וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעלי אצבע

אדר ריכטר

26.6.2007 / 11:17

הן טובות למים, יוגה, פילאטיס או סתם כדי להרגיש יחף ברחוב. נעלי חמש אצבעות - כמעט הכי טבעי

נעלי חמש אצבעות, הן אלטרנטיבה לנעל הקונבנציונלית, והן מעניקות את התחושה של הליכה יחף, אבל עם הגנה. הנעל היא תוצאה של שיתוף פעולה בין המעצב התעשייתי רוברט פלירי Robert Fliri לבין חברת Vibram האמריקאית, שהמציאה את סוליית הגומי הראשונה למטפסי הרים ב-1936. הסוליה הרשומה כפטנט, עוצבה בהתאמה לתנועות הטבעיות של כף הרגל ולמבנה הטבעי של הרגל, מה שמעניק לגוף צורת הליכה טבעית.

הנעל עוצבה במקור לספורט מים, אבל הממציאים גילו שהיא עוזרת לחזק ולמתוח את השרירים הטבעיים ברגליים. המשווקים טוענים כי ההרגשה היחפה מעניקה תחושת איזון גדולה יותר, שיווי משקל, טווח תנועה גדול יותר, יציבה נכונה, קלילות רגליים ומהירות.

הנעל מגיעה ב-3 דגמים שונים: קלאסי, ספרינט ו- Surge (ה"נחשול" בתרגום חופשי). כולן מתאים לטרקים, נסיעות, יוגה, פילאטיס, פעילויות ימיות כמו שייט

הדגם הקלאסי: סוליית גומי שמתאימה להליכה על משטחים שונים, ומבנה נעל מבד סופג ונמתח, שמתייבש בקלות.
מחיר: 70 דולר

דגם ספרינט: מעניק יותר אחיזה לנעל, בעזרת הרצועה שמחבקת את העקב וכף הרגל. מחיר: 80 דולר

דגם Surge: פותחה כדי להתאים בעיקר לפעילות ספורט במים. הנעל מציעה בידוד טרמי, רצועות מתכוונות לאחיזה מירבית בכך הרגל בתוך המים.
מחיר: 100 דולר

מכיוון שהנעל מדמה הליכה יחפה והיא גורמת לגוף להשתמש בשרירים, שהוא אינו רגיל להפעיל בדרך כלל בנעליים רגילות, ייקח קצת זמן להתרגל לנעל, והיצרן ממליץ לא לנעול אותן יותר מ-1-2 שעות ביום, במהלך השבועות הראשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully