וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתלתולה קייטי

שני פישר

28.5.2007 / 13:20

הקולקציה שעיצבה הדוגמנית עם העיניים הכי עצובות, לטופשופ נוחתת השבוע בארץ. הסגנון הנשי-גברי-זוהר-ילדותי הוא התמצית של קייט מוס עצמה

אני אוהבת את קייט מוס. לא רק שאני אוהבת את קייט מוס, אני מאוהבת בכל כולה, ברזון, במטר שישים, בשגעון ויש בי סלחנות ואופטימיות לגבי משיכתה לסמים (זאת אפיזודה!).

המראה של נערת הרוק השדופה שהוא כה בלתי בריא למאית העין והעובדה שהיא אינדיווידואלית אמיתית שלא מפחדת להתלכלך ושחייה הינם רצף טעויות של הרס עצמי פוטוגני במיוחד, קוסמים לי.

וכנירה שלכולם. כמו ריקי גל שאוששה את תדמיתה במהירות מההקשר לדבר הזה שמתחרז עם המילה "רוק" כך גם מוס שידעה שנה וחצי טובות מאז פרשת הבילוי הלא חוקי במועדון.

מוס עיצבה השנה קולקצייה שלמה לרשת "טופ שופ" המגניבה ו-16 פריטים מתוכה נוחתים השבוע בסניפי הרשת בארץ במקביל להשקתם בלונדון. אם אתם יודעים לחשוב קדימה, יש כאן הזדמנות לרכוש במחירים עממים יחסית, פריטים שיום אחד ימכרו לאספנים, במחיר גבוה ממחירם המקורי. במיוחד אם החיים של מוס ימשיכו להיראות כל כך דרמטיים.

כרגע קיימים בעולם 100 סוגי פריטים שמוס עיצבה לרשת. השקת הקולקציה תתפרש על שנתיים ובכל חצי שנה יגיע חלק אחר מהקולקציה למדפים. כך גם בלונדון ובכל העולם. כרגע החברה משחררת 30 סוגי פריטים בלבד ואוסרת על לקוח בודד לקנות יותר משלושה פריטים בעיצוב מוס כדי שלא ייאזל המלאי. אין הנחות גם לא לסלבריטאים.

ההברקה: וסטים סקסיים

מוס תמיד נתפסת בהופעות אישיות קוליות מאד והציפייה לבגדים בעיצובה היתה גדולה. באופן מתוכנן מן הסתם, הקולקציה שלה יצאה סמוך ליציאת הקולקציה שעיצבה מדונה לM&H מה שדירבן את התקשורת להכניס את השתיים לתבנית בריטני-כריסטינה לערוך השוואות בינהן ולהכריז שהקולקציה של מוס מוצלחת משל מדונה. אבל את הקולקציה של מוס יש לשפוט ביחס למוס עצמה.

בראשית, הקולקציה של מוס אמינה, כלומר, אפשר לדמיין בקלות שהדוגמנית עם העינייים הכי עצובות בשטח, שכל בגדי היוקרה מונחים לפניה, הייתה בוחרת ללבוש דווקא את אלה לסיבוב ברודיאו דרייב.

הבעיה המתבקשת היא שרבים מפרטי הקולקציה, כמו מכנסי צינור, שמלות קצרצרות וגופיות לבנות דקיקות, יתאימו בעיקר לגזרתה של הדוגמנית הנערית ודורשים מידות פרופורציונליות לעילא.

הבגדים נעים על הקו שבין נשיות לגבריות כשבמרכז נמצאת האנדרוגיניות. הקו הנוטה לגברי מורכב מלוק מחוייט, הכולל מכנסי צינור ובלייזר מבד תואם. עם חולצות מקושקשות מלמטה זה יוצא מעניין מאד.

ההברקה הבלתי מעורערת של הקולקציה היא וסטים נשיים שלא דורשים שכבה נוספת מתחתם, שלהם מחשוף עמוק וסופר סקסי. בגזרת השמלות שני זרמים מובילים: שמלות בצלליות פשוטות מבדים זוהרים במראה פרובוקטיבי ומתגרה ושמלות ארכיטקטוניות מהונדסות להפליא, שלא יביישו גם מעצבי על גדולים.

עמדה במשימה

הצבעוניות של הקולקציה לעיתים תמוהה, אך טופ שופ לא ביקשו ממוס להיות המעצבת הראשית של החברה אלא ביקשו ממנה לעצב קולקציה הנושאת את רוחה שלה. לסיכום מדובר בסגנון שהוא בעת ובעונה אחת: נשי, גברי, זוהר וילדותי. מאחר וכל הניגודים הללו הן התמצית של קייט מוס עצמה, אפשר לקבוע שהיא עמדה במשימה ובגדול.

פריטי קייט מוס ימכרו רק בסניף טופשופ בקניון רמת אביב.
מחירים: בין 199.99 ש' לגופיות ועד 799.99 ש' לשמלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully