וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג, ולא בשאנז אליזה

לירוי שופן

23.6.2007 / 23:53

3 מקדשי אופנה גברית בפריס, שיעזרו לכם להשתחרר מדפוסי לבוש מקומיים, לחשוב ולהיראות קצת אחרת

זה נכון. פריס היא כבר מזמן לא בירת האופנה היחידה בעולם. היום אפשר למצוא כמעט הכל בכל מקום, ובכל זאת היא עדיין מצליחה לבלוט מעל השאר, בקונספטים אופנתיים ייחודיים. אם למשל, רוב חנויות המעצבים מחזיקות את קו ההלבשה הגברי במקביל לקו הנשי, הרי שבפריס ניתן למצוא כמה "מקדשים גבריים", מלאים באווירה הייפר-טרנדית מיוחדת, שנותנים מענה למי שמחפש את הטאצ' הנכון.

להלן הצעה לרשימת קניות בשלוש חנויות פריסאיות לגברים. אמנם הן אפילו לא קצה המזלג ממה שיש לעיר המרגשת הזו להציע, אבל הן דרך טובה להתחיל להכיר אפשרויות שיגרמו לכם להשתחרר מדפוסי לבוש מקומיים, לחשוב ולהיראות קצת אחרת.

Au Printemps

Printemps הוא אחד מבתי הכלבו הגדולים בפריס, שלעתים קרובות מתפספס, בשל הקירבה לגאלרי לה פאייט. אם זמנכם מוגבל, ואתם צריכים לבחור בין השניים, סורו מיד לזה הנוכחי, שידהים אתכם במחלקת הגברים שלו.

ובעצם, הכינוי "מחלקת גברים" עלול לחטוא למציאות – מדובר בבניין נפרד, המתפרש על פני חמש קומות ומכיל את כל הדובדבנים של אופנת הגברים העילית. צריך לראות כדי להאמין כמה ברצינות לוקחים את כל נושא הלבשת הגברים בעיר הזו, וכמה אופציות שאינן מוכרות בשום מקום אחר יכולות להתממש כאן.

כל קומה מוקדשת לתחום אופנה אחר, ובכל תחום מקובצים יחד כל השמות הגדולים והמעודכנים בתחום. בקומת המרתף והקומה הראשונה ניתן למצוא הלבשה תחתונה מדהימה וסקסית
(HOM, Dolce&Gabbana, 2xist), אקססוריז שנעים מתיקים וכובעים ועד תכשיטים ומשקפי שמש, וכמובן, מחלקת קוסמטיקה וטיפוח, שמשאירה מאחור את כל מה שחשבתם שאתם מכירים עד היום.

עם העלייה לקומות העליונות – מתגלה האוצר האמיתי. למרות התדמית היוקרתית והמכובדת, ניתן בקלות למצוא נציגים בולטים של אופנת שוליים בועטת, בעיקר בקומת הג'ינסים ואופנת הרחוב. לצד הנציגים המסורתיים הכוללים את דיזל, אנרג'י, ג'י סאטר וליוויס (שהקו האירופאי שלהם כל כך הרבה יותר משובח מזה האמריקאי), תמצאו שם מותגים צרפתיים, שקצת פחות מוכרים בארץ. כדאי לשים לב בעיקר לקווים של Paul&Joe ו-April77, שילמדו אתכם פרק חדש באופנת רחוב מסוגננת, חתרנית ועתירת שיק צרפתי. עוד בקומה זו, תצוגת נעליים שתשאיר אתכם פעורי פה, בין אם תתלבטו בין נעלי הפומה בעיצוב אלכסנדר מקווין לבין נעל בריטית של פול סמית' ואולי בכלל תעדיפו את אחת הנעליים מהקולקציה המוגבלת של אול סטארס (שבאמת עדיין לא ראיתם).

קומה נוספת ומתבקשת היא זו של מעצבי העל, ונדמה שלכולם נציגות מכובדת: החל משמות מאוד מוכרים כמו דיור וארמאני, דרך קלאסיקות של ברברי וקנזו וכלה בדרייס ואן נוטן, כריס ואן אאשה או אן דמולמייסטר. כאן, לעומת הקומה הקודמת, המחירים גבוהים, אבל העיצובים יכבשו כל פינה טובה שיש בכם לאופנה משובחת. אם זה מנחם אתכם, יש 10% הנחה לתיירים ועוד 12% החזר מס.

שתי קומות הנותרות, אמנם פחות מעניינות והן דבקות בקו שמרני שלהן (חליפות ונעליים קלאסיות), אבל הן נותנות מענה מצוין לגברים שמחפשים לבוש עיסקי יומיומי (ובמונחים ישראליים: בגדים לחתנים). למרות כל אלו, אל תפספסו את הבאר המקסים בקצה הקומה החמישית, שמספק פינת התרעננות אלגנטית (מישהו התעניין בשמפניה צוננת בצהרי היום?), לאחר כמות המדידות שהמקום יגרום לכם לבצע.

Printemps Haussmann
64, boulevard Haussmann
75009 Paris
Tel : (00.33).1.42.82.57.87

A.P.C

דווקא בגדה השמאלית הסטודנטיאלית, נחבאת לה אחת הפנינות השוות ביותר בעיר. אין מדובר בסדר גודל הדומה למוסד הקודם, אלא בחנות קטנה, קוקטית ושיקית המציגה קו בגדים (גם לנשים) של מעצב מקומי בשם ג'אן טואיטו, שכבר קנה לו מעריצים גם בניו יורק, לוס אנג'לס והונג קונג.

הכיוון הכללי – קז'ואל צרפתי מוקפד באיכות בלתי מתפשרת. המראה- נקי וקאלסי עם טוויסט מודרני.

חוץ ממוכרים באמת מסוגננים ואווירה אינטלקטואלית, תוכלו למצוא בחנות גם ז'קטים תפורים היטב, חולצות טי משובחות, מעילי טרנץ' בריטיים מושלמים ובעיקר - ג'ינסים. תשכחו מכל מה שמאכילים אתכם המותגים הגדולים על מכנסי הדנים, וכנסו למקום הזה כדי לצאת עם זוג אחד לפחות, שיחזיק לכם נצח ויהיה תמיד הפריט המנצח שלכם בארון. לא עוד ג'ינסים מרוטשים ונמוכים, אלא מכנסיים בסיסיים וכהים (במובן הטוב של המילה), עם גזרה שאי אפשר להגדירה כפחות ממשולמת.

הדבר המגניב בחנות הוא שחוץ מבגדים, אפשר למצוא בה גם אוספי מוזיקה של המותג, נרות ריחניים, אקססוריז ואפילו בקבוק שמן זית מעוצב. כל האוסף האקלקטי הזה מצליח, בצורה יוצאת דופן, לקיים דיאלוג המשרת את רוח המקום. ואם אתם כבר כאן, בקשו להציץ בקו החולצות המכופתרות. אחרי לבישה אחת, לא תצליחו לעולם להבין איך אפשר ללבוש חולצות מכופתרות אחרות. הדגש הוא כמובן על הניואנסים הקטנים, שבונים הופעה מוקפדת: הכתפיים הצרות, הגזרה הקרובה לגוף והמכפלת המעוגלת קלות.

A.P.C
75006 Paris T +33 1 42 22 12 77 Rue Madame 38

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

Colette

אמנם קצרה היריעה מלהכיל את כל מה שיש לחנות הזו, ברחוב סן הונורה היוקרתי להציע, אבל ללא ספק, 'קולט' Colette היא אחת החנויות הכי מדליקות שניתן למצוא בכל העולם, והיא תספק לכם שעות של הנאה. אפילו סמלה המסחרי של החנות, בצורת רובוט קומוניקטיבי, יכבוש אתכם לחלוטין והוא זה יוביל אתכם לחנות, שאם נשווה את הביקור בה לסיבוב של אליסה בארץ הפלאות, אליסה תצא מופסדת.

זוהי בפרוש לא חנות אופנה במובן המקובל של המילה, אלא אוסף בלתי מתקבל על הדעת של "קשקושים מעוצבים" מכל תחום אפשרי. ההיסטריה מתחילה עם סניקרס מעוצבים ופרועים מפינות שונות בעולם (תבדקו בעיקר את הקולקציה של Hogan) וממשיכה במיני טישירטים, שכל מכנה משותף ביניהן בעצם לא קיים, מלבד היותן מקסימות. הקינוח הוא האקססוריז המטורפים שיש למקום להציע.

המשך הסיור יתקיל אתכם במוצרי קוסמטיקה ייחודים, שקשה למצוא במקומות אחרים, אקססוריז דקורטיביים לבית ואפילו אוכל. סביר להניח שאין כמעט דבר בחנות שלא תרצו לחמוד, אבל המחירים הם מחירי פריס – לא זול, אבל שווה כל אגורה למי שמסוגל להעריך קונספט עיצובי.

Colette
213, Rue Saint Honore

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully