וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנותה-דירתה

לרה רוטר

18.6.2007 / 23:11

אליז ג'וליארד, צרפתיה יהודיה, עלתה לארץ לפני כשנה ויחד איתה עלו גם פריטים בודדים, דוברי צרפתית בלבד ובעלי נפש רומנטית

בדירה יפהיפיה בנווה צדק, נחבאים להם בשקט פריטים בודדים של מעצבים פריסאים נבחרים, ומחכים לקונה המתאים. את הבגדים בוחרת בעצמה ומציעה למכירה, אליז ג'וליארד, צרפתיה יהודיה שעלתה לארץ לפני כשנה מטעמים אידיאולוגיים. היא עסקה בעבר בייצור טי שירטים ובקניינות לחנויות אופנה שונות, ועתה היא מנצלת את קשריה כדי לייבא באופן אישי ולא מסחרי, פריטים בכמויות קטנות על פי טעמה האישי.

בחנותה-דירתה, המכונה "הדירה", ניתן למצוא בגדי מעצבים רבים ומותגים צרפתיים שונים. אחד מהם הוא paul and joe sisters, חברת בת של המותג היוקרתי paul and joe. הגזרות המאפיינות את המותג הן מהנשפכות, כאלו שלא יושבות צמוד מדי ומטשטשות את מה שצריך. ניתן למצוא שמלות, עליוניות ואוברלים עשויים קשמיר, משי, סריג וכותנה. מחירי הפריטים נעים בין 500 ל-1000 ש'.

תיקים, בגדים תחתונים, שמלות, מכנסיים קצרים ועליוניות שלVenessa bruno , גם הם מיוצגים ב"הדירה". ברונו היא מעצבת מצליחה ביותר בצרפת. הקו שלה הוא קו מאוד רומנטי והיא משתמשת בבדים מאוד יוקרתיים. מחירים 350-1,200 ש'.

מותג נוסף אותו בחרה ג'וליארד לייבא הוא bel air - בגדים בניחוח רומנטי מובהק. בחנות אפשר למצוא ז'קטים, מכנסיים קצרים, עליוניות ושמלות. מחירים: 400-700 ש'.

ולסיום, מביאה אלינו ג'וליארד את בגדי הים של clandestine, מעצבת צרפתייה, אשר מייצרת את בגדי הים שלה בארגנטינה. בחנות מחזיקה אליז גזרות ביקיני בכ-12 מודלים שונים. מחיר: 450 ש'.

המותגים הנחשבים בצרפת, מכירים את עבודתה של אליז, סומכים על טעמה האישי ומאפשרים לה יבוא מצומצם של פריטים. מכיוון שהיבוא הוא אישי, בכמויות קטנות, כל פריט בחנות הוא one of a kind. המידות של הבגדים הן מידות בודדות כך שצריך להיות סבלניים ולא ללקות בעוגמת נפש. החנות שווה ביקור, במיוחד לבנות שמעריכות בגדים בלוק מאוד נשי ויוקרתי כדוגמת מראה בגדיה של קארי מ"סקס והעיר הגדולה".

"הדירה", אמזלג 16, נווה צדק, ת"א.
ההגעה בתאום מראש בטל': 052-5789768. ניתן להגיע גם בשעות הלילה ובשבתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully