וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש הנבחרות

לרה רוטר

8.6.2007 / 10:30

50 מעצבים צעירים פותחים היום את שוק האקססוריז, שיתקיים במהלך הסופ"ש. אם אתם סובלים מקוצר זמן: אלה ה-3 שלא כדאי לפספס

ליזה ברנשטיין ל-LIZART

ליזה ברנשטיין, בת 28, בוגרת המדרשה לאמנות ברמת השרון, תציג בשוק תיקים וארנקים העשויים משטיחים וממשטחים למניעת החלקה באמבטיה, ממפיות פלסטיק דקות או ממשטחים המיועדים במקור לייבוש כלים, ירקות ופירות.

לצידם יימכרו סיכות דש מסקוטשברייט שעליו משובצות פנינים, אבנים חצי יקרות או חרוזים, ועגילים ושרשראות שבסיסם עשוי חומרים טבעיים, משובצים גם הם באבנים. "הרעיון הוא לקחת חומרים לא קונבנציונליים ולהמציא להם שימוש אחר שיראה טוב וטבעי", מסבירה ברנשטיין.

כל פריט של LIZART הוא one of a kind, מתך בחירה. "יכולתי לעשות שני פריטים זהים, אבל מתוך עיקרון אני רוצה שכל פריט שלי יהיה ייחודי, יש מספיק חומרים בשוק כדי שלא אצטרך לחזור על עצמי".

מחירים: סיכות דש: 30-50 ש'
שרשראות: 100-180 ש'
ארנקים ותיקים: 50-300 ש'

הילה הראל ל-Hi!

הילה הראל, בת 33, בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, תציג בשוק תכשיטים העשויים מחלקים של תכשיטים וצעצועים ישנים. "אני בעד צבעוניות, דביליות וחד פעמיות. כל פריט שאני מייצרת הוא one of a kind. אני אוהבת לשלב דמויות של חיות, סמיילים, פרחים עם גולגולות, חרסינה ופאייטים צבעוניים".

השרשראות, העגילים והצמידים של הראל, עשויים ממתכת המצופה בכסף או בזהב, אשר עליה נתלים אביזרי הפלסטיק הצבעוניים, המשווים לתכשיטים לוק שחציו פאנקיסטי וחציו הומוריסטי. מכל האקססוריז של hi!, נודף ריח אייטיז מובהק מהסיבה הפשוטה שחלקי הפלסטיק שבהם היא משתמשת לקוחים ישירות מהתקופה ההיא.

מחירים:
עגילים: 65-120 ש'
שרשראות: 75-160 ש'
צמידים: עד 80 ש'

עדי פלי ינאי ל'פלינה'

עדי פלי ינאי, בוגרת המכון הטכנולוגי חולון, מעצבת חגורות מותן דקות המתלפפות פעמיים או ארבע פעמים סביב הגוף ונרכסות בכפתור וינטאג'. לכל חגורה, כפתור משלה, הלקוח מתוך האוסף הפרטי של ינאי.

לפלינה גם תיקים העשויים מבד מחורר או מבד קרושה, שמחוברים בברגים במקום בתפרים. עוד אפשר למצוא סיכות שיער בסגנון וינטאג', שהן כמו מסרגה אשר אוספת את השיער בקלות לתסרוקת בננה נוצצת בגלאם ומשובצות בפנינים, כפתורים או חרוזים, וארנקי מעטפת בסגנון וינטאג' אלגנטי, המשולבים בכפתורים מיוחדים ונסגרים בליפוף של סרט מוזהב. הארנקים מיועדים לשימוש כארנק או כתיק ערב.

כל העיצובים של פלינה עשויים בעבודת יד.

מחירים:
סיכות: 60-100 ש'
חגורות: 90 ש'
ארנקים: 110 ש'
תיקים: 120-185 ש'

בימים אלו נפתח סטודיו לפלינה, ברח' רזיאל 23, כיכר השעון, יפו.

שוק האקססוריז יתקיים ב-8-9 ביוני, בין השעות 10:00–20:00 בסטודיו 49, קיבוץ גלויות.

דמי כניסה: 5 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully