וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבת צבע

לרה רוטר

29.5.2007 / 17:00

לרה רוטר פגשה בשגריר וולה במזרח התיכון, למדה לשדרג קוקו פשוט לתסרוקת ערב וסוף סוף הבינה מה זה קרוייטר

בוקר. נווה צדק. סמטה צרה וקפה משובח. חברת וולה, משגרת למזרח התיכון את השגריר שלה לענייני צבע ועיצוב שיער, סאשה ברואר, כדי להביא את הבשורה.

ברואר, ממובילי סצנת השיער בעולם, האיש שהחליק על שערה של נעמי קמפבל והבריש את ג'רי הול, עלה על הבמה מלא בכריזמה ובליווי שתי דוגמניות, והדגים איך תוכלו לשדרג את הפוני-טייל (המילה "קוקו" הצחיקה אותו) למראה של תסרוקת ערב:

הוא לקח סרט לשיער, בהשראת סרטי השיער של פראדה, וקשר אותו כך שמקדימה הוא נח על קו הגבול שבין המצח לשיער ומאחור הוא תופס את הקוקו באמצעו. "לפני הנחת סרט השיער", הסביר, "יש לסרק את הקוקו, מצדו האחורי בעזרת מסרק נגד כיוון צמיחת השיער, על מנת ליצור נפח ומצידו העליון יש לסרק את הקוקו במברשת עם כיוון צמיחת השיער. אז הקוקו נראה כבלון שאותו נצמיד לקרקפת משני הצדדים בעזרת סיכות", הדגים ברואר את היצירה על ראשה של ילנה ראלף.

ואם אתן לא מתהדרות בזנב סוס גולש עד לקו הכתפיים, ממליץ סאשה על תספורת 'בוב', בצורת קסדה ופטרייה, כעל המובילה של הקיץ הזה. מי שלא נולדה עם יכולות לתחזוק יומיומי של תספורות, יכולה להסתפק בתספורת בגובה הכתפיים, מדורגת ודינמית שניתן לאסוף ולעצב בכיוונים שונים.

שיער שוקולד, נוגט או קפה

ומה לגבי צבע השיער הקיץ הזה?

"אם מדברים על גוונים כהים, אני ממליץ על חומים כמו חום שוקולד, נוגט או קפה, כאלה שאפשר לאכול אותם". מסביר ברואר. "לגבי הגוונים הבהירים, אני ממליץ על גוון דבש או קרמל, בשום אופן לא פלטינה. כשהשיער נצבע בצבע בהיר מדי, קשה לשמור עליו שיראה זוהר ובריא. צבע בלונד שיש לו גוונים חמים נראה טוב ובריא יותר. באשר לשיער מגוון, גם כאן, הייתי ממליץ על גוונים רכים ולא על טונים מנוגדים מדי"."

צבע השיער הביתי הוא בדיוק כמו זה שספרים משתמשים בו?

"הפיגמנטים הם זהים, אבל במספרה משתמשים בצבע עם אחוזי חמצן גבוהים יותר כדי שהתהליך ייקח פחות זמן, זה ההבדל."

אבל ברב המקרים, הספר מערבב שני גוונים ואף יותר כדי להגיע לצבע הרצוי, איך אפשר לעשות את זה בבית?

"גם בבית ניתן לגוון. יועצות היופי שעומדות ברשתות הפארמים יכולות לעזור בבחירת הצבעים הנכונים. גם אם צבעת אצל הספר, אפשר לשאול אותו אילו גוונים הוא ערבב בשבילך ובצביעה חוזרת פשוט לרכוש את זה לבד. אגב, כדאי לדעת ששאריות צבע שלא עורבבו עם חמצן ניתנות לשימור עד לצביעה הבאה, כך שהערבוב אפילו לא מייקר את העסק."

מי זה קרוייטר?

לסיום ביקשתי מנציגת וולה, שתגלה לי סוף סוף מה יש בו בבבקבוק הקרוייטר הירקרק והמסתורי:

"הקרוייטר, אה, הקרוייטר בכלל מיועד לשימוש רק בחפיפה שלאחר צביעת השיער. הרבה אנשים מתבלבלים וחושבים שזה מרכך, אבל זה לא. הקרוייטר מכיל חומר חומצי שמפסיק את פעולת הצביעה המבוססת על חומרים בסיסיים. לכן הוא בעל אותה פעולה של הקרם שמגיע בתוך ערכות הצביעה עצמן".

"הקרוייטר גם מומלץ למי שהולכת לבריכה, יום או יומיים לאחר צביעת השיער, כי מי הבריכה גורמים לחידוש תהליך הצביעה והקרוייטר מפסיק אותו, כך אפשר למנוע תוצאות בלתי רצויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully