וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כניסה לחתנים

לרה רוטר

25.6.2007 / 8:35

קדם ששון לא מנסה להתחנף או למצוא חן בעיניי הגברים שלמענם פתח את חנותו החדשה והוא מציע להם מכנסיים מתנפחים וחולצות קימונו

המעצב הווירטואוז, קדם ששון, מפנק אותנו בעוד פיסה מהמוח הגאוני הזה שלו. בצמוד לחנות "קדם ששון - נשים" ברח' דיזנגוף בתל אביב, נפתחה לפני כשלושה חודשים חנות נוספת. "קדם ששון - גברים", קבלו.

אחרי 15 שנה בתחום עיצוב האופנה, מעניק ששון קולקציה בלתי מפוחדת לגברים, שמדברת בשפתו המיוחדת והכל כך נוחה. ככלל, נוחות היא אלמנט עיקרי בעיצוביו של ששון והיא הולכת עם גזרות ייחודיות ומתוחכמות, בדרך-כלל רחבות, מבדים נשפכים ונעימים בצבעוניות מונוכרומטית. חולצות כפתורים בהדפסי באטיק בשחור ואפור, מכנסיים בגזרות רחבות עם ארבעה כיסים גדולים או עם חגורה הניתנת לקשירה בשני גבהים שונים ללבישה נמוכה או גבוה, מכנסי סולטן הנצמדים לשוק ויוצרים נפח מגובה הברך ומעלה, מכנסי 3/4 שניתנים לקיפול ויוצרים מראה בלוני, חולצות לבנות ונקיות העשויות 100% כותנה מצרית, טי שירטים שעליהם הדפסים שצייר וכתב ששון בעצמו ואפילו תיק העשוי 4 כיסים גדולים, ללא תאים נוספים, הנתלה בכל דרך שתימצא נוחה.

הבגדים של ששון הם דינמיים, הגזרות מאפשרות הרבה צורות לבישה כמעט בכל בגד. המוטו של ששון הוא שאין דרך אחת נכונה ללבוש בגד, אלא שבגד צריך להילבש בצורה הנוחה ביותר.

"הבגדים שלי מושפעים משני עולמות מנוגדים" מסביר ששון "מלוק יפני עם לוק אוריינטלי. אני משלב את הדיוק היפני עם חוסר הדיוק המרוקאי".

החנות החדשה ברח' דיזנגוף עוצבה על ידי רפאלה סלע: ריצפת פרקט, פריטים אתניים מרחבי העולם שאסף ששון לאספו הפרטי במהלך מסעותיו, צבעים רכים ומוזיקה נעימה, משלימים את האווירה שמפיצים הבגדים.

אצל ששון הכול נעשה בעדינות, שום דבר לא מאומץ. הפריט הכי מעוצב ישדר תחושה של פשטות וקלות ובכך מתבטאת הגאוניות שלו. עד שלא מודדים את הבגד לא מבינים את זה. הבגדים של ששון מקבלים חיים כשלובשים אותם.

אז איך פתאום אחרי 15 שנים של עיצוב בגדי נשים החלטת לפנות גם לקהל הגברי?

"זה ממש לא פתאום. מאז שאני זוכר את עצמי רציתי לעצב בגדי גברים וגם באמת עיצבתי, אבל רק לעצמי. עכשיו, כשבגרתי, אני פחות מפוחד, אני כבר יכול לעשות כל מה שעולה על רוחי ועם קולקציית הגברים זה בדיוק מה שאני עושה."

קולקציית הגברים היא המקום בו אני משתולל, היא קולקציית משנה. אני אומר לעצמי, אם לא יקנו, אני אשים את כל הבגדים אצלי בארון, יש לי שם חוסר פחד, זה נותן לי חופש. מראש, הקהל שאני פונה אליו הוא אני. אני לא מנסה לעצב בגדי חתנים או בגדים שימצאו חן, אני מעצב לגבר שכבר יש לו הכל, לגבר שיודע מה הוא רוצה, אחד כזה שברגע שימדוד את הבגד יידע במאה אחוז שזה בדיוק מה שהוא רוצה."

חנות הגברים טרם הושקה וגם לא נעזרת עדיין ביחסי ציבור לקידום ליין הגברים, למה אתה מחכה?

"אני חושב שהאיפוק, באופן כללי, הוא הדרך הנכונה לנהוג בה. היום אני כבר לא מרגיש צורך לצעוק. אני מאמין בדברים שאני עושה ויודע שיש זמן לכל דבר. כרגע אני בודק את התקבלות הליין החדש, את התגובות ובסך הכל אני מאוד רגוע. הצעקה המהירה לא נדרשת לי."

ומה הלאה, יש עוד שאיפות לעתיד?

"הויז'ין לעתיד הוא תמיד הדגם הבא. אני לא רואה מעבר לזה וזה גם לא מעניין אותי. הסיפוק שלי הוא המוצר עצמו, זו ההרפתקה, זה הכוח."

ובכל זאת, כשירדנו במדרגות ממשרדו הנעים של ששון אל הסטודיו, אמרתי לו, " אז אתה בעצם אמן", והוא השיב, "נכון, זה השלב הבא. אני רוצה לפתוח גלריה לאמנות, להציג שם כל מיני עבודות שישקפו את טעמי. אני מחכה שהעסק 'קדם ששון' יתייצב ויאפשר לי לעסוק בעוד דברים. אני רוצה להציע עוד פיסות מהמוח שלי".

מחירים:
מכנסיים: 550-890 ש'
חולצות: 230-550 ש'
ז'קטים: 550-800 ש'


קדם ששון-גברים, דיזנגוף 213 , ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully