וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאל בוטיק

שני פישר

27.5.2007 / 14:25

כשיש לך טעם אישי טוב וגנים עסקיים ממשפחת סקאל, אין פלא שהבוטיק שלך עם הפריטים המיובאים באנינות מאירופה, הוא שוס

כשהייתי בת חמש, במהלך סבב בקייטנה בו נתבקשנו לענות על השאלה המלחיצה "מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול?", עניתי שאני רוצה חנות בגדים, כשבדמיוני ראיתי את אחת מחנויות הבגדים הקטנות והעמוסות ברחוב סוקולוב, המרכז האופנתי של חולון.

גדלתי, שאיפותיי השתנו קמעה, אך כשנכנסתי לחנות VERED S. בדיזנגוף סוף סוף התחברתי לילדה בת החמש שבתוכי והבנתי לאן היא בעצם חתרה. הבנתי שאולי בגיל חמש ידעתי יותר טוב ושאני ממש רוצה חנות בגדים ועדיף שזאת תהיה החנות של ורד.

ורד ס., כלומר, ורד סקאל, 25, יחד עם ארוסה חיים מרקוביץ', פתחו לפני חמישה חודשים, לצד החנויות שופרא ו LEE, חנות בוטיק בדיזינגוף, בבלוק שמתרחק מהצפון הפלצני של הרחוב וקרוב יותר לדוכני השווארמה.

ורד היא סטודנטית שנה ד' בהקפאה לעיצוב אופנה בשנקר, שהניחה לרגע את הלימודים בצד כדי להגשים חלום ולהיות בוטיקאית שמאגדת את כל הטוב שבעולם בתוך חלל מעוצב בגודל בינוני - גדול. במפלס הראשון שלה מוצגים בגדי קזו'אל וסטריט, צבעוניים ופאנקיים, ובמפלס השני בגדי ערב מתוחכמים עם טאץ' אוונגרדי קל.

אמריקן רטרו ומיס סלפרידג'

בין המותגים הבינלאומיים שלהם נציגות בחנות: מותג הג'ינסים הקליפורני והסופר- קולי J BRAND, לצד מותגים נכונים אחרים כמו ZOE/TEES, אמריקן רטרו, דיאבלס, מיס סלפרידג' וטופ שופ. פה ושם יש גם פריטים של ורסאצ'ה וקוואלי.

אין נוכחות דומיננטית של מותג אחד. הצבעים, הבדים והגזרות אקלקטיים וצריך לדפדף בין הקולבים כי אין קו אחיד ששלט בחנות.

מה שיפה בחנות ההפתעות הזאת הוא שהבגדים לא גונבים את מירב תשומת הלב. אין ספור תיקים מרהיבים ונעליים, חגורות, שרשראות, עגילים וגרביונים מודפסים מלונדון, הם אלו שהופכים את החנות לחד-פעמית. "הרעיון הוא לתת ללקוחה טוטאל לוק - סטיילינג מכף רגל ועד ראש" מסבירה ורד.

ורד היא האוצרת וחיים מופקד על ניהול החנות. המשקיע של החנות הוא אביה של ורד, אריה סקאל ואמה, עדה סקאל, עיצבה אותה. ורד היא אחייניתו של סולי סקאל יו"ר קבוצת סקאל המסועפת (אביה אריה הוא אחיו של סולי).

מרעננת אחת לשבוע

לפני פתיחת החנות טסה ורד לאיטליה, לצרפת וללונדון לסבב לקטנות. "אני בוררת פריטים בודדים ולא מביאה כמויות. זה הערך המוסף שלנו, להציע פריטים שלאף אחד אין. אני דואגת גם כל שבוע לרענן את ההיצע ולהכניס פריטים חדשים."

- מה מנחה אותך בבחירת הפריטים?
"אני מביאה דברים נשיים, אופנתיים וסקסיים. חלקם מוקפדים וחלקם יותר זרוקים. את כל הפריטים בחנות הייתי לובשת בעצמי".

- ומה לגבי קולקציה בעיצובך?
"בימים אלו אני מבשלת את זה בראש. אני מתכננת להוציא קולקציה בסגנון סטריט- גלאם. אני מתגעגעת לעיצוב וליצירה ומחכה לראות דברים שלי על הקולבים."

מחירים: טופים 189- 400 ש', ג'ינסים 280- 880 ש', שמלות עד 2200 ש'.


VERED S., דיזנגוף 110 ת"א, 03-5273725

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully