרומה הספרדית היו הארונות שלנו ניראים עגומים הרבה יותר. ובמלים אחרות: קולקצית הקיץ של פול אנד בר היא מגניבה במיוחד

בשתי מילים, קולקציית הקיץ החדשה של רשת האופנה הספרדית "פול אנד בר" היא מאוד צבעונית. איזה כיף. יותר ויותר ניראה שהתרומה הספרדית לתכולת ארונות המקומים היא מהמשמעותיות שיש ושבלעדיה היתה נגרעת כמות נכבדת של שיק ועניין מהמלתחה שלנו.

רשת "פול אנד בר" הוקמה למעלה מעשור שנים בעיר קטנה בדרום ספרד והיא שייכת למעצמת אופנה ) inditex) שהיא הבעלים של חברות נוספות בינהןזארה, זארה הום, ברשקה, קידס קלאסי ועוד. כיום מונה הרשת 260 חנויות ב-15 מדיניות בעולם.

האגדה מספרת כי שם המותג נלקח ממרכז הסחר העולמי וול סטריט שבכניסה אליו ניצבים שני פסלים ענקיים - מצד ימין עומד השור (בול באנגלית) ומצד שמאל הדוב (בר). בספרדית קשה לומר בול, אז אומרים פול וכך נולד שם המותג, תמשוך ותקנה.

חוכמת הניילון

הסגנון השיקי של המותג מושפע בעיקר מאופנת הרחוב, מעולם המוסיקה ומתרבויות העולם השונות. מביקור שערכתי השבוע בחנות המותג בתל אביב בלט סגנון הרטרו בקולקצית הנשים, שחוזרת בעיקר לסיקסטיז ולאייטיז עם דגש חזק על גזרות נשיות והדפסים גיאומטריים ופסיכדליים וכצפוי טוניקות ארוכות וקצרות בשילוב טייצים באורכים שונים ונעלי בובה שהמומלצות בהן הן מתחרה או מבריקות בצבע פוקסיה. האחרונות מומלצות ביותר.

פריטים ספציפיים שהבריקו היו: ז'קט מניילון שקיים בצבע כסף או בזהב; טוניקת פסים בשני צבעים: ורוד ואפרסק; מכנסיים קצרים בגזרת בלון; שמלת קיץ מבד פיקה בגוונים של חול צהוב וחום בהדפס פרחוני במיוחד, וחולצות טי-שירט עם סמלים מהסבנטיז כמו: LOVE ו-PEACE. בשלב זה יש להניח שכבר הבנתם את הכיוון היפה של הבגדים: הרבה צבע, חופש, דמיון משוחרר וחופשה בסן טרופז.

כפכף בצבע המגבת

חוץ מהבגדים ניכרת גם השקעה יפה במחלקת בגדי הים שיש בה גם אביזרים נלווים כמו מגבת פסים בכחול, טורקיז וירוק וכפכפים תואמים. הגזרות של בגדי הים מגוונות - מתחתון קשירה ועד תחתון ברזילאי. מחזיית סטרפלס ועד למשולשים. אגב, את בגדי הים ניתן לרכוש במיקס אנד מאץ'.

העוגן של הקולקציה הנוכחית הוא ללא ספק מערך הג'ינסים. בלטו במיוחד הגזרות הנשיות והמחמיאות שמנסיון הן יפות גם על בחורים. יש ג'ינס סקיני בשטיפה כהה בשילוב תפרים לבנים וחתיכות עור וג'ינס בשטיפה בהירה עם קרעים ורקמה צבעונית בכיסים. לא לפספס את הג'ינסים השחורים והאפורים עם הלייקרה, שמגיעים בשטיפות שונות ויכולים לשדרג כל טוניקה או טי-שירט.

פלפלים וגולגולות

את קולקציית הגברים של "פול אנד בר" עיצבו תחת השראה אחת - השמש המקסיקנית. מה שבא לידי ביטוי במגוון רחב של הדפסים כמו סמלים ונופים מקסיקנים, שלדים, גולגולות, אקדחים, פלפלים ופורטרטים של נערות מקסיקניות בקשת צבעים של חום, בז', כתום ואדום.

יפות מאד הן חולצות הטי-שירט בסגנון וינטאג' ובהדפס דהוי בצבע בז', או הדפס קטיפה צהוב. גם חולצות הפולו שעברו צביעה וכביסה מחודשת לקבלת המראה הישן הן מקסימות. אם לגלוש להמלצה למראה שלם, לכו על חולצת פולו לבנה עם פסים דקים בכחול,ירוק, אדום כתום ווורוד שתקסים עם ג'ינס דגמ''ח וסניקרס לבנות עם תפרים ירוקים.

בקו הג'ינסים לגברים ניכר שיפור העונה. לצד סקיני כהים בתוספת ניטים או בשטיפה בהירה בתופסת קרעים ורוכסנים, יש בחנויות גם את מכנסי הג'ינס שאפיינו את המותג בראשית דרכו, בגזרה רחבה עם כיסים רחבים. דגם בולט נוסף הוא של ג'ינס בהיר בשילוב הדפסי גולגולות במקום הכיסים. ראוי לציין, שהעונה התחשבו גם בגברים הרזים, וייצרו מכנסים במידה 36.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מסומסמים

לסיום, כמדי עונה מעצב המותג קולקציה במהדורה מוגבלת בהשראה מתחלפת. בעונה הקודמת המוזה היו אלה להקות הרוק והמטאל ואילו השנה מדובר באוסף של פריטים לנשים ולגברים עם הדפסים מ"רחוב סומסום", כמו גופיית סבא בצבע כחול דהוי עם פרצופו של עוגיפלצת השעיר. סחתיין.

טווח מחירים:
נשים: חולצות וטי-שירטים 29.9-139.9 ש', חולצות מכופרות 79.9-149.9 ש', גופיות 29.9-79.9 ש', מכנסיים 99.9-279 ש', ג'ינסים 179.9-279 ש', בגדי-ים 39.9-89.9 ש', חגורות 29.9-149.9 ש', נעליים 79.9-299 ש'.

גברים: חולצות וטי-שירטים 49.9-139.9 ש', חולצות מכופרות 149.9-179.9 ש', מכנסיים 149-299 ש', ג'ינסים 149.9-299 ש', חגורות 29.9-149.9 ש', נעליים 49.9-299 ש'.

ניתן להשיג ב-13 חנויות הרשת ברחבי הארץ:
ק.רמת אביב, ק.איילון(מח' נשים) רמת-גן, ק.ערים כפר-סבא, ק.עזיראלי תל אביב, דיזנגוף סנטר ת''א ק.רוטשילד ראשל''צ, ק.סי-מול אשדוד, ק.הנגב ב''ש, ק.מלחה ירושלים, ק.רחובות, גרנד קניון חיפה, ק.קריון קרית-ביאליק, ק.אבנת פ''ת(בתוך רשת המשביר לצרכן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully