וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש טוב בוודסטוק

לרה רוטר

28.5.2007 / 14:05

ליה מכריזה שמדובר בקולקציה הטובה ביותר שהיא עיצבה עד היום. כשאתה עושה בגדי סיקסטיז פסיכדליים, איך תחשוב מחשבות רעות?

בקולקציה החדשה של ליה, המוצגת בחנותה הקטנה ברח' דיזנגוף בת"א קופצים מיד לעין דגמים נוסח הסיקסטיז והקלפים המנצחים של הקולקציה בולטים מיד: חצאית עיפרון בעלת קו מותן גבוה במיוחד, אוברול ג'ינס-סטרפלס וטוניקה בעלת שלושה כפתורים בחזית, שבשנות ה-60 היתה נחשבת לשמלת A קצרה.

"הקולקציה הזו היא הדבר הכי טוב שעשיתי אי פעם" מכריזה ליה (31), שברזומה שלה נכללים לימודי אמנות באוניברסיטת ת"א, לימודים בווינגייט, הדרכה במכוני כושר, קורס תדמיתנות בלשכת העבודה ואימהות לג'יה בת ה-3.

אוניברסיטה, מכוני כושר, איך פתאום הגעת לתחום עיצוב האופנה?

"זה ממש לא קרה פתאום. כבר בבית הספר המחברות שלי היו מלאות באיורי אופנה במקום בתכנים לימודיים. תמיד נמשכתי לאופנה ואהבתי את זה. אבל מה לעשות שאני בת לשני הורים אקדמאיים שרצו לראות את הבת שלהם לומדת באוניברסיטה? למדתי שנה בתכנית הרב תחומית לאמניות וזה הספיק לי כדי להבין שזה ממש לא המקום שלי."

"אחר כך למדתי בווינגייט, ספורט זו עוד משיכה שלי, והתחלתי להדריך במכוני כושר, אבל גם שם שמתי לב שאם אין לי שלושה מסכי טלוויזיה עם תצוגות אופנה מול העיניים, אני משתעממת, אז התחלתי לעבוד ב"רזילי", בתור מנהלת חנות. ושם בעצם הכל התחיל, למדתי המון מהעבודה הזו, כשהגעתי לקורס התדמיתנות של לשכת העבודה, הספיקה לי חצי שנה כדי להשלים את כל הידע שהייתי צריכה כדי לעצב בגדים בעצמי."

איך מתרחש אצלך תהליך העיצוב?

"העבודה על קולקציה מתחילה בעלעול בכל המגזינים שיש לי בבית ויש לי הרבה, ישנים וחדשים. בלילות, אחרי שג'יה הולכת לישון, אני יושבת וצופה בתצוגות אופנה מכל העולם, גם של מעצבים שבישראל הם פחות מוכרים ואת מה שאני רואה אני מנסה לתרגם באופן כלשהו לרח' התל אביבי.

"אני מציירת סקיצות ובעזרת שתי תדמיתניות שאיתן אני עובדת באופן קבוע, אני מוציאה את הגזרות. דגם יכול להיוולד מסקיצה אבל קרו גם מקרים שכפתור שראיתי או בד מסוים נתנו לי את ההשראה ליצור את הדגם. התהליך הוא לא קבוע, הוא יכול להיעשות מהפרט אל הכלל או להפך."

איך ניראים החיים שלך בתור מעצבת אופנה, את נהנית? היית ממליצה?

"אני חושבת שאנשים לא כל כך מבינים מה זה להיות מעצב אופנה. נראה לי שיש מן תדמית כזו, שמעצבת אופנה מטיילת כל היום בחנות על העקבים שלה וזה ממש לא ככה. הימים שלי הם מאוד אינטנסיביים. אני רצה לבחור בדים, לסטודיו, לספור כפתורים, לעקוב אחרי הייצור, זו עבודה שלא נגמרת.

"אני עושה הכל לבד אבל אני נהנית. פעם לקוחה שלי סיפרה לי שהיא רוצה להתחיל לעצב בגדים בעצמה, אז לקחתי אותה איתי ליום עבודה אחד, כדי שתבין טוב טוב במה מדובר. גם את המוכרות שלי אני לוקחת איתי לסטודיו. אני חושבת שמי שמיצגת אותי צריכה להיות ערוכה לכל שאלה או תלונה שעלולה להגיע מהלקוחה. ברגע שהמוכרות רואות את תהליך הייצור בפועל, הן משתכנעות ומאמינות במה שהן מוכרות וזה מאוד חשוב."

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מעצבים מוערכים?

"בארץ גלית זיתוני, דינה גלאס ויוסף. מחו"ל אני אוהבת את קלואי, היא הכי גדולה וגם פראדה תמיד טוב."

מחירים

חולצות: 250-370 ש'
מכנסיים / אוברול: 350-750 ש'
שמלות: 450-2000 ש'
חצאיות: 450-750 ש'

'ליה', דיזנגוף 226, ת"א. טל': 03-5273865

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully