וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתלבש עם התכשיט

דניאל אסיאג

14.6.2007 / 11:12

המעצבת הגר סתת משיקה קולקציה חדשה של תכשיטים, מחומרים רכים וקשים של עור, זהב וכסף, חוטי זהב ומתכות

הגר סתת, מעצבת תכשיטים בעור, זהב וכסף, משיקה קולקציה חדשה, המתאפיינת באמירה אישית, ומורכבת מעור צבעוני עם הדפסי טקסטורות. סתת לא מאמינה במושג תכשיט קלאסי ומסורתי, ומנסה להגדירו מחדש ביצירת דו שיח בין עור למתכת. "תכשיט לא חייב להיות קלאסי ומסורתי שמגיע בסט, בעצם הוא פריט אופנתי שמשלים הופעה או שנתלבש יחד עם התכשיט", טוענת סתת.

את תחילת דרכה בעולם האופנה עשתה סתת בשוק מעצבי העיר לפני כמה שנים, אז מכרה את התכשיטים בדוכן קטן של אחותה וגיסה, שלי ואילון סתת-קומבור, בעלי מותג הנעליים couple of. היום כבר יש לסתת חנות משל עצמה, במתחם גן החשמל: "תקופה מסוימת עבדתי מהבית, והרגשתי שהסטודיו בבית מתחיל להיות קטן מאוד", היא מספרת, "אז התחלתי לחפש והחנות-סטודיו נפלה עלי במקרה, אומנם קפצתי למים העמוקים כי מתחם גן החשמל, היה רק בחיתוליו אבל אני לא מצטערת לרגע על הבחירה שלי, יש בו אמירה אישית וייחודית בכל הנעשה מסביב".

לשאלה מהי ההשראה לקולקציה הנוכחית, עונה סתת: "אני לא מאמינה גדולה בהשראות מסוג של נושא ומשתדלת לברוח מטרנדים. אני שואבת הכול מהחוויה האישית שלי שאני עוברת יומיום. כל דבר יכול להפוך מבחינתי להשראה עיצובית, מאלמנט מעניין ועד לסוג של פרח שתפס אותי בעין. בקולקציה הנוכחית חזרתי למקורות, רק מזווית ראיה שונה והעיסוק בחומרים הפעם מאוד מגוון מבעבר".

האתגר הכי גדול - החיפוש

הקולקציה החדשה כוללת צמידים מעור קלוע בגוונים מטאליים, שרשראות מלולאות של חרוזי קריסטל שקופים בצבעוניות של ירוק, ורוד וקרם טבעי בשילוב עם עור, טבעות, צמידים ושרשראות עשויים מעורות, בתוספת כדורים העשויים מחוטי זהב בעבודת יד. עוד אפשר למצוא ותליוני מתכת בטקסטורה של תחרה עם שיבוץ של עור, ותליונים העשויים טבעות גדולות חלולות ממתכת עליהם מלופפת רצועת עור דקה.

מה האתגר הכי גדול בעיצוב תכשיטים?

"וואו.(מחייכת) האתגר בנוי בשלבים מתהליך העיצוב ועד לתוצר המוגמר, אני מחליטה על אלמנטים מסוימים האחד מחומר רך והשני קשה ואז מחפשת את החיבור של כל החלקים ביחד שיוצרים בסופו את התכשיט. החיפוש הזה זה האתגר הכי גדול".

טווח מחירים:
טבעות: 110-210 ש'
שרשראות: 170-340 ש'
צמידים: 120-250 ש'

הגר סתת, רח' לבונטין 13 ת"א, 03-5606095. ניתן להשיג גם במרכז "סוהו" בדיזנגוף סנטר, ת"א, couple of, דיזינגוף 207 ת"א.

  • עוד באותו נושא:
  • הגר סתת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully