וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תום סלאמה משיק קולקצית קיץ

שני פישר

4.6.2007 / 8:56

תום סלאמה משיק קולקצית קיץ ורואה בחזונו חנות משלו בבונד סטריט-לונדון, ליד D&G עם פאקינג יגואר בחזית. ובצדק

מהרגע בו פתח הסטייליסט תום סלאמה את חנותו הראשונה בדיזינגוף – תל אביב והתחיל להציג בה בגדים בעיצובו. הבאז סביבו היה רוחש וחיובי ובצדק. השמלות שלו הן חלומיות, מפתיעות, שיקיות, איכותיות ובעלות נוכחות צבעוניות ושיקית לעילא ומושכות אליהן באופן טבעי גם נשים שאי אפשר להתעלם מנוכחותן, כמו נינט, יעל בר זוהר, מיכל ינאי, עדן הראל וג'ודי ניר מוזס.

את ההשראות לקולקציה הנוכחית שאב סלאמה מטיול שערך בסוף שנה שעברה בסרי לנקה "כל האקזוטיקה והצבעוניות שם הטריפה אותי" הוא מספר "אני מתרגם את המראות שראיתי לעיצוביי, תוך שמירה על המוטיב הרומנטי".

למרות שהצבעוניות והנפח הם המאפיינים בולטים אצלו, סלאמה נשמר מפני עומס שיוצר מראה מקושקש ומצועצע. פריטיו מגיעים לרוב בצבע אחד דומיננטי, כשהדיטיילים והאקססוריז שנוספים להם מעוצבים גם הם בקווים נקיים ובצבעים אחידים.

כמובן שהוא גם תיאטרלי באופן שמזכיר לעיתים את סגנונה של קולגה מקומית מרחוב מקביל, לילך אלגרבלי המעצבת תחת המותג "לילה מיסט". בין אם מדובר בצווארונים גבוהים, בשרוולים מונומנטליים או במחשופים נדיבים, פרונטליים או גביים. הבדים בהם השתמש בקולקציה הנוכחית הם משי מסוג ברוקד, קראפטים ותחרות המפוסלים על הגוף.

מחשופים נדיבים

סלאמה עיצב גם חצאיות קפלים באורך ברך מבדים קשיחים עם טקסטורות המגיעות במגוון צבעים. בין השמלות אפשר למצוא מכנה משותף. חלקן העליון בדרך כלל צמוד, מעודן ועם מפתח צוואר עמוק, בעוד שמתחת לקו המותן הן נפתחות בצורה חדה עם הרבה נפח. יש שמלות בגזרת בלון, בגזרת A ובגזרת טרפז רוויות בד או בשמלה המסתלסלת בחלקה התחתון.

הוא לא מעצב לבחורה סולידית הנחבאת אל הכלים. "קהל הלקוחות שלי מורכב מנשים נשיות, עם בטחון ואמצעים. כאלה שאוהבות לבלוט ולא מחפשות ישר את הצבע השחור" אומר תום "בכלל, אני חושב שנשים צריכות ללבוש רק שמלות וחצאיות".

סובל בחורף

הבגדים על הקולבים בחנות TUMA מסודרים ברצף צבעים הרמוני ומפצים על העדר הצבעוניות של החורף, ממנה סבל תום במיוחד. "הלוואי שיכולתי לפתוח חנות רק בקיץ" הוא אומר "החורף מדכא אותי, הקיץ הוא כמו הקולקציה שלי, חי, צבעוני ותוסס".

- אתה חושב לעצב גם קולקציית קז'ואל?

"ממש לא. יש מספיק אנשים בארץ שעושים קז'ואל, כשבכל מקרה 'זארה' תמיד מנצחים".

- מה הפריט שאתה הכי אוהב בקולקציה?

"שמלת בלרינה מתחרה. אני חייב להתוודות שלפעמים אני לובש אותה בסטודיו".

סלמה, שלפני שישה חודשים ניהל מגעים עם בית האופנה "קנזו", לא יכול למסור פרטים נוספים על המתרחש. "זה בתהליכים", הוא אומר "בינתיים הוזמנתי ביולי לסדנה של שבועיים בבית הספר 'פרסטון' בפאריס".

- אתה חושב שמחכה לך קריירה בחו"ל?

"זאת לא שאלה, ברור לי שזה יקרה. אני חולם על חופש יצירה אמיתי, ללא מגבלות ודאגות כלכליות ומנהלתיות על הראש. בארץ אני משמש כזרז של מכירה. הלקוחות מחפשות שאני ארד אליהן מהסטודיו ובחו"ל זה לא קורה. אני חולם על החנות שלי בבונד סטריט בלונדון, צמוד לחנות של דולצ'ה וגבאנה, 200 מ"ר עם דורמן בכניסה והפאקינג יגואר שלי שחונה בחזית".

מחירים:
חולצות 700-1000 ש', שמלות 1200-2900 ש'.
TUMA, דיזינגוף 222, תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully