וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה זהב

מיכל צדיקי

27.5.2007 / 7:23

אוטוטו אירועי הטראנק שואו של ה.שטרן ברחבי הארץ, בהם ימירו את תכשיטי הזהב שמיציתם, בחדשים. מיכל צדיקי הלכה למשש את הסחורה

בתור אחת שמעולם לא היתה הבעלים הגאה של איזשהו תכשיט יוקרתי שעלה יותר מ-200 ¤, הלכתי לראות את קולקציית התכשיטים החדשה של ה. שטרן בחשש קל.

אני חייבת להודות שמעולם לא הבנתי את ההתלהבות מתכשיטי זהב "כבדים", שלא לדבר על יהלומים למיניהם. האסוציאציה הראשונה שעולה לי בראש או ליתר דיוק באף, כשאני חושבת על תכשיטי יוקרה פומפוזיים היא ריח חזק של מסדרונות בבית חולים גריאטרי. מה לעשות, כזאת אני. אם זה לא ציפוי זהב או יהלום מזויף, אני פשוט לא אלך עם זה. נקודה. גם לי יש את הגבולות שלי.

כנראה שאני לא היחידה שפיתחה פוביה לנוצצים, כי הקולקציה החדשה של ה. שטרן מיועדת כולה לבנות שאוהבות תכשיטים אבל לא בהכרח תכשיטים מאסיביים. קולקציית WISHES היא בגדול, שיר הלל לצעירות. התכשיטים מתאפיינים בקו צעיר, קצבי ושובב כיאה לעונת הקיץ.

טבעות סבתא

הקולקציה מורכבת מארבעה קווים מרכזיים, שכל אחד מהם מסמל אלמנטים של מחזוריות, שאיפה, אושר והשגיות.
הליין הראשון ששמו HAPPY CHARMS כולל תכשיטים המורכבים מאשכולות של תליונים מרשרשים בצבעים פסטליים עדינים, שביחד יוצרים תחושה של שפע ומשב רענן של אופטימיות.

ה- DANCING HOOPS וה- GOLDEN LOOPS הם שני קווים המתאפיינים בצורה מעגלית המסמלת מחזוריות. יש בהם צמידי זהב דקים בעלי ניחוח אתני, עגילי חישוק משובצים בפניני ברוק וחרוזי קוורץ ורוד וטבעות בדוגמא מפותלת המסמלת המשכיות ותנועה.

הקבוצה האחרונה, ה- CHARM BEADS, מאופיינת בסטייל רטרואי חזק עם החזרה לאופנה של הטבעות של הסבתות מפעם: טבעות זהב עם שיבוץ של אבני חן גדולות וצבעוניות.

אמנם המחירים הגבוהים מרתיעים מעט (על מי אני עובדת, מרתיעים מאוד), אבל הקו הצעיר והקליל בהחלט שווה בדיקה, למי שרוצה, או יותר נכון יכולה, להוציא סכומים כאלו על תכשיטים. בה. שטרן עשו בחוכמה שהשיקו קולקציה בעלת אופי שמח וצבעוני יותר שמדברת לקהל הצעיר יותר. מי היה מאמין, אבל אחרי שמיששתי בעיניים בורקות את תכשיטי הקולקציה החדשה, והוצאתי מפי קולות שלא חשבתי שאפשר להשמיע על, רחמנא ליצלן, תכשיטי יוקרה, אפילו אני, מלכת הפלסטיקים, הצטערתי שאין לי כמה אלפיות רזרביות בכיס, או לחילופין איזה שוגר דדי. מה שיבוא קודם.

בין ה-9 במאי ל-30 ביוני מתקיימים בחנויות הדגל של ה. שטרן ברחבי הארץ אירועי TRUNK SHOW, שבמסגרתם יוזמנו לקוחות החברה להתרשם מהקולקציה החדשה ולהביא עימם פריטי זהב ישנים שניתן יהיה להמירם בזיכוי לרכישת תכשיט חדש ברשת, יענו טרייד אין. הצוות המקצועי של ה. שטרן יעריך וישקול את הזהב, וייתן עבורו מחיר שיהיה גבוה ב-25% ממחיר תכשיט הזהב שלכם בשוק.

תאריכי אירועי ה- TRUNK SHOW:

מלון הילטון ת"א: 30 במאי עד ה-2 ביוני, גרנד קניון חיפה: 6 ביוני עד ה-9 ביוני, קניון ממליא ירושלים: 13 ביוני עד ה-16 ביוני, קניון ארנה הרצליה: 20 ביוני עד ה-24 ביוני, קניון שחקים נתב"ג: 26 ביוני עד ה-30 ביוני.

מחירים:
טבעות החל מ-5540 ש'
עגילים החל מ-6015 ש'
צמידים החל מ-9180 ש'
שרשראות החל מ-9335 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully