וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאוריית הקשר

לירוי שופן

21.6.2007 / 1:33

מהו מראה העניבה הנכון ואיך הוא יכול למנף לכם את המלתחה, מבלי לתת תחושה של חליפת בר מצווה

הגבר הישראלי אמנם ידוע בניסיונו לאמץ טרנדים מכל הבא ליד ולשלבם באופן אמיץ ביחד (ג'ינס סקיני שהוא גם נמוך, גם משופשף, יחד עם טי שירט מקושקשת עם מפתח וי עד הפופיק – הם דוגמה מצויינת), אבל נדמה שיש פריט לבוש אחד, הכרחי, שעדיין נראה מעט מדי ברחוב – העניבה. ולא, לא יעזרו כל הניסיונות לדחות פריט קלאסי ועל זמני זה, בשם החום והלחות, הקשר המסובך או מכנסי הדייגים. בסופו של יום, כל גבר מהוקצע צריך שתהיה לו לפחות עניבה אחת בארון.

אם מציצים במראות הקיץ והחורף הבא של מעצבי העל, ניתן להבחין ששום מעצב לא פסח על מקום העניבה בקולקציה. בשנים האחרונות עזבה העניבה את תפקידה היחידי כפריט משלים ללבוש מחוייט, וקיבלה אינטרפטציות שונות.

מותג הגברים של דיור, למשל, מציג את העניבה הדקיקה כפריט משלים לנערי רוק שדופים, העטויים בג'ינסים וחנוטים בווסטים, בעוד שהקו הספורטיבי של ראלף לורן, פולו, יוצר בעזרתה תדמית "פרפית" של סטודנטים בריטיים מהוגנים.

גם במותגים פחות "רשמיים" כמו דיזל או הקו הצעיר של מארק ג'ייקובס, נראית העניבה מציצה ומוכיחה את הסיסמה: "לא צריך חליפה בשביל עניבה".

באשר למראה העניבה, קיימות גישות רבות. ליקטנו למענכם אך מספר כללי בסיס מעונבים, שיכולים לשדרג כל מלתחה גברית, בלי לתת לכם תחושה של חליפת בר מצווה:

צבע

למתחילים, כדאי תמיד לדבוק בעניבה חלקה בצבע כהה. עזבו את כל הצהובות, ירוקות וורודות, השילוב שלהן עם חולצות הוא בעייתי ולעיתים עלול להחזיר אתכם אל מחוזות פורים.

בעיניי העניבה הטובה ביותר תהיה בצבע שחור, כחול כהה או בורדו עמוק. צבעים אלו הם צבעי מפתח וקל לשלב אותם עם כמעט כל חולצה מכופתרת.

למתקדמים, אפשר ללכת על דוגמה פשוטה וגיאומטרית בעניבה (פסים אלכסוניים מטאליים הם נהדרים עם חולצות משובצות או חלקות).

צורה

על מנת לתת לעצמכם מראה חד, נקי, ותחושה של טורסו מאורך, לכו על העניבות הצרות יותר, שרוחבן בנקודת השיא לא יעלה על 4-5 ס"מ. עניבות רחבות יותר נראות רשמיות וכבדות, ודווקא הצרות יותר משתלבות נהדר עם ג'ינסים בגזרה ישרה וצרה.

הרכב בד

משי, משי ושוב פעם משי. אם יש לכם עניבה אחת בארון, עדיף שתהיה עשויה היטב ואיכותית. לפעמים אפשר גם ללכת על עניבת כותנה או כותנה / פוליאסטר, אבל תלוי באיכות העשייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

קומפוזיציה

עניבה אמנם הולכת יד ביד עם חולצות מכופתרות, אבל אלו לא חייבות להיות חולצות קלאסיות ומחוייטות אלא גם חולצות מכופתרות קצרות, ואפילו מכופתרות חסרות שרוולים שניתן למצוא בקלות בקסטרו וכו'. גם לא תמיד חייבים לסגור את הכפתור האחרון בצאוורון, לעיתים על ידי קשר רופף וצאוורון פתוח ניתן ליצור מראה משוחרר ומתוחכם.

לסיום, תציצו בווסטים. מכופתרת קצרה עם עניבה ווסט בשילוב עם הג'ינס הנכון יכולה להיות פרשנות מרעננת באירוע שקוד הלבוש בו רשמי.

איפה קונים

בארץ אמנם כבר לא כל כך קשה להשיג עניבות, אבל באופן עקבי הן נוטות להיות שמרניות ולא תמיד מעודכנות לפי צו האופנה הנוכחי. מי שרוצה למצוא פריטים מעוצבים יותר, שינסה לפנות אל מעצבים מקומיים או לבצע סיבוב בחנויות מעצבים שונות בארץ ובחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully